Ga naar inhoud

goede veerpootbrug


Hendrik

Aanbevolen berichten

Ik ben dus opzoek naar een veerpootbrug voor aan de voorkant. Wat is nu een goed merk hiervoor. Ook vraag ik me af wat een reëele prijs is.

Op Ebay ben ik een wiechers domstrebe tegengekomen voor €135,- is dat een goede prijs(hier komen nog wel transport kosten bij)

Hendrik

Link naar reactie
  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Deze staat op dit moment op €40,-

Rond de €150,- nieuw is ene goede prijs lijkt mij.

ALLEEN voor 6 cilinders!!!

Link naar reactie
Deze staat op dit moment op €40,-

Rond de €150,- nieuw is ene goede prijs lijkt mij.

ALLEEN voor 6 cilinders!!!

Hendrik rijd een 2.8 :lol:

Link naar reactie

Ik heb zelf via Ebay ook zo'n Wiegers besteld, maar die verkoper reageert al 6 dagen niet op mijn vraag wat de verzendkosten worden :lol:

Volgens mij is dit wel een goede, maar je moet op de volgende dingen letten:

* Er zijn verschillende voor 4 cyclinders en 6 cyclinders incl :muur:

* De standaard is niet verstelbaar, de zgn Race line wel.

* Ze zijn te koop voor € 125 (standaard) en € 135 (race line).

Link naar reactie

OK, internet veerpootbrug kopers opgelet!! Ik had dus een Wiegers domstrebe besteld bij HTT-Motersport in duitsland en die dude reageerde niet op zijn Email.

Ik krijg net een mailtje (auf Deutsch) dat zij alle internetactiviteiten staken!! Dus niet meer betalen aan die gasten.

Dies ist eine Standard Email die wir jedem Kunden schicken. Probleme mit unserem Internetanbieter und dem Server auf dem unsere Homepage liegt, sowie der immense Aufwand der durch den Internetverkauf von Tuningteilen entstanden ist, haben uns zu der Entscheidung gebracht, daß wir uns aus dem Internetverkauf für den Moment zurückziehen. Wir haben einfach nicht die Kapazität uns mit dem enstandenen Aufwand fristgerecht auseinanderzusetzen. Ich weiss dass das nun ärgerlich ist, jedoch beendet htt motorsport seinen Ebay Account. Bei den bereits bezahlten Artikel werden wir die Beträge Rücküberweisen. Wir werden jeden Fall einzeln nacheinander bearbeiten. Also bitte nicht erschrecken, sie werden ihre Zahlung erstattet bekommen.

Bitte nennen sie uns in einer Email den gekauften Artikel,Kaufdatum, Adresse, und wenn möglich, Zahlungstermin. Wir mühen uns um schnelle Abwicklung. Mfg Torsten Hoffmann htt motorsport

Link naar reactie

Zo de eerste reactie is binnen van:

www.hubtraum.de

Volgens mij kan het goedkoper, maar dit stuurde hij mij:

Sehr geehrter Baan,

vielen Dank für Ihre Anfrage.

Domstrebe Wiechers Racing Line

Stückpreis: 144,00 Euro

Artikelnr. 067023

Wenn  Sie 3 Stück nehmen

Stückpreis: 136,00 Euro

Zusammen: 408,00 Euro

Versandkosten Holland: 25,00 Euro

Gesamtsumme: 433,00 Euro

Zum Bestellen Bitte hier klicken:

http://www.hubtraum.de/formular.html

Mit freundlichen Grüßen

Gerhard Richter (www.hubtraum.de)

Dit komt neer op een prijs van €144,33

Mocht er interesse zijn laat het mij dan even weten, ik zal ook nog even bij andere bedrijven navraag doen. Zijn er nu meer geïntereseerde, laat het mij dan even weten, dan is er misschien nog meer uit te halen!!!

Hendrik

Link naar reactie
Zo de eerste reactie is binnen van:

www.hubtraum.de

Volgens mij kan het goedkoper, maar dit stuurde hij mij:

Sehr geehrter Baan,

vielen Dank für Ihre Anfrage.

Domstrebe Wiechers Racing Line

Stückpreis: 144,00 Euro

Artikelnr. 067023

Wenn  Sie 3 Stück nehmen

Stückpreis: 136,00 Euro

Zusammen: 408,00 Euro

Versandkosten Holland: 25,00 Euro

Gesamtsumme: 433,00 Euro

Zum Bestellen Bitte hier klicken:

http://www.hubtraum.de/formular.html

Mit freundlichen Grüßen

Gerhard Richter (www.hubtraum.de)

Dit komt neer op een prijs van €144,33

Mocht er interesse zijn laat het mij dan even weten, ik zal ook nog even bij andere bedrijven navraag doen. Zijn er nu meer geïntereseerde, laat het mij dan even weten, dan is er misschien nog meer uit te halen!!!

Hendrik

Dat is dan nog geen € 3,- goedkoper dan de standaardprijzen van auto-centro. Daar moet nog wel wat af kunnen...

Link naar reactie

Ik heb net die Wiechers racinng veerpootbrug gemonteerd en dat is een klusje van 10 minuten. Alleen even een tipje: de gebruikte moeren hebben wat aparte maten. Je hebt nodig:

Steeksleutel / ratel 13 en 17

Inbus: nummer 7 of ¼" :( Inbus 7 zie je niet zo vaak en heb ik ook niet, en dus gok ik maar omdat 6 te weinig was en 8 te veel. Gelukkig heb ik de afwijking gereedschap te verzamelen en mijn ¼" past wel genoeg. Misschien even handig om te checken voordat je begint met monteren.

Link naar reactie
Ik heb net die Wiechers racinng veerpootbrug gemonteerd en dat is een klusje van 10 minuten. Alleen even een tipje: de gebruikte moeren hebben wat aparte maten. Je hebt nodig:

Steeksleutel / ratel 13 en 17

Inbus: nummer 7 of ¼" :( Inbus 7 zie je niet zo vaak en heb ik ook niet, en dus gok ik maar omdat 6 te weinig was en 8 te veel. Gelukkig heb ik de afwijking gereedschap te verzamelen en mijn ¼" past wel genoeg. Misschien even handig om te checken voordat je begint met monteren.

heb ooit eens zo'n setje met een paar honderd bitjes/doppen enz gekocht bij de bulkbak van de bouwmarkt. komt nog steeds uitstekend van pas

Link naar reactie
Ik heb net die Wiechers racinng veerpootbrug gemonteerd en dat is een klusje van 10 minuten. Alleen even een tipje: de gebruikte moeren hebben wat aparte maten. Je hebt nodig:

Steeksleutel / ratel 13 en 17

Inbus: nummer 7 of ¼"  :(  Inbus 7 zie je niet zo vaak en heb ik ook niet, en dus gok ik maar omdat 6 te weinig was en 8 te veel. Gelukkig heb ik de afwijking gereedschap te verzamelen en mijn ¼" past wel genoeg. Misschien even handig om te checken voordat je begint met monteren.

heb ooit eens zo'n setje met een paar honderd bitjes/doppen enz gekocht bij de bulkbak van de bouwmarkt. komt nog steeds uitstekend van pas

Ik heb er ook zo eentje: heb je daar inbus 7 inzitten? In alle setjes die ik heb slaan ze die over....

Link naar reactie
Ik heb net die Wiechers racinng veerpootbrug gemonteerd en dat is een klusje van 10 minuten. Alleen even een tipje: de gebruikte moeren hebben wat aparte maten. Je hebt nodig:

Steeksleutel / ratel 13 en 17

Inbus: nummer 7 of ¼"  :(  Inbus 7 zie je niet zo vaak en heb ik ook niet, en dus gok ik maar omdat 6 te weinig was en 8 te veel. Gelukkig heb ik de afwijking gereedschap te verzamelen en mijn ¼" past wel genoeg. Misschien even handig om te checken voordat je begint met monteren.

heb ooit eens zo'n setje met een paar honderd bitjes/doppen enz gekocht bij de bulkbak van de bouwmarkt. komt nog steeds uitstekend van pas

Ik heb er ook zo eentje: heb je daar inbus 7 inzitten? In alle setjes die ik heb slaan ze die over....

als bitje ja

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.