Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Paasrit - Zondag 9 april 2023


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator
43 minuten geleden, Bonfire zei:

Rob. Wanneer komt de route?

Ik doe mijn best om ze vanavond online te krijgen. Van de week nog wat noodzakelijke aanpassingen door moeten voeren om chaos te voorkomen... 😬

  • Like 1
Link naar reactie
1 uur geleden, BMW-Z-CSi zei:

Ik doe mijn best om ze vanavond online te krijgen. Van de week nog wat noodzakelijke aanpassingen door moeten voeren om chaos te voorkomen... 😬

Een paasrit zonder chaos is als soep zonder ballen..

  • Haha 2
Link naar reactie


Helaas, de Paasrit gaat het voor ons niet worden dit jaar. :sad:

 

Mary's conditie verbeterde na de longvolumereductie niet zo snel als wij gedacht en gehoopt hadden.

 

Wij wensen jullie een mooie rit (zit wel goed) mooi weer (afwachten, wij duimen) en veel plezier en gezelligheid. :gathering:

 

Hopelijk zien we jullie allemaal weer bij wat ritten tijdens komende zomer.

 

Veel plezier!  :wave:

 

Cees & Mary 

  • Sad 1
Link naar reactie
  • Administrator
10 uren geleden, BMW-Z-CSi zei:

Ik doe mijn best om ze vanavond online te krijgen. Van de week nog wat noodzakelijke aanpassingen door moeten voeren om chaos te voorkomen... 😬

Wordt dan weer zonder route rijden 😒 jammer dat dit altijd tot het laatste moment moet wachten dus weer k@‘t geregeld zoals ieder jaar, oh wacht het is 2 jaar goed gegaan….toen er geen routes waren 🤪

Link naar reactie
  • Administrator
9 minuten geleden, Ruud-Z4 zei:

Wordt dan weer zonder route rijden 😒 jammer dat dit altijd tot het laatste moment moet wachten dus weer k@‘t geregeld zoals ieder jaar, oh wacht het is 2 jaar goed gegaan….toen er geen routes waren 🤪

Sinds wanneer rijd jij op navigatie? 🙄

  • Haha 1
Link naar reactie
  • Administrator
37 minuten geleden, BMW-Z-CSi zei:

Sinds wanneer rijd jij op navigatie? 🙄

Sinds ik weer betaald heb voor die route app voor de ET 😂😂

  • Haha 1
Link naar reactie
  • Administrator

De routebestanden van MyRouteApp zijn leidend. De Navigatieapp van MyRouteApp is erg goed en is inmiddels TomTom voorbijgestreefd qua functionaliteiten en mogelijkheden. Kost slechts € 69,00 lifetime, € 19,00 per jaar, of € 3,95 per maand. 

 

De Garmin bestanden heb ik niet kunnen testen, de TomTom bestanden zouden goed moeten zijn. En ach, een beetje chaos kan geen kwaad, toch? 😉

 

ROUTEFILES:

 

MyRouteApp

 

TomTom

Paasrit 2023 deel 1 ochtend.itn

Paasrit 2023 deel 2 middag.itn

 

Garmin

Paasrit 2023 deel 1 ochtend.gpx

Paasrit 2023 deel 2 middag.gpx

 

BMW TarGz

Paasrit 2023 deel 1 ochtend.tar.gz

Paasrit 2023 deel 2 middag.tar.gz

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi Niet in de spotlight, Losgeprikt en gesloten dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.