Ga naar inhoud

Klus- en Uitdeukdag inschrijvingstopic


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heeft iemand veel ervaring met het loshalen van de deurpanelen?

Bob (de uitdeuker) heeft al aangegeven dat de Z3 veel spanten in de deur heeft dus waarschijnlijk moeten de deurpanelen los. Was daar niet ook iets met clipjes die dan afbreken?  :lmao: Wil de expert zich even melden?

Aad heeft een speciale tool voor het verwijderen van deurpanelen, een vork waar

het klemmetje van het deurpaneel tussen past . En dan het paneel er af drukken, als je dit gereedschap niet gebruikt maak je toch meestal de deur bekleding kapot.

Kijk! dat is nou handig....

Fijn dat je komt Zaterdag :lol:

Link naar reactie

Ik zou graag zondag wat van die clips krijgen / kopen van iemand (stuk of 6). Want de garantie dekt alleen het mechanisme als het defect is, maar in dit geval is er (NOG) niets stuk, dus ik moet zelf ff aan de slag.

Aad, zou ik die tool van je kunnen lenen? Stuur ik natuurlijk na gebruik naar je terug! (ben er zaterdag niet, zondag wel)

Bedankt!

Link naar reactie
@DJ.. misschien heb ik het gemist, maar vanaf hoe laat kunnen we bij Detcar terecht en tot hoe laat is het geplanned?? B)

Openingstijden:

za: 9:30 - 17:00

dus.... :muur:

heb je ook nog een adres of postcode(zal het wel ergens gemist hebben ;) )

Link naar reactie
Ik zou graag zondag wat van die clips krijgen / kopen van iemand (stuk of 6). Want de garantie dekt alleen het mechanisme als het defect is, maar in dit geval is er (NOG) niets stuk, dus ik moet zelf ff aan de slag.

Aad, zou ik die tool van je kunnen lenen? Stuur ik natuurlijk na gebruik naar je terug! (ben er zaterdag niet, zondag wel)

Bedankt!

Geen probleem, ik zal hem zondag meenemen.

Link naar reactie
Ik zou graag zondag wat van die clips krijgen / kopen van iemand (stuk of 6). Want de garantie dekt alleen het mechanisme als het defect is, maar in dit geval is er (NOG) niets stuk, dus ik moet zelf ff aan de slag.

Aad, zou ik die tool van je kunnen lenen? Stuur ik natuurlijk na gebruik naar je terug! (ben er zaterdag niet, zondag wel)

Bedankt!

Alles wat clips ik over heb.................... heb ik dus al.................... laat ik de rest wel achter voor de gegadigden. ;)

Link naar reactie
Detmar heeft toegezegd voor de 23e juli, dus de klusdag gaat nu officieel door! :fez:

Voor een hapje en drankje wordt gezorgd!

-

Gaat goed met mij twee nuteloze vragen gesteld ;)

Link naar reactie

Nee een Red Force op de sportschool zal er een voor je meenemen de 23ste leuk naast je brandblussernosinstalatie :blink:

Link naar reactie
Zwart achteraan... Christine.....zwart.... laat maar, binnenpretje. :D

aaaahhhh.......... Ik denk dat ik hem begrijp :schater::schater:

Tja wat dat kleur gedoe betreft.... we hebben zwart en rood thuis...Gaat ons meer om de auto zelf dan de kleur..(behalve dat Fiji dan!! :blink: dat is echt niet mijn smaak)413.jpg:blush: ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.