Ga naar inhoud

Wiesmann in Top Gear


RobC

Aanbevolen berichten

Nah, ik vind de roadster toch wel mooier...

Vééééél mooier! Maar ja, het cliché blijft opgaan: Ieder zijn smaak. En dat is maar goed ook, anders was alles hetzelfde. ^_^

Link naar reactie
  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat vind ik nu zo tof aan dit forum.

Iedereen heeft een eigen smaak, tuned zijn wagen naar eigen opzicht en respecteert de smaak van een ander. Zolang ie maar met een Z3 rijdt...

We zijn net als Harley-rijders: ieder verandert naar eigen smaak en dat maakt ook de meetings zo aardig. Er valt immers van alles te zien. ^_^

Link naar reactie
En toch vind ik die Wiesmann Coupé echt iets hebben.

Net als met de Z3 Qp, love it or hate it.

Er is wat mij betreft écht wel een tussenvorm, hoor. Die Wiesmann GT vind ik zéker niet lelijk. Sterker nog: ik vind het een prachtige auto! Maar ik vind de Wiesmann Roadster nu eenmaal nóg mooier. ^_^

Link naar reactie
Zeg, het is hier geen chatroom ofzo.. :offtopic: :lmao:

Elke keer wanneer er wat gepost wordt in dit topic krijg ik een bericht notificatie via de mail. ^_^

Jij modereert de praatgroep toch niet? Waarom krijg jij dan bericht, Sledge?

Link naar reactie
Ik ben op een magische wijze geabonneerd op dit topic...  :lol:  Kun je aangeven wanneer je een topic start. Blijkbaar vinden mensen dat dus leuk om aan te klikken.  :D

Kijk maar eens in je configuratiescherm.

Is Rob nu mee bezig :D te zien bij gebruikersnaam

Link naar reactie
Ik ben op een magische wijze geabonneerd op dit topic... :lol: Kun je aangeven wanneer je een topic start. Blijkbaar vinden mensen dat dus leuk om aan te klikken. :D

Kijk maar eens in je configuratiescherm.

Ik heb 't gezien. Ik kijk wel uit om me daarop te abonneren; krijg ik elke keer als iemand iets post mail! :D :schater:

Link naar reactie
Er komen vage herinneringen in mij op van de PABO.... :lol:

Boeit niet btw...

Wat is dat een bank :D ........onee dat is de RABO

Link naar reactie

Een extra catalogus kan natuurlijk nooit kwaad. :D :D

[serieus-modus]Een mail adres in een plaatje kan geen kwaad, mail adressen in tekst vorm kunnen daarin tegen worden gevonden door bots/spiders. Weet er verder weinig van dus zal mijn mond maar houden. [/serieus-modus]

Very :lol: trouwens. Mooie auto die wiesmann. :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.