Ga naar inhoud

Wiesmann in Top Gear


RobC

Aanbevolen berichten

Tijdens mijn vakantie (ik meen dat het zondag 3 juli was) viel ik al zappend binnen bij een aflevering van Top Gear met daarin de Wiesmann Roadster vs TVR. De Wiesmann werd overigens consequent Weismann genoemd.

In de uitzending schitterende beelden van de Wiesmann en hoewel 'ie relatief mindere prestaties levert dan de TVR en ook nog eens aanmerkelijk duurder is, gaf men unaniem de voorkeur aan de Wiesmann. Heeft iemand de uitzending nog gezien?

Link naar reactie
  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik viel er net op het einde in. Jammer, want ik had die TVR ook wel willen zien. Machtig mooie auto. Ik vind het er zo maf uitzien om met die Wiesmann hard over een circuit te gaan. Het gaat als een moderne sportwagen, maar ziet er behoorlijk retro uit natuurlijk.

Link naar reactie

welke TVR? de t350 of die rare tuscan? Doet u mij voor dat geld maar een Noble als het toch brits en exotisch moet zijn.

NobleM14-4.jpg

Link naar reactie
Zie bij www.hoefa.nl > Actueel

Staat geen prijs bij...

By the way, hoe krijg jij het voor elkaar hier foto's te plaatsen????????

Met de knop IMG in je menuutje kan je een link naar een foto op internet plaatsen, en deze wordt dan in het bericht weergegeven.

Link naar reactie

Gisteravond met stopwatch en kijkend op teller gemeten wat ie nu in de sprint doet.

Niet helemaal precies maar wel een benadering van wat de werkelijkheid is.

0-100 6,4 sec. (waarschijnlijk + 0,2 sec.)

0-200 hm.... wacht wel tot het wat rustiger is :angry:

Link naar reactie
Heeft iemand de uitzending nog gezien?

Voor mij is Topgear een vast item op de zondagavond.

Prachtige beelden, kommentaren die soms grappig, ironisch maar steeds to the point zijn... En verder de meest maffe dingen uitproberen.

Verleden zondag hadden ze een Aston Martin DBR9 Gt racewagen op hun testcircuit, natuurlijk bereden door the Stig.

De test met de Wiesmann (je kan die Engelsen toch geen duitse namen laten uitspreken...) heb ik ook gezien. Prachtige wagen, maar ondertussen brengt Wiesmann hiervan een GT versie uit, met een dak natuurlijk (ben zo geen cabrio-fan) en een BMW V8 derin. Now we're talking...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.