Ga naar inhoud

LMM


Huub

Aanbevolen berichten

Heb net op Ebay een LMM gekocht van een 3.0 en dacht dat is de zelfde maar de partnummers bij OEM zijn toch verschillend zou dit gaan passen op mijn 2.8???

Superduper zei al dat zijn BMC heel moeilijk om de siliconenslang heen ging heeft hijn waarschijnlijk een slang voor een 2.8 gekregen.

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik dacht, aan alle omschrijvingen te zien, dat 'mijn' LMM unit iets dikker was. Ik moest die siliconen huls ruim 5 mm oprekken. Als ik het me goed herinner was de buitenmaat 85mm.

Waarom heb je een nieuwe gekocht Huub?

En mocht je nog zo'n roostertje overhebben waar het gaasje nog op zit, dan hou ik me wel aanbevolen.. :blush:

Link naar reactie
Ik dacht, aan alle omschrijvingen te zien, dat 'mijn' LMM unit iets dikker was. Ik moest die siliconen huls ruim 5 mm oprekken. Als ik het me goed herinner was de buitenmaat 85mm.

Waarom heb je een nieuwe gekocht Huub?

En mocht je nog zo'n roostertje overhebben waar het gaasje nog op zit, dan hou ik me wel aanbevolen.. ^_^

Dacht als reserve om bij een het gaasje te verwijderen.Maar ga ze eerst naast elkaar houden en de verschillen ontdekken. :D

Link naar reactie
Je maakt je teveel zorgen Huub.  :D

Moet me toch ergens zorgen om maken in het leven :schater: dan maar om kleine dingen ^_^ Moet de LMM eerst nog thuis krijgen.

Link naar reactie
Waarschijnlijk loopt dat kreng meer risico om beschadigd te raken met het vervoer, dan dat jij de gaasjes verwijderd. :D ^_^

:schater::schater::schater:

Link naar reactie
Lucht Massa Meter

LMM%20Z1%20buitenkant.JPG

:schater:

Arrghhh!!!! een volkswagen logo!!!  -_-  ;)

:lol: :D Sledge!!! Wat doen je nou??!! Dat kan niet hoor :schater:

Ook met een gaasje... ;)

wat een enorme unit trouwens, bij 'ons' is het maar een cm of 7 lang.

Over het gaasje is al veel gezegd: je LMM meet de beschikbare hoeveelheid lucht en past daar de ontsteking/brandstoftoevoer etc op aan (toch? / gladijs modus). Het gaasje houd de lucht iets tegen, en aangezien een soepel luchtdoorvoer het meest ideale is wordt dit gaasje er nog al eens uitgesloopt. :D Helaas is de sensor een heel dun doch heel duur naaldje wat bij enthousiaste klussers wel eens afbreekt.

Of als je hem modificeerd en je wil terug naar originalo is een tweedehandse reseve altijd handig.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.