Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Europatour VIII 18 juni t/m 5 juli 2022 - Oostenrijk & Midden-Italië XXL (ZIE TOELICHTING!)


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

It giet oan!

 

Door alle Covid19 perikelen zijn de pogingen om in 2020 en 2021 een Europatour te organiseren helaas op niets uitgelopen. De sterren staan weer gunstig voor van het zomer en kunnen we eindelijk weer gaan genieten van mooie wegen, landschappen, bergpassen, gezelligheid en cultuur.

 

De tour voor 2022 bestaat uit twee delen, waarbij we in de eerste week naar Oostenrijk gaan en al rijdend door Tirol, Salzburgerland en Karinthië afzakken door de Dolomieten naar de omgeving van Trento. Van daaruit start de tweede week naar Umbrië, Marche en de Abruzzen in Midden-Italië. Over de verdeling later meer.

 

Je hebt dus de mogelijkheid om óf de eerste week mee te rijden, óf de tweede week. De echte die-hards kiezen voor beide weken, waarbij wél de mogelijkheid bestaat om in de eerste week later in die week aan te sluiten. Kies je voor alleen de eerste of alleen de tweede week, dan geldt deelname voor die gehele periode, dit om een willekeur aan reserveringen, aankomsten en vertrek en de daarbij komende administratie te voorkomen. 

 

Doordat ik de routes inmiddels in de basis al klaar heb, kan ik jullie verzekeren dat het een waar spektakel gaat worden. Diegene die reeds eerder zijn mee geweest, weten dat ik niet uitsluitend voor de bekende routes en bergpassen kies, maar graag wat uitdaging zoek in en door minder bekende gebieden. Hier gaan uren uitzoekwerk aan vooraf dmv Streetview, Maps, Earth, Google, Tripadvisor, Booking etc. om te komen tot een interessant geheel waarbij de nadruk ligt op het touren, met name in de eerste week. Voor wat betreft de tweede week, staan er ook bezienswaardige dorpen en steden in Midden-Italië op de planning, maar laat je in de tweede week vooral verrassen door de fantastische gebieden rondom de Gran Sasso en Monti Sibillini.

 

INFO DEEL 1:

Aankomst zaterdagavond 18 juni 2022 in de omgeving van Reutte, Oostenrijk. We zullen deze week eindigen op zondagochtend 26 juni 2022 in de nabijheid van Trento, Italië. Op zondagochtend zullen de die-hards doorrijden naar Midden-Italië, de deelnemers voor uitsluitend de eerste week gaan vanuit hier hun eigen weg (terug naar huis). 8 overnachtingen op basis van half-pension.

 

INFO DEEL 2:

Aankomst zaterdagavond 25 juni 2022 in de nabijheid van Trento, Italië. De tweede week zal eindigen op dinsdagochtend 5 juli 2022 in de nabijheid van Assisi, Italië. 3 overnachtingen op basis van half-pension, 7 overnachtingen op basis van B&B. 

 

(Voor zowel deel 1 als deel 2 zijn het in totaal 17 overnachtingen, waarvan 10 op basis van half-pension en 7 op basis van B&B.)

 

BELANGRIJK!

Indien er in de periode van de tour nog Covid19 gerelateerde (inreis-)beperkingen of vereisten zijn (zoals bijvoorbeeld bewijs van vaccinatie, booster herstel of negatieve test, etc.) is iedere deelnemer daarvoor zelf verantwoordelijk! Restitutie obv het niet op orde hebben van deze vereisten, zal niet plaatsvinden. Bij een aantoonbare positieve Covid19 besmetting voor aanvang van de reis, waardoor er niet of slechts gedeeltelijk kan worden deelgenomen, zal door mij qua restitutie coulant worden omgegaan.

 

Mochten de vooruitzichten dermate verslechteren waardoor wederom de situatie kan ontstaan dat de rit geen doorgang kan vinden of e.e.a. te onzeker wordt om de rit fatsoenlijk door te kunnen laten gaan, dan behoud ik mij het recht voor om de rit in zijn geheel of gedeeltelijk te annuleren. (Aan)betalingen zullen in dat geval worden gerestitueerd.

 

KOSTEN EN AANBETALING:

Deel 1:

760 pp (2p kamer, 8 nachten halfpension)
880 pp (1p kamer, 8 nachten halfpension)

 

Deel 2:

770 pp (2p kamer, 10 nachten, waarvan 3 halfpension, 7 B&B)
920 pp (1p kamer, 10 nachten, waarvan 3 halfpension, 7 B&B)

 

Deel 1+2:

1435 pp (2p kamer 17 nachten, waarvan 10 halfpension, 7 B&B)

1695 pp (1p kamer 17 nachten, waarvan 10 halfpension, 7 B&B)

 

Consumpties, lunches, tol & brandstof, zijn vanzelfsprekend voor eigen rekening. Zorg tevens voor een goede reis- en annuleringsverzekering!

 

Aanbetalingen ter grootte van 20% van de totale reissom, graag zsm, doch uiterlijk 15 maart overmaken op NL69 INGB 0006200473 tnv R.O.B. Nieuwenhuis Hengelo (LET OP: ander rekeningnummer!) Vermeld duidelijk je forumnaam en of je deel 1, 2 of 1+2 meegaat!

 

Deelnemers die zich in 2020 al hadden opgegeven en toen hebben aanbetaald ontvangen van mij nog apart bericht zodra ik voor mij duidelijk is wie, welke periode exact mee gaat. Controleer in het bericht hieronder of de deelname periode juist is vermeld.

 

Het laatste restant van de reissom zal ergens eind april, begin mei worden verlangd. Exacte datum volgt nog.

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi geopend en gesloten dit topic
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

DEELNEMERS:

GEEL = AANBETAALD - GROEN = VOLLEDIG BETAALD

 

DN# - Pers 1eWK 2eWK Forumnaam

01 - 2 Y Y BMW-Z-CSi (Rob & Richelle)

02 - 2 Y Y Shoveltje (Cees & Mary) 

03 - 2 Y Y Scorpion (Roger & Jacqueline) 

04 - 2 N Y gessel (Cock & Jacqueline)

05 - 2 Y N Gersh (Gerwin & Jordi)

06 - 2 Y N Z-ttree (Ed & Carla)

07 - 2 Y Y Dakloozzzz (Gerry & Marianne)

08 - 2 Y N Ruud_19 (Ruud x2 & Monique)

09 - 2 Y N Gerda (Gerda & Petra)

10 - 2 Y N Alpiemeltje (Jurgen & Marjan)

11 - 1 Y N Zetter (Freek)

12 - 1 Y Y GuidoK (Guido)

 

WEEK 1 = VOL

WEEK 2 = OVB VAN BESCHIKBAARHEID

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi wijzigde de titel naar INSCHRIJFTOPIC Europatour VIII 18 juni t/m 5 juli 2022 - Oostenrijk & Midden-Italië XXL (ZIE TOELICHTING!)
  • 3 maanden later...
  • BMW-Z-CSi Niet in de spotlight, Losgeprikt en gesloten dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.