Ga naar inhoud

Wiechers veerpootbrug


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Asl zwarte rijder doe ik natuurlijk mee, wel even advies nodig voor het monteren.

Greetzzzzzz Merlijn

Geen probleem toch??? Er zijn hier zat met de Wiechers veerpootbrug. Ik niet, dus kan je helaas niet helpen daarmee :D Ik kan je wel vertellen wat het effect ervan is!!!!! B) :lmao: :lmao: :lmao:

Link naar reactie

Merlijn mag de domstrebe van mij wel hebben die bij braspenning ligt dan zie ik er ff vanaf hoef nik ook niet naaar amsterdam te rijden.

Als dat zo geregeld kan worden is het mooi opgelost.

Huub :sleepy:

Link naar reactie
Merlijn mag de domstrebe van mij wel hebben die bij braspenning ligt dan zie ik er ff vanaf hoef nik ook niet naaar amsterdam te rijden.

Als dat zo geregeld kan worden is het mooi opgelost.

Huub :lmao:

Nou da's prima hoor. Merlijn mail/PM je gegevens anders maar efkes :sleepy: Dan reply ik je even met m'n banknummer e.d.

Link naar reactie
Merlijn mag de domstrebe van mij wel hebben die bij braspenning ligt dan zie ik er ff vanaf hoef nik ook niet naaar amsterdam te rijden.

Als dat zo geregeld kan worden is het mooi opgelost.

Huub :D

Nou da's prima hoor.

Oke DJL bedankt ;)

Link naar reactie
Wilde je nu toch de domstrebe Huub??

Zo ja laat ff weten, we wilden toch één dezer dagen naar Leeuwarden op familie bezoek gaan. Je begrijpt het, kleine moeite dus......... :D

bedankt voor je aanbod maar het is wel ff goed zo met de QPE,moet ook nog een grote beurt hebben en de armsteun komt ook een dezer dagen binnen. ;)

Link naar reactie
Merlijn mag de domstrebe van mij wel hebben die bij braspenning ligt dan zie ik er ff vanaf hoef nik ook niet naaar amsterdam te rijden.

Als dat zo geregeld kan worden is het mooi opgelost.

Huub :rolleyes:

He hallo allemaal wat the hell is a domstrebe?

greetz Merlijn

Link naar reactie
Merlijn mag de domstrebe van mij wel hebben die bij braspenning ligt dan zie ik er ff vanaf hoef nik ook niet naaar amsterdam te rijden.

Als dat zo geregeld kan worden is het mooi opgelost.

Huub :rolleyes:

He hallo allemaal wat the hell is a domstrebe?

greetz Merlijn

Domstrebe=veerpootbrug

Link naar reactie

Giisteren de veerpootbrug d'r op gezet. Man! wat lekker ;) Toch niet gedacht dat zo'n klein stangetje zo veel verschil kon uitmaken. Ken je dat gevoel dat je auto uitelkaar getrokken wordt als je over zo'n stuk onregelmatige weg rijdt met van die rare hobbels in de weg? verleden tijd! Ken ja dat gevoel dat je rechter voorkant in het asvalt duikt als je een beetje scherpe bocht naar links maakt? Weg! Nu alleen nog de klaverbladen test doen..... :angry:

Link naar reactie

Kijk maar uit dat je 180° maakt in deze nattigheid vandaag :rolleyes:

Heb je net een domstrebe geplaats, voel je je onoverwinnelijk, is straks alleen de voorkant in redelijke staat maar de rest is total loss!!!! ;)

Link naar reactie
500 per stuk???  Wat zit erin? Goud?

JA! en paardehaar! en chocoladesigaretten en gebakken lucht... :blush:

per 4 Chris, of heb jij een ander soort Z met maar 2 wielen? ;) :D

ik weet wat je gaat zeggen: driften doe je met je achterbanden :D weet ik, maar hard de bocht ingaan geeft ook een hoop wrijving op je voorbanden :D

Link naar reactie
Tenzij je natuurlijk echt wilt driften.........

Eerst maar eens oefenen of een veilige locatie... oja, en oude bandjes..Beetje zonde om te driften op een stel banden van over de 1000 euro

waar koop jij je banden dan? :blush: bij bartho braath?

Link naar reactie
Tenzij je natuurlijk echt wilt driften.........

Eerst maar eens oefenen of een veilige locatie... oja, en oude bandjes..Beetje zonde om te driften op een stel banden van over de 1000 euro

waar koop jij je banden dan? :blush: bij bartho braath?

Nee, bij de dealer.... ;)

Nee, serieus ik heb nog nooit banden gekocht. Maar ik heb wel even gekeken wat ze kosten als ik ze zou vervangen....

Nu we het daar toch over hebben (topicmorphing)

Als ik ze ga vervangen kies ik bij nader inzien toch andere dan de PS2 denk ik:

1. Goodyear Eagle F1 GSD 205,-- ++ +/++ + Ø/+ -/Ø + doorstaan 1

2. Continental SportContact 215,-- ++ +/++ + -/Ø Ø + doorstaan 2

3. Michelin Pilot Sport PS 2 225,-- ++ + Ø/+ Ø -/Ø + doorstaan 3

ANWB test

Link naar reactie

mijn Goodyear Eagle F1's koste maar € 150 ps hoor :blush: wel ff shoppen. Bij garages meestal veel duurder (225-45 r17)

Link naar reactie
mijn Goodyear Eagle F1's koste maar € 150 ps hoor :blush: wel ff shoppen. Bij garages meestal veel duurder (225-45 r17)

F1's 225 heb ik gekocht voor nog geen 125 fleuris per stuk en de 255 voor EUR 159. Inclusief montage en koffie ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.