Ga naar inhoud

querlenkerlager


Aanbevolen berichten

Heb ze nog niet vervangen, ze zeggen dat het hele spul er onder vandaan moet maar ik wil proberen alleen de beugel los te maken waar het rubber in zit en het eraf trekken met een poelietrekker om het er daarna uit te persen.

Wel opletten wat de bovenkant is.

Op de nieuwe rubber staat een pijl. B)

Ga er binnenkort mee aan de gang, moet eerst van me arosaatje ff de voorpoten vervangen. B)

Link naar reactie

Bij het plaatsen van de Eibachs en het vervangen van de fusee's (APK afkeur) heb ik ook maar meteen die m rubbers geplaatst (oude waren erg poreus) Ben ik overigens nu gen...id bij de stealer of kosten die dingen écht 36 euro p/s? :muur: ;)

Eraf gaat makkelijk met een poelietrekker, maar erop was lastiger. ik heb het uiteindelijk met een hele grote lijmtang gedaan ;) , en het laatste stukje in de bankschroef (met een buisje als hulpstuk) gedaan. beetje inzepen en ontroesten helpt ook

Heb nog niet echt veel km's kunnen maken met de nieuwe rubbers, maar het volede wel wat strakker aan allemaal, iig geen verschil tussen dg en nacht, moet ik zeggen. Misschien dat het verschil met een veerpootbrug groter is?

Link naar reactie
Bij het plaatsen van de Eibachs en het vervangen van de fusee's (APK afkeur) heb ik ook maar meteen die m rubbers geplaatst (oude waren erg poreus) Ben ik overigens nu gen...id bij de stealer of kosten die dingen écht 36 euro p/s? :muur: ;)

Eraf gaat makkelijk met een poelietrekker, maar erop was lastiger. ik heb het uiteindelijk met een hele grote lijmtang gedaan ;) , en het laatste stukje in de bankschroef (met een buisje als hulpstuk) gedaan. beetje inzepen en ontroesten helpt ook

Heb nog niet echt veel km's kunnen maken met de nieuwe rubbers, maar het volede wel wat strakker aan allemaal, iig geen verschil tussen dg en nacht, moet ik zeggen. Misschien dat het verschil met een veerpootbrug groter is?

In duitsland bij de dealer €42 per set ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Heb ze nog niet vervangen, ze zeggen dat het hele spul er onder vandaan moet maar ik wil proberen alleen de beugel los te maken waar het rubber in zit en het eraf trekken met een poelietrekker om het er daarna uit te persen.

Wel opletten wat de bovenkant is.

Op de nieuwe rubber staat een pijl. <_<

Ga er binnenkort mee aan de gang, moet eerst van me arosaatje ff de voorpoten vervangen. ;)

Was vandaag bij de dealer, geinformeerd bij de monteur bij massieve rubbere blokken MOET je uitlijnen, bij de standaard rubbers en fusee vervanging is het niet nodig, ik spreek uit ervaring, bij fusee vervanging had ik nooit verschil bij de uitlijning.

Het is handig om bij de klusdag fusee kogels eventueel bij speling gelijktijdig te vervangen haal je gewoon de draagarm er onderuit 2 vliegen in 1 klap.

Link naar reactie
Ik ga niet zomaar de fusees ff erbij kopen, als ik geen speling heb zit ik ermee,

misschien kunnen ze in die garage op de klusdag ook uitlijnen :huh:

Misschien heeft Detmar de fusee, voor de prijs hoef je het niet te laten 20 euro per stuk, ik heb ze op voorraad.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Weet iemand ook of dit soort bussen ook in nylon te verkrijgen zijn? Dit wordt namelijk nogal eens gedaan om de wegligging te verbeteren. Voordeel van nylon bussen is dat veel minder slijten.

Groeten Wout

Link naar reactie
Weet iemand ook of dit soort bussen ook in nylon te verkrijgen zijn? Dit wordt namelijk nogal eens gedaan om de wegligging te verbeteren. Voordeel van nylon bussen is dat veel minder slijten.

Groeten Wout

De rubbers van Powerflex moet je hebben. Niet de paarse (+45% stijfheid, maar worden net als originele snel weer slap) , maar de zwarte (+95% stijfheid) zijn de echte goede rubbers.

Super strak onderstel, geen extra geluiden ofzo.

Setje voor de vooras kost 100, achteras 250.

En zeker 1 dag werk om ze allemaal te vervangen :rolleyes: De mijne krijgt ze binnenkort rondom, wat zal dat fijn zijn zeg, kan er niet op wachten!! Eindelijk alles zo strak als het behoort te zijn.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.