Ga naar inhoud

Schnitzer accessoires


RobC

Aanbevolen berichten

Ik ontving een PDF van Schnitzer Nederland met een prijslijst van nog leverbare accessoires voor de Z3 Roadster en Coupé. De lijst begint met accessoires voor de Z8 en vervolgt dan voor de Z3.

Als iemand belangstelling heeft: ik kan de PDF natuurlijk mailen. Of is er een moderator die een beter idee heeft, valt een PDF bijvoorbeeld op het Forum te plaatsen?

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hij kan wel op het forum geplaatst worden, maar dan moet hij beschikbaar zijn op internet. Ik weet niet of jij een eigen plekje internetruimte hebt, maar anders kan je hem naar me mailen en dan zet ik hem er wel op (ben wel geen moderator, is dat erg?)

Ik heb je via het Forum gemaild. Bedankt.

Link naar reactie
Wist niet dat je ACS direct via de dealer kon bestellen, grappig. Moet wel zeggen dat ik die velgen er enorm oubollig uit vind zien. :fez: Op een of andere manier krijg ik daardoor ook niet meer vertrouwen in hun performance onderdelen...

Schnitzer is wel een van de vooraanstaande BMW tuners hoor! Kun je in de lijn van een Alpina, :blink: en zelfs AMG voor Mercedes scharen :hamer:

Link naar reactie
Wist niet dat je ACS direct via de dealer kon bestellen, grappig. Moet wel zeggen dat ik die velgen er enorm oubollig uit vind zien.  :fez: Op een of andere manier krijg ik daardoor ook niet meer vertrouwen in hun performance onderdelen...

En bedankt, hè! :hamer: :blink:

Link naar reactie
Wist niet dat je ACS direct via de dealer kon bestellen, grappig. Moet wel zeggen dat ik die velgen er enorm oubollig uit vind zien.  :fez: Op een of andere manier krijg ik daardoor ook niet meer vertrouwen in hun performance onderdelen...

En bedankt, hè! :hamer: :blink:

:schater::schater: Ik vind ze gewoon heel mooi hoor! (geen geintje)

Link naar reactie

ChrisXL: Ja ik weet dat ACS van goede huize komt. Ik dacht alleen dat BMW dealers sowieso geen 'aftermarket' dingen zouden willen verkopen. Zo'n indruk had ik een beetje gekregen.

Rob: sorry! Maar ze hebben die velgen al sinds de E30, of niet? Ik vind ze ook niet lelijk, maar ik associeer ze een beetje met de jaren 80. Die ook cool zijn. :lmao:

Huub = typo-politie... wacht maar tot jij eens de fout in gaat. <_<

Link naar reactie
ChrisXL: Ja ik weet dat ACS van goede huize komt. Ik dacht alleen dat BMW dealers sowieso geen 'aftermarket' dingen zouden willen verkopen. Zo'n indruk had ik een beetje gekregen.

Rob: sorry! Maar ze hebben die velgen al sinds de E30, of niet? Ik vind ze ook niet lelijk, maar ik associeer ze een beetje met de jaren 80. Die ook cool zijn. :lmao:

Huub = typo-politie... wacht maar tot jij eens de fout in gaat. <_<

Mijn commentaar is met een grote knipoog, Trapstaart! :D

Link naar reactie
Huub = typo-politie... wacht maar tot jij eens de fout in gaat.  <_<

Sorry ik als Leraar Nederlands valt zoiets onmiddelijk op :lmao:

Link naar reactie
Vorige keer was je nog tandheelkundige.  :blush:  :D

Je weet toch dat Huub een uiterst veelzijdig typje is? :D

En daarvoor was tandtechnieker?? Van alle markten thuis(My name is Bond........Huub Bond) De auto heb je al.........

Link naar reactie
Vorige keer was je nog tandheelkundige.  <_<  :m:

Je weet toch dat Huub een uiterst veelzijdig typje is? :lmao:

En daarvoor was tandtechnieker?? Van alle markten thuis(My name is Bond........Huub Bond) De auto heb je al.........

En nou gaat die ook nog pakketjes beZorgen...... :blink:

Als die ruZie krijgt gaat die Nederlandse les geven............

nadat die de persoon in kwestie de tandjes uit Zijn bek heeft geramd............

wat hij dan weer als tandtechnicus in orde gaat maken..........

het nieuwe gebit beZorgt hij dan in een pakketje.............

als je geluk hebt Zit er een rode string bij............ :schater:

Link naar reactie
Vorige keer was je nog tandheelkundige.  <_<  :m:

Je weet toch dat Huub een uiterst veelzijdig typje is? :lmao:

En daarvoor was tandtechnieker?? Van alle markten thuis(My name is Bond........Huub Bond) De auto heb je al.........

En nou gaat die ook nog pakketjes beZorgen...... :blink:

Als die ruZie krijgt gaat die Nederlandse les geven............

nadat die de persoon in kwestie de tandjes uit Zijn bek heeft geramd............

wat hij dan weer als tandtechnicus in orde gaat maken..........

het nieuwe gebit beZorgt hij dan in een pakketje.............

als je geluk hebt Zit er een rode string bij............ :schater:

Hellemaal Zedri :schater::schater::schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.