Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Paasrit - zondag 17 april 2022 


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Hoi Rob, leuk dat je dit organiseert. Zet mij ook maar op de lijst (nog onder klein voorbehoud). Ik weet nog niet of ik iemand mee neem dat laat ik t.z.t. wel weten.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Nou, ik heb een tweede hypotheek genomen en een voorschot op m'n salaris aangevraagd, dus ik denk dat ik binnenkort weer een keer kan tanken... Daarmee is de poet echter wel meteen weer op, dus diner zit er niet in. :tongue:

 

Kortom: 1 maal deelname zonder diner. 

Link naar reactie
  • Administrator

Bedankt Rob dat ik het in 14 termijnen mag betalen, eerste termijn à €5,- is overgemaakt 

  • Haha 1
Link naar reactie
  • Administrator
2 uren geleden, Ruud_19 zei:

Bedankt Rob dat ik het in 14 termijnen mag betalen, eerste termijn à €5,- is overgemaakt 

Dit is ff iets anders dan het lunchbuffet waar jij zondag 14x langs gaat lopen hè...

  • Haha 1
Link naar reactie
  • Administrator
1 uur terug, BMW-Z-CSi zei:

Dit is ff iets anders dan het lunchbuffet waar jij zondag 14x langs gaat lopen hè...

Tja 1x per termijn hè 😂😂

  • Haha 1
Link naar reactie

Hoi Rob, ik kan definitief mee op die dag dus count me in voor lunch & rit, maar zonder diner. Als ik nog iemand meeneem laat ik het voor de 11e weten.

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator
12 uren geleden, Tony zei:

Zijn er mensen die zaterdagavond al in Enschede zijn?

Wordt er ergens samen gedineerd ?

Wij zitten in Resort bad boekelo.

Ja rond de klok van 17h maar wij gaan niet samen dineren, gaan naar kennissen in Enschede 

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten, Niet in de spotlight en Losgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.