Ga naar inhoud

Maximale ET waarde bij Facelift model


Andre

Aanbevolen berichten

Ik kan 5-serie BBS velgen kopen de verkoper wist alleen geen ET waarde naar mijns inzien is dit van essentieel belang, ik heb veel topics bekeken echter kan ik er geen vinden tot welke ET ik ongeveer kan gaan.

Ik heb wel bij Rob gezien dat hij ET 22 heeft geloof ik zonder spoorverbreders, nu zijn de meeste 5-serie nog veel lager van ET 18 t/m 22.

De bandenmaat die gevoerd wordt is voor 8J MET 235-45-ZR17 en achter 9J MET 255-35-ZR17

Graag jullie tips en ervaringen.......

André

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

achter kan het best passen (welliswaar nèt) maar voor, oei dat wordt lastig hoor, op het zroadster.de forum heeft iemand dit gedaan, zal eens kijken voor een foto, IMHO vind ik het er niet uitzien, vóór moet het wiel gewoon binnen het spatbord blijven

Link naar reactie
zilveren coupe op 2e meeting had M5 wielen onder zijn auto, hoe heette de man ok alweer :lmao:

Sebastiaan dacht ik maar dat was wel een imitatiewiel nmi

Link naar reactie

Bedankt jongens, ik heb nog geen exacte ET waarde van hem gehad, ik ga in ieder geval niks monteren wat niet gaat dan wacht ik liever tot ik de juiste maten tegenkom.

Mijn dank in ieder geval voor jullie support, en ik hoef zeker geen wielen die voor zover uitsteken.

André

Link naar reactie
Ik kan 5-serie BBS velgen kopen de verkoper wist alleen geen ET waarde naar mijns inzien is dit van essentieel belang, ik heb veel topics bekeken echter kan ik er geen vinden tot welke ET ik ongeveer kan gaan.

Ik heb wel bij Rob gezien dat hij ET 22 heeft geloof ik zonder spoorverbreders, nu zijn de meeste 5-serie nog veel lager van ET 18 t/m 22.

De bandenmaat die gevoerd wordt is voor 8J MET 235-45-ZR17 en achter 9J MET 255-35-ZR17

Graag jullie tips en ervaringen.......

André

5 serie originele velgen passen voren net, komen dan maximaal naar buiten, tuner of toebehoorwielen zoals BBS voor de 5-serie komen nog verder naar buiten en passen aan de voorkant niet :D

Aan de achterkant moet je bij de brede ZZZ'tjes wel wegkomen met 5 serie wielen :rolleyes:

Link naar reactie
Ik kan 5-serie BBS velgen kopen de verkoper wist alleen geen ET waarde naar mijns inzien is dit van essentieel belang, ik heb veel topics bekeken echter kan ik er geen vinden tot welke ET ik ongeveer kan gaan.

Ik heb wel bij Rob gezien dat hij ET 22 heeft geloof ik zonder spoorverbreders, nu zijn de meeste 5-serie nog veel lager van ET 18 t/m 22.

De bandenmaat die gevoerd wordt is voor  8J MET 235-45-ZR17 en achter  9J MET 255-35-ZR17

Graag jullie tips en ervaringen.......

André

5 serie originele velgen passen voren net, komen dan maximaal naar buiten, tuner of toebehoorwielen zoals BBS voor de 5-serie komen nog verder naar buiten en passen aan de voorkant niet :lol:

Aan de achterkant moet je bij de brede ZZZ'tjes wel wegkomen met 5 serie wielen :blink:

Ik heb geen bericht meer gehad van de verkoper dus ik doe ook geen moeite meer, zeker niet als het voor niet gaat, ik hou het voor gezien.

Mensen bedankt voor de reactie.

André

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.