Ga naar inhoud

Effe weg

RobC

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanaf maandagmorgen er twee weekjes er tussenuit: vakantie, Algarve, Portugal. Nee, niet met de Z3, helaas.

Forummers, gedraag je, doe niets wat ik ook niet zou doen (hoewel?), rij veilig, post ze en voor de mensen die binnenkort op vakantie gaan, al of niet met de Z3: fijne vakantie en kom weer heelhuids thuis!

Groet!

Rob.

• Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Rob fijne vakantie dikke kus aan Veerle en probeer de 1500 vandaag nog te posten.

Geplaatst:

Ja kom op Rob, je hebt bijna de legendarische 1500 posts te pakken. :schater: Dit keer niet ben ik bang. :rolleyes:

Zeer fijne vakantie toegewenst en bezoek eens een internet café zou ik zeggen. ;)

Geplaatst:

Rob en Veerle, veel B) plezier! Begeef me zelf donderdag naar het Iberisch schiereiland, maar dan NO-Spanje :D en nog ff Pyreneeën kamperend ;) van rechts naar links door. Eveneens zonder Z3.... :( ...

Wens je legendarisch veel nieuwe posts toe bij terugkeer. Allemachtig wat wordt dat een sessie om al die zinvolle bijdragen van de :m: -jagers strax bij te lezen/werken :schater: .

Michiel.

Geplaatst:

Fijne vakantie Rob! En maak het daar maar goed onveilig!! :D

Ps vergeet je zonnebril niet. :cool:

Geplaatst:
dikke kus aan Veerle

Is gebeurd, Huub. Dikke kus terug, ook aan Reinate.

Geplaatst:

Michel, veel plezier, geniet saampjes, en kom goed thuis.

Geplaatst:

Heren, allemaal bedankt voor de goede wensen! Toppie.

Geplaatst:

Rob (en natuurlijk de mYsterywoman Veerle), Michel veel plezier, heb rondrit Portugal nog eens gedaan met de SciroccoII 16v was best fun daar rijden, die portugezen zijn maf, wel 7000 km meer op de klok na afloop :m:

Wij gaan vanaf 3 juli naar Mallorca met de kids, helaas ook zonder Zettie's :D

Geplaatst:

Fijne vakantie gewenst, Pierre!!

Geplaatst:

Rob en Veerle, hele fijne vakantie en hou alles heel. Mocht je een internet cafe tegenkomen.......... hou ons op de hoogte hoe het jullie vergaat :D

ChristineXS & ChrisXL

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen