Ga naar inhoud

Lucht inlaat op z'n ///M's


Aanbevolen berichten

voor degene die een sportie geluidje willen een vervangingsfilter

Die heb ik. Maar dat klinkt precies hetzelfde. D'r zit immers nog steeds een behuizing omheen.

Het levert idd ook geen moer op qua prestatie. Ik heb 'm bij m'n beurt in laten zetten. Na de beurt trok ie wel beter maar dat kwam omdat het filter wat erin zat nogal vies was denk ik.

Link naar reactie
  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als ik dus een trechter in mijn :blush: bumper zou maken verbonden met de luchtaanvoerbuis dan zou dat een beter resultaat opleveren.

En met een beetje water(nevel) in het lucht/brandstofmengsel loopt de auto nog mooier,zie maar op een iets druilige dag of bij mist moet je horen hoe mooi de motor draait.

Link naar reactie
Als ik dus een trechter in mijn  :offtopic: bumper zou maken verbonden met de luchtaanvoerbuis dan zou dat een beter resultaat opleveren.

Huub je hebt al een trechter in je :blush: bumper. Ik dacht eigenlijk dat je die al benut had.

Als ik jou was zou ik die :muur: inlaat kopen (van de foto) en de remmenkoeling dicht polyesteren. WOW :blink: dan mag je het woordje RAM achter je Z3 plaatje plakken

(u weet wel van de Dodge RAM etc.)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.