Ga naar inhoud

Klus- en Uitdeukdag inschrijvingstopic


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb je het resultaat niet gezien dan??? Is op één heel klein plekje na helemaal goedgekomen. Een plekje dat je overigens niet eens ziet als je niet weet waar het zit.

Jazeker, de uitdeuker is echt een vakman bij Christine haar deur zat een vouw waar de twee panelen van de deur aan elkaar gefelst worden heel moeilijk om dat glad te maken, het resultaat was verbluffend.

Link naar reactie

Lijkt em prima hoor. Ik denk dat ie altijd wel een paar deukjes wil komen doen. Jij had toch nog een kennis met een garage Chris? Ik heb nog steeds de seatbushings d'r niet in.

Of zouden we Braspenning zo gek krijgen dat we een dagje mogen komen? Ik wil ook wel een uitdraai van m'n auto...

Link naar reactie

Leuk om te horen dat de uitdeukklusdag goed is bevallen, balen dat ik niet kon maar ja kaartjes voor Pleasure Island gooi je ook niet zomaar even weg toch?

Wat koste het uitdeuken nu per deel? uiteraard nog steeds interesse.

André

Link naar reactie
Ik zou bijna zeggen, we lijven hem in!! Bob, de vaste Z3 uitdeuker.

Wellicht dat hij voor meerdere Forumleden dit staaltje vakmanschap kan herhalen???  Klusdag #2???/    DJ........?

Klusdag #2???? :lmao: Deukjes wegwerken???? :lmao: Ik doe weer mee!

Wil nu ook naar die deukendokter, want dat is een absolute vakman. Wat 'ie bij de ZZZ van ChristineXL deed was grote klasse.

Dus André, een tweede klusdag? Graag! :D

Chris/DJ, valt dit te herhalen????

Link naar reactie

wat mij betreft wel ja, die Bob heeft echt goed vakwerk afgeleverd. Niet dat ik zelf deuken heb, maar voor de anderen binnen het Forum lijkt dit me de uitgelezen kans iets aan die o zo vervelende, ontsierende deukjes te laten doen.

Link naar reactie
Persoonlijk zou ik graag wat krasjes weg willen laten werken...iemand hier met connecties?

Ik zal eens voor je vragen. Hetzelfde vrienden kringetje :lmao: Ik ga binnekort ook de hele auto laten polijsten. Ik hoorde iets van 75 euro maar het zal iets duurder uitpakken denk ik...

Link naar reactie

Ik ga binnenkort met een vriend, die bij Care werkt, aan de klus voor de krasjes beginnen.

3M schijnt daar geweldige producten voor te hebben. Ik weet echter niet of die particulier te koop zijn. Zal dat eens navragen.

Dat wordt dus een dagje polijsten, poijsten en nog eens polijsten :lmao: Ach als het resultaat er maar naar is :lmao:

Link naar reactie
Wat betreft een 2 klusdag... kan altijd maar dan nu ergens anders lijkt me. Bob kan ik wel zo weer regelen (nou ja, "regelen" klinkt zo raar ;) )

Wat mij betreft kan het wel bij mij thuis, moet het wel mooi weer zijn en ik weet niet of het in de buitenlucht kan want hij heeft er waarschijnlijk een lamp bijstaan.

In ieder geval kunnen er wel een paar Zjes bij mij op de oprit en buiten is ook plek genoeg.

Locatie Bodegraven dan.

André

Link naar reactie
Wat betreft een 2 klusdag... kan altijd maar dan nu ergens anders lijkt me. Bob kan ik wel zo weer regelen (nou ja, "regelen" klinkt zo raar ;) )

Wat mij betreft kan het wel bij mij thuis, moet het wel mooi weer zijn en ik weet niet of het in de buitenlucht kan want hij heeft er waarschijnlijk een lamp bijstaan.

In ieder geval kunnen er wel een paar Zjes bij mij op de oprit en buiten is ook plek genoeg.

Locatie Bodegraven dan.

André

Garage (echte monteur??) niet nodig, i.v.m. (specifiek) gereedschap, brug e.d.??? ^_^

Link naar reactie

Het lijkt mij goed om dit soort dingen wel te scheiden. klussen en polijsten. Ik wil juist naar een professionele polijster omdat je d'r desastreuze fouten mee kan maken. Iets te lang op een plekje en je zit door je lak heen (met het serieuze spul tenminste.

Wat betreft het kleien. Dat kunnen we ook wel zelf. Maar dan moet ik het even bestellen bij Zaino. Of Chris haalt het van 3M (het is een beetje duur spul, maar je doet er erg lang mee)

Zelf zie ik het zo:

1. wassen met dreft (zelf)

2. pitjes bewerken met lakstift (zelf)

3. laten polijsten (alle oneffenheden zijn dan weg en hij is zo glad als een spiegel)

4. Poets systeem van Zaino (3 verschillende lagen)

mensen die niet willen polijsten, kunnen gaan kleien (met en Claybar) dit is om je auto helemaal vrij te maken van teer, aangekoekte vliegjes e.a. rommel. E.v. kun je bepaalde plekjes waar je krassen hebt met een polijst middel te lijf.

Link naar reactie

Nu weet ik nog niet of we dan een klusdag (met Bob?) hebben of een polijstdag. Je scheidt de zaken wel, maar mij is niet duidelijk wat we dan bij André zouden kunnen doen. Alléén polijsten en aanverwant, neem ik aan. Géén klussen dus, want daarvoor gaan we naar een garage?

Link naar reactie

Ja lijkt me wel Rob, Maar mijn idee was dan om dat polijsten ook bij een "polijstbedrijf" te doen.

tenzij d'r mensen zijn met veel poijstervaring die het zelf willen doen. Dan wil ik best meedoen maar dan moeten we dus een aantal polijstmachienes hebben. E.v. zou het dan bij Andre kunnen. Chris had het echter laatst over een ander bevriende garage voor een volgende klusdag. Dan zouden we het weer WEL kunen combineren.

volg je het nog? ;) ^_^

Link naar reactie
volg je het nog? ;)  :D

Zelfs ik kan 't volgen DJ. -_- :schater:

Ik had het ook tegen jou Rob ^_^ :schater:

Hij is leuk! :D

Maar even zonder gekheid: ik meld me alvast aan voor een klusdag met Bob, de deukendokter.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.