Ga naar inhoud

Wiechers veerpootbrug


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Bestel de domstrebe alleen voor het sociale en om de economie draaiende te houden.Hard rijden doe ik toch niet.Misschien dat Rob de QPE de 23ste boven de 120 durft te krijgen.(de nog staande afspraak :D ).

Link naar reactie
  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bestel de domstrebe alleen voor het sociale en om de economie draaiende te houden.Hard rijden doe ik toch niet.Misschien dat Rob de QPE de 23ste boven de 120 durft te krijgen.(de nog staande afspraak :blink: ).

Ik rij digitaal, Huub: ik sta stil of rij plankgas. :D B)

Link naar reactie
Bestel de domstrebe alleen voor het sociale en om de economie draaiende te houden.Hard rijden doe ik toch niet.Misschien dat Rob de QPE de 23ste boven de 120 durft te krijgen.(de nog staande afspraak :D ).

Ik rij digitaal, Huub: ik sta stil of rij plankgas. ;) :D

0 of 1........... :schater: Binaire Rob

Link naar reactie
ik heb ook die veerpoot (gekocht in essen) maar die komt tegen de isolatie van de motorkap en zo zijn er twee plekken op die ik er niemeer afkrijg met het simoniseren

dat is wel spijtig

Heb je er dan wel eentje gekocht die voor jouw motorblok/ruimte geschikt was? Die van mij komt er niet tegenaan.

Zit hij misschien niet helemaal naar beneden gescharnierd? Als je de bouten los haalt en op de stang gaat drukken, gaat hij dan niet verder naar beneden?

Link naar reactie
Krijg je ze nog binnen voor zaterdag

Jazeker, vanmiddag gebeld. Ik ga ze morgenmiddag halen. Dan heeft ie ze binnen (zegt ie)

Ik hoop het...

:D -_-

Link naar reactie

ZO komt het allemaal op zijn plek, (bijna) alle onderdelen komen binnen voor de zaterdag.......... :ok: Alleen die knipperlichten van Mettlach :muur:

Dan zullen we gewoon moeten beginnen met de oranje plasticjes er eerst uithalen... en op een later stadium de zooi weeer openmaken voor de kapjes <_<

Link naar reactie
Onbegrijpelijk!! Maar goed... het is niet anders. (misschien morgen nog)

Nou , ik moet je zeggen: ik vind hem ook niet bepaald een communicatieve koning hoor! Die antwoorden van hem zijn zo kort en bovendien onvolledig. En meestal krijg ik helemaal geen antwoord....

Link naar reactie

Nou ik heb de "klarglasblinker" binnen...

ECHTER... de veerpootbruggen waren d'r vandaag ook niet. Patrick van Braspenning baalde enorm want hij wist dat we de klusdag hadden. Hij kan er ook niks aan doen, de fout ligt ergens bij het koeriersbedrijf ofzo (had notabene een speciale zending besteld) :D

Echt klote. Nou goed Hendrik kwam toch al niet, 't is alleen rot voor Huub want hoe krijgen we dat ding nou weer in Friesland...

Dan toch maar op de aflsuitdijk afspreken ofzo. :rolleyes:

Ik baal d'r van want hij kwam net zo goed van pas op die lekkere dijkweggetjes :(

Link naar reactie
Ik wil 'm vooral voor als ik op hogere snelheid een flauwe bocht maak. Zoals je dat op klaverbladen doet. Ik vind 'm dan erg onrustig op de weg liggen, je moet voortdurend corrigeren.

Da's vreemd......... B)

Ligt dat aan de manier waarop die bocht is gelegd dan? Of heb je dat bij meer bochten?

Als het dat laatste is klopt er iets niet aan je Z................

Link naar reactie
Ik wil 'm vooral voor als ik op hogere snelheid een flauwe bocht maak. Zoals je dat op klaverbladen doet. Ik vind 'm dan erg onrustig op de weg liggen, je moet voortdurend corrigeren.

Da's vreemd......... B)

Ligt dat aan de manier waarop die bocht is gelegd dan? Of heb je dat bij meer bochten?

Als het dat laatste is klopt er iets niet aan je Z................

Zo extreem is het niet hoor. Het is meer dat ie nog ietsje strakker zou kunnen. Ik heb het nu over redelijk hard door de bocht gaan :lmao: Een typisch veerpoot dingetje. Het heeft ook te maken met spoorgevoeligheid. Schijnt ook door m'n banden te komen. Komt allemaal wel in orde

Link naar reactie
Hier zit ook zo'n lelijke in de buurt, bij het DSM, 25 meter uitvoeg/invoegstrook en dan een bijna haakse bocht naar rechts. :blink:

Vertel.... ik voel dat hier een heel mooi verhaal aan vast zit wat benadrukt wat het voordeel van de veerpootbrug kan zijn ... (blijf ik toch nog on topic :rolleyes: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.