Ga naar inhoud

carbon fiber schuifdak


Aanbevolen berichten

I'll keep you posted

You'll keep me posting?

Dat mag je wel zeggen ja! Ik kom gewoon niet aan andere ongelezen berichten toe! :blink:

:offtopic: en.......... als het weer zo doorgaat ook niet aan je werk!! :schater: Heb ik sommige dagen zelf last van :blush:

werk? eh....

Nee, het is komkommertijd hier (valt het op?). Geen klanten.

Moet nog wel een muziekje maken, maar ik heb geen zin! beeeehh :muur:

Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo Ivo,

Als die maar 1000 euro kost, meteen doen!!!

Als ik alleen maar naar de hoeveelheid CF kijk die in zo een motorkap is verwerkt, kan deze prijs niet!

Ik denk dat hij uit glasvezel is, met een laagje CF voor het uiterlijk.

Foto ziet er ook veel te strak uit.

Denk dat dit een foto is van een “normale†motorkap, met een laagje (of stikker) CF er over heen.

Is de bevestiging van de motorkap identiek aan de originele, of moet je gaten boren voor een snelsluiting?

Ron

Link naar reactie
Denk dat dit een foto is van een “normale†motorkap, met een laagje (of stikker) CF er over heen.

Is de bevestiging van de motorkap identiek aan de originele, of moet je gaten boren voor een snelsluiting?

lees en doe er je voordeel mee;

http://www.z3mcoupe.com/forum2/viewtopic.php?t=2533

:offtopic:

Link naar reactie

Is er verder binnen Nederland animo voor deze CF motorkappen??

Dit is echt CF en niet een gewone kap met een sticker er overheen.

Zoniet ga ik zelf met Ludo aan de gang om dit aan te schaffen (in de loop van het jaar)

Link naar reactie
Is er verder binnen Nederland animo voor deze CF motorkappen??

Dit is echt CF en niet een gewone kap met een sticker er overheen.

Zoniet ga ik zelf met Ludo aan de gang om dit aan te schaffen (in de loop van het jaar)

Kijk, 1000 euro wil ik best nog even over nadenken. Maar 2000 of meer is out of the question voor mij. zonde geld. Zo rijk ben ik gewoon niet. En hoe leg ik dat m'n vriendin uit?

Link naar reactie
Is er verder binnen Nederland animo voor deze CF motorkappen??

Dit is echt CF en niet een gewone kap met een sticker er overheen.

Zoniet ga ik zelf met Ludo aan de gang om dit aan te schaffen (in de loop van het jaar)

Kijk, 1000 euro wil ik best nog even over nadenken. Maar 2000 of meer is out of the question voor mij. zonde geld. Zo rijk ben ik gewoon niet. En hoe leg ik dat m'n vriendin uit?

Door de gewichtsbesparing rij je een stuk zuiniger en heb je in zeven maanden de investering er weer uit en dan ga je daarna er aan verdienen.eeseepiessee.

Link naar reactie
7 RevoZport CF Vented Bonnet Revozport G Z3 Manual (All model)

$ 1,295.00

En dat is voordat Ludo aan het onderhandelen slaat. Wie weet wat hij er allemaal nog uit kan slaan met zo'n Europeese inkoop :D

Ja Huub, ik zie wel dat je dit topic leest! [fluisterstem]dit wil je.....[/fluisterstem]

edit: en je was me voor -_-

aangepast door DJLeonardo
Link naar reactie
De kap vind ik er heel mooi uitzien, alleen die vent gaten moet ik wel even aan wennen..... Misschien ook weer goed voor je Short Ram- CAI mutatie dinges..... <_<

Kan het niet zonder dan? Ik vind ze n.l. helemaal niet mooi. Hoogstens een inlaat bij het luchtfilter... maar die lijkt niet op de goede plaats te zitten :muur:

Link naar reactie
Ik vind die kap niet zo mooi met al die littekens. Maar die Hartge classics velgen zou ik graag onder m'n zzz'tje willen.

Je hebt helemaal gelijk..... alhowel ik die voorste twee sleuven wel stoer vind, de rest is een beetje teveel <_<

Link naar reactie

Maar de ontluchtings sleuven in de Hartge kap zijn altijd nog mooier dan in die rood/zwarte kap. Die vind ik echt "opgeplakt" en de inlaat zit verkeerd. Die van Hartge is beter, alleen zie ik het nut er niet van om zo'n inlaat rechts te hebben. Het luchtfilter zit immers links

Link naar reactie
Maar de ontluchtings sleuven in de Hartge kap zijn altijd nog mooier dan in die rood/zwarte kap. Die vind ik echt "opgeplakt" en de inlaat zit verkeerd. Die van Hartge is beter, alleen zie ik het nut er niet van om zo'n inlaat rechts te hebben. Het luchtfilter zit immers links

Niemand zegt dat je het moet nemen :rolleyes: . De Hartge kap heeft 2 sleuven aan weerszijdenvan het embleem, heeft alles te maken met symetrie

Link naar reactie
Maar de ontluchtings sleuven in de Hartge kap zijn altijd nog mooier dan in die rood/zwarte kap. Die vind ik echt "opgeplakt" en de inlaat zit verkeerd. Die van Hartge is beter, alleen zie ik het nut er niet van om zo'n inlaat rechts te hebben. Het luchtfilter zit immers links

Niemand zegt dat je het moet nemen :rolleyes: . De Hartge kap heeft 2 sleuven aan weerszijdenvan het embleem, heeft alles te maken met symetrie

Zit ie links?? Ook in dit geval, met die V8 motor? Misschien hebben die sleuven met deze motor toch wel nut.

Aan de andere kant als je op de site van Hartge kijkt, staat exact dezelfde V8 roadster afgebeeld zonder al die gaten in de kap.

zonder

En een QP met sleuven

met

Link naar reactie
Maar de ontluchtings sleuven in de Hartge kap zijn altijd nog mooier dan in die rood/zwarte kap. Die vind ik echt "opgeplakt" en de inlaat zit verkeerd. Die van Hartge is beter, alleen zie ik het nut er niet van om zo'n inlaat rechts te hebben. Het luchtfilter zit immers links

Niemand zegt dat je het moet nemen :( . De Hartge kap heeft 2 sleuven aan weerszijdenvan het embleem, heeft alles te maken met symetrie

Zit ie links?? Ook in dit geval, met die V8 motor? Misschien hebben die sleuven met deze motor toch wel nut.

Aan de andere kant als je op de site van Hartge kijkt, staat exact dezelfde V8 roadster afgebeeld zonder al die gaten in de kap.

zonder

En een QP met sleuven

met

Kan kloppen... deze motorkap is ook een option. Wel een dure...2500 als mijn geheugen me niet in de steek laat :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.