Ga naar inhoud

Witte koplamp knippers


Remmuz

Aanbevolen berichten

Eindelijk antwoord gekregen van http://www.erwinmettlach.de . Blijkbaar was er een

probleem met zijn website, waardoor er geen mail verstuurd werd.

In ieder geval zijn de glaasjes gewoon bij hem te bestellen.

cost 70 euros and 9 euros of dispatch.

Bankverbindung:

> > Erwin Mettlach

> > Sparkasse Marburg-Biedenkopf

> > BLZ: 53350000

> > KTO: 1058454180

Aus dem Ausland bitte angeben:

> >IBAN: DE75 53350000 1058 4541 80

> >BIC : HELADEF1MAR

Best regards Metty

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

He! Ik heb anders nog geen antwoord gehad. Heeft ie een ander emailadres nu?

Heb jij ze al besteld? Want anders doe ik graag mee :D

Ik heb in eerste instantie gemaild via de link op zijn site, dat werkt blijkbaar niet.

Ik heb toen gewoon zijn email adres in Outlook geplakt en zo het mailtje verstuurd. binnen een half uur kreeg ik een mailtje terug.

Ik heb maar vast een set besteld om te kijken hoe het gaat. (wist dus niet dat Martijn ze ook bij hem gekocht heeft).

Link naar reactie

From : Claudi H. <claudi@online.de>

Sent : 01 July 2005 08:57:26

Subject : Re: backwing & 2x streuscheiben

hallo chris, thanks.

300 euros without dispatch. Forwarding expenses with the fa Iloxx costs 39 euros. Whole price 339 euros.

metty

Tuningteile für BMW Z3 auf meiner Page:

http://www.erwinmettlach.de/

Best vreemd allemaal, ik heb een mailtje gestuurd en gelijk de volgende dag antwoord gekregen......... :lol:

Link naar reactie
He! Ik heb anders nog geen antwoord gehad. Heeft ie een ander emailadres nu?

Heb jij ze al besteld? Want anders doe ik graag mee :huh:

Ik heb in eerste instantie gemaild via de link op zijn site, dat werkt blijkbaar niet.

Ik heb toen gewoon zijn email adres in Outlook geplakt en zo het mailtje verstuurd. binnen een half uur kreeg ik een mailtje terug.

Ik heb maar vast een set besteld om te kijken hoe het gaat. (wist dus niet dat Martijn ze ook bij hem gekocht heeft).

Misschien een tip.

Zet voordat je de koplampen demonteerd eerst een paar lichtlijnen op de muur. Er zijn altijd wel een paar stelschroeven die net een keer meedraaien. Met die lichtlijnen kun je je koplamp weer netjes terug stellen.

Voor de rest gaat alles zoals beschreven in zijn gebruiksaanwijzing.

Succes

Link naar reactie
Glaasjes zijn vandaag binnen gekomen. Ze zien er op zich goed uit, al is het geen OEM kwaliteit. Maar ik denk dat je daar weinig meer van ziet als ze er in zitten.

Doel je op die lipjes en randafwerking? Daar zie je inderdaad niets meer van.

Of lijken ze te doorzichtig? Dit zie je wel terug. Ik vind het niet storend. Het ziet best fris uit. (je had mijn :hamer: al gezien zag ik)

Link naar reactie
De doorzichtigheid vind ik juist wel mooi. Ik doelde inderdaad op de randafwerking.

Ik heb nog een plaatje van wat dichterbij toegevoegd. Kun je voor jezelf zien dat je niets ziet van die randafwerking. :hamer:

Link naar reactie
Zet voordat je de koplampen demonteerd eerst een paar lichtlijnen op de muur.

muur? welke muur? :hamer:

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Gaat prima deze glaasjes vervangen alleen moet je ervoor zorgen dat je oven wel groot genoeg is. Onze combi magnetron was dus veel te klein :thumbup: Gelukkig wonen mijn ouders dichtbij met hun volwaardige oven waar ik natuurlijk gebruik van mocht maken. Die mensen begrepen er niks van, een koplamp in de oven?? Tuurlijk mam, gewoonste zaak van de wereld :schater:

Het resultaat mag er zijn:

PICT6718.JPG

Hier kun je zien dat ze wel meer doorzichtig zijn dan dat ze wit zijn (wat ik wel mooi vind eigenlijk):

PICT6735.JPG

Voor de doe het zelver nog een paar praktische tips:

1. De bovenste schroeven waar de koplampen mee bevestigd zitten op de auto daarmee stel je ze ook (onderste ook wel maar dat is gewoon een kwestie van schuiven..). Het steldeel waar de schroef in gaat moet je bij demontage even tegenhouden met steek 19 zodat je ze gemakkelijker terugplaatst.

2. Oven op 100 graden en 15 minuten bakken (gewoon de hele koplamp met rubbers en al). Daarna haal je de twee delen van elkaar met een brede schroevendraaier. Het beste is om gewoon 2 a 3 x helemaal rond te gaan en kleine beetjes te wrikken. Het gaat vrij gemakkelijk maar je beschadigt de behuizing wel snel een klein beetje (zie je weliswaar niets van terug maar toch).

3. Het oranje glaasje verwijder je en het witte glaasje moet je met bijgeleverde kit vastplakken. Dit moet even drogen wat bij mij 2.5 uur duurde maar in de beschrijving staat ook wel 5 uur. Het zal dus van de buitenlucht temperatuur afhangen.

Vervolgens druk je de lamp weer lichtjes in elkaar en gooi je de zooi weer in de oven voor 15 min. Daarna gewoon aandrukken en de stalen klipjes rondom plaatsen........et voila

Link naar reactie

Goed gedaan ,nu nog een Philips Silvervision of een Osram diadem erin om het af te maken,ben je gelijk de oranje gloed kwijt het zogenaamde spiegelei effect :kisstogether:

Heb vandaag weer wat QPetjes gezien het blijven Beauty's. :thumbup:

aangepast door Huub
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.