Ga naar inhoud

Wat vinden we eigenlijk van de z4


Tonroad

Wat vinden we eigenlijk van de z4  

25 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden we eigenlijk van de z4

    • Ik ga mijn z3 inruilen voor de z4
      4
    • Die strakke lijnen maken de Z wel stoer/mannelijk, maar zou 'm toch niet ruilen met mijn huidige z3
      9
    • Lijkt nergens meer op, geef mij maar de goeie ouwe z3
      8


Aanbevolen berichten

  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Antwoord twee met name omdat er geen :D versie is, is wel mooi breed en laag te maken maar zou de power missen, dus als de Z4 :D uitkomt, een jaartje of 4 oud is 2010 of zo zit er in voor mij B)

Maar misschien is de Z8 dan ook eindelijk betaalbaar ;)

Link naar reactie

nou ik vind dat interieur wel mooi. Mooier dan die van de z3 die ik eerlijk gezegd nogal conservatief vind. allen die rolbeugels

BMW_Z4_Interior.jpg

pht20030501z4_02.jpg

Link naar reactie
Ben ik dan echt de enige :D

Denk het wel...... de lijnen van de ZzZ zijn IMO veel vloeiender dan die van de zZZz. ..... Is wel een hele moderne wagen maar dan zie ik toch veel liever de Z8 (teveel z-jes op een rij hoor ;) )

Link naar reactie
Ben ik dan echt de enige  :huh:

nee ik vind een z4 ook heel mooi. maarja ik ben vormgever en dan kijk je toch wat anders tegen die dingen aan. en eenz4 is niet hoekig maar een mix van hoekig en rond wat de nieuwe bmw lijn nou juist zo uniek maakt.

Link naar reactie
De wagen is veel groter en grover en heeft daardoor de uitstraling die de Z3 juist mist met zijn "lieve" ronde vormen...

Qua interieur is het saai, maar ja, dat is met alle bmw's zo...

hij is helemaal niet zoveel groter als de z3 hoor. en grof? En wat ik lees is ie technisch veel beter dan de Z3, vooral wat torsiestijfheid betreft.

0,1020,378972,00.jpg

Link naar reactie
Met grof bedoel ik de uitstraling, wat bruter dan zijn "kleine" broertje om het zo maar te zeggen...

dit is een groffe auto

2002-Hummer-H1-02309061990002.JPG

Link naar reactie

Je snapt wat ik bedoel, Huub, zo zou die van mij er al uit kunnen zien, black is beautifull met een tikje bling bling, witte knippers natuurlijk en ga ervan uit dat ze de :huh: versie nog wat brutaler maken. Hoop dat ie dit jaar in Frankfurt staat. <_<

Link naar reactie

Ik vind de samengang van rond en hoekig niet mooi, het interieur lijkt een op een Bang & Olufsen stereo en het kontje is regelrecht gepikt van een Marcos.

Als je em van de zijkant bekijkt, lijkt het alsof ie vooraan hoger staat dan achteraan.

Kortom, een hele hoop tuningwerk om em enigzins toonbaar te maken.

Neen, geef mij dan maar de lekkere ronde, bolle lijnen van een Z3 !!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.