Ga naar inhoud

ALARM


ChristineXS

Aanbevolen berichten

Wie o wie heeft dat ook weleens gehad dat het alarm plotsing af ging :foto: .

Het alarm van mijn ZzZ is nog in mei nagekeken en gekeurd en ineens (afgelopen zaterdag) ging het loeien.

ChrisXL en ik hebben alles nagekeken of alles goed dicht zat en nog begon het alarm na een tijdje weer te loeien....

Hebben jullie tips, zodat ChrisXL het kan nakijken voor mij :foto:

Hoop op vele reacties.

Groetjes

Yvonne

Link naar reactie
  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wie o wie heeft dat ook weleens gehad dat het alarm plotsing af ging :foto: .

Het alarm van mijn ZzZ is nog in mei nagekeken en gekeurd en ineens (afgelopen zaterdag) ging het loeien.

ChrisXL en ik hebben alles nagekeken of alles goed dicht zat en nog begon het alarm na een tijdje weer te loeien....

Hebben jullie tips, zodat ChrisXL het kan nakijken voor mij :foto:

Hoop op vele reacties.

Groetjes

Yvonne

Heb je het vandaag al gecheckt schat??? :foto:

Link naar reactie

Vorige week begon mijn alarm spontaan af te gaan. Even naar de BMW dealer geweest en die heeft hem aan de meetkast gehangen. Schakelaartje vervangen en klaar is tie weer. Ga dus vooral zelf niet zoeken want de kans dat je de halve auto moet slopen voor je het euvel vind is redelijk groot.

Link naar reactie
Vorige week begon mijn alarm spontaan af te gaan. Even naar de BMW dealer geweest en die heeft hem aan de meetkast gehangen. Schakelaartje vervangen en klaar is tie weer. Ga dus vooral zelf niet zoeken want de kans dat je de halve auto moet slopen voor je het euvel vind is redelijk groot.

Enig idee waar (al?) die schakelaartjes zitten?

Na blijkbaar een keer de kap niet goed gesloten te hebben steeds alarm (bij de 2e meeting). Kap nog een keer open en dicht gedaan en alles weer in orde. Ben wel nieuwsgierig waar dát schakelaartje eigenlijk zit; ik heb het niet kunnen ontdekken.

Link naar reactie

Nou ja resetten...... was meer een kwestie van het alarm in de cabine uitschakelen. Voordat je uitstapt druk je het LEDje in dan scakelt de cabine alarm uit (handig voor als je open stilstaat). De rest van het alarm is wel actief. B)

Dit moet je elke keer doen als je uitstapt.

In ChristineXS's geval hoefde dat niet meer. Het alarm is nu weer oke. ;)

BTW, dit trucje werkt alleen op BMW alarm ;)

Link naar reactie
Het rode ledje dat knippert als je alarm aan is. probeer die maar eens in te drukken. Over het algemeen ergens in je midden console. ;)

Kun je nagaan hoever mijn technische kennis gaat: Dat ledje noem ik een rood lampje. Ja, dat heb ik inderdaad, ergens midden-achter, waar je het van buiten amper ziet. Onbenullige plaats. Wel, dan is het me duidelijk Bedankt.

Link naar reactie

Er is hier sprake van twee verschillende ledjes. Ik heb mijn alarm ledje achter een kunststof plaatje zitten, onder de subwoofer. Maar er bestaat ook een ledje dat uitsteekt. De mijne kan ik niet indrukken hoor. ;)

Daarbij moet ik wel zeggen, dat wanneer er iemand met een arm in mijn auto zwaait, terwijl de auto op slot is, het alarm niet afgaat.

Link naar reactie

-_- Dan heeft BMW twee types alarm?? Lekker handig weer :lol: . Eentje met cabine beveiliging en indrukbaar ledje en een andere zonder cabine beveiliging en geen indukbaar ledje..... allemaal om het simpel te houden :D

Link naar reactie
-_- Dan heeft BMW twee types alarm?? Lekker handig weer :lol: . Eentje met cabine beveiliging en indrukbaar ledje en een andere zonder cabine beveiliging en geen indukbaar ledje..... allemaal om het simpel te houden :D

Ik voel een poll aankomen: wat voor alarm heb jij.... ;)

Link naar reactie
-_- Dan heeft BMW twee types alarm?? Lekker handig weer :lol: . Eentje met cabine beveiliging en indrukbaar ledje en een andere zonder cabine beveiliging en geen indukbaar ledje..... allemaal om het simpel te houden :D

Ik voel een poll aankomen: wat voor alarm heb jij.... ;)

De eerste poll is binnen...

Ik heb een indrukbaar Ledje en cabine beveiliging. ;)

Link naar reactie

Goed, nu een paar dagen later......... en totaal geen problemen meer gehad :blink: .

De kap is natuurlijk constant open en dicht gegaan. Auto open weggezet op alarm. Alles is weer goed, totdat ......... :D Het schijnt dat de BMW alarms wel vaker allerlei kuren vertonen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.