Ga naar inhoud

verzin een persbericht


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

m'n vriendin is trouwens rood dan moet ze maar met jou mee de 24e. ChristineXS! wil je nu eindelijk eens in een ECHTE 2.8? :lol::lol::schater:

???? en echte 2.8??? HA!!! heeft niet eens verwarmde sproeiers!! :D

Link naar reactie
m'n vriendin is trouwens rood dan moet ze maar met jou mee de 24e. ChristineXS! wil je nu eindelijk eens in een ECHTE 2.8?  :D  :lol:  :schater:

???? en echte 2.8??? HA!!! heeft niet eens verwarmde sproeiers!! ;)

Ach, laat me nou toch eens met rust :lol:

Link naar reactie

Ok grey wolves heeft een foute associatie, maar zo heeft alles wat. Blijft een leuke naam.

Echter ik vind de link met silver leuker. Echter welk dier allitereert er met silver?

Silver Swans

Silver Snakes

Silver Shrikes

zijn allemaal wel ok, maar dan krijg ik gelijk weer een link met SS voorgeschoteld van iemand ben ik bang.

Verder is daar nog het logo verhaal.

Silver Swans

swans.jpg

Silver Snakes

slytherin_small1.jpg

Silver Shrikes

loggerhead%20shrike%20050112%2001s.jpg

p.s. hij kijkt wel kwaad he?

heb je een betere?

Link naar reactie

ja, dat lieve vogeltje heeft de gewoontje om zijn prooien (insecten) levend te spietsen op de doorns van een struik om zo een voorraadkamer aan te leggen.

Ik begreep dat je hyperion ook gelezen hebt, dus dan snap je nu misschien waarom de shrike de shrike heet.

Voor al uw nutteloze kennis kunt u bij the Shrike terecht :lol:

Link naar reactie
crack_whip.gif zit toch wel iets Rood/Zwart in S/ :lol: etje

Vooral dat zweepje doet het um....... :lol::schater:

vuile dieve!

Link naar reactie
ja, dat lieve vogeltje heeft de gewoontje om zijn prooien (insecten) levend te spietsen op de doorns van een struik om zo een voorraadkamer aan te leggen.

Ik begreep dat je hyperion ook gelezen hebt, dus dan snap je nu misschien waarom de shrike de shrike heet.

Voor al uw nutteloze kennis kunt u bij the Shrike terecht ;)

Hyperion? volgens mij heb ik die ook gelezen... Maar ik heb zo veel SF gelezen dat ik het niet meer weet. Of bedoel je wat anders?

Silver Bullet had ik ook al aan gedacht maar dat associeer ik weer met die film over dat jongetje in de rolstoel en een weerwolf...

SILVER GHOSTS dan toch maar weer. Denk aan de RollsRoyce ;)

en dan idd het logo van Casper.

Link naar reactie
Silver Bullet had ik ook al aan gedacht maar dat associeer ik weer met die film over dat jongetje in de rolstoel

;) en wat is daar nu weer mis mee ;) ;)

Link naar reactie

Silver Bullet had ik ook al aan gedacht maar dat associeer ik weer met die film over dat jongetje in de rolstoel

;) en wat is daar nu weer mis mee ;) ;)

met dat jongetje niks... met de film een hoop! Beetje tearjerkerige hollywoodfilm.

Maar idd wel grappig dat dat jochie een soort opgevoerde rolstoel heeft genaamd silver bullet :D

Link naar reactie
ja, dat lieve vogeltje heeft de gewoontje om zijn prooien (insecten) levend te spietsen op de doorns van een struik om zo een voorraadkamer aan te leggen.

Ik begreep dat je hyperion ook gelezen hebt, dus dan snap je nu misschien waarom de shrike de shrike heet.

Voor al uw nutteloze kennis kunt u bij the Shrike terecht ;)

Ik heb ze gelezen ja... Goeie boeken..

@DJ... Silver Bullet associeer ik gelijk met een trein..

Link naar reactie
Ik vind dat wij 'draken' een betere leus kunnen gebruiken, bijvoorbeeld iets als:

"Once you go black, you never go back!"  <_<

of de alom bekende:"say it loud, I'm black and proud!"

Die kan ik....heb ik nog een filmpje van...Picture-18.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.