Ga naar inhoud

VERKOCHT


Aanbevolen berichten

Met pijn in mij hart heb ik mijn 2.8 verkocht, ga nu rustig om me heen kijken voor een M, dus voor degene die nog iets weten

(liefst zwart met een zwart interieur net als de 2.8)

grt sander en veel rijplezier de komende maanden, ik zal het (nu al) missen

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Succes met zoeken!!

had je een goede koper zodat je hem meteen al verkocht hebt? Anders had je misschien iets in te ruilen. Of ga je in Duitsland op zoek naar een :D ?

Ik had een con-collega hier uit de stad ( een goede koper dus ).

ik heb nog een aantal opties open mbt het kopen van een M, eea nog even op de rit zetten

grt sander

Link naar reactie
Gast Ik heb er een te koop....

Hoi Sander,

Ik heb een echte ///M te koop staan. Ook met heel veel pijn in mijn hart... Is zeker weten de beste die je kunt vinden en ik hoef niet de hoofdprijs...

Mail me even prive... nvdbroek@zeelandnet.nl

Groet,

Niels

Link naar reactie
Succes met zoeken naar een goede :unsure: , dat is de helft van de lol namelijk. Waar ga je dit keer voor? een Roadster of een QP?

als het aan mij lag een QP maar m'n vriendin wil een cabrio, dan weet je het wel zeker

sander moet ook maar niet een QPE anders is er straks een snellere als die van mij in LWD :schater:

btw zag laatst,dacht ik,je vrouw in de Z3 rijden(ik in de rolstoel)en ze zwaaide nog vriendelijk :D

Link naar reactie
sander moet ook maar niet een QPE anders is er straks een snellere als die van mij in LWD :schater:

Misschien sneller, maar d'r moet heel wat gebeuren wil die QPE mooier zijn dan de jouwe, Huub!

Link naar reactie
sander moet ook maar niet een QPE anders is er straks een snellere als die van mij in LWD :schater:

Misschien sneller, maar d'r moet heel wat gebeuren wil die QPE mooier zijn dan de jouwe, Huub!

Rob lof joe :unsure:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.