Ga naar inhoud

Klus- en Uitdeukdag inschrijvingstopic


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zeg hoe laat begint de klusdag? En tot hoe laat?

Nog geen idee, maar gezien de belangstelling vermoed ik best wel redelijk vroeg.

pfff dat wordt twee dagen lang (in het weekend!!!) vroeg opstaan :blink:<_<:m:

Link naar reactie
Zeg hoe laat begint de klusdag? En tot hoe laat?

Nog geen idee, maar gezien de belangstelling vermoed ik best wel redelijk vroeg.

pfff dat wordt twee dagen lang (in het weekend!!!) vroeg opstaan :m:<_< :lmao:

En dan woon jij nog in de buurt. :blink:

Link naar reactie

Misschien dat ik van de week mijn armsteun binnenkrijg,Aad mischien dat jij wil helpen met deze in te bouwen,of iemand anders :blink:

Moet ook twee dagen vroeg op <_<

Link naar reactie
Misschien dat ik van de week mijn armsteun binnenkrijg,Aad mischien dat jij wil helpen met deze in te bouwen,of iemand anders :blink:

Moet ook twee dagen vroeg op  <_<

geen probleem om in te bouwen. Ik ben er wel, maar heb weinig aan mijn eigen auto te doen...

Link naar reactie
Misschien dat ik van de week mijn armsteun binnenkrijg,Aad mischien dat jij wil helpen met deze in te bouwen,of iemand anders :lol:

Moet ook twee dagen vroeg op  :lol:

geen probleem om in te bouwen. Ik ben er wel, maar heb weinig aan mijn eigen auto te doen...

:lol:

Link naar reactie
Misschien dat ik van de week mijn armsteun binnenkrijg,Aad mischien dat jij wil helpen met deze in te bouwen,of iemand anders :lol:

Moet ook twee dagen vroeg op :lol:

Ik meen dat je dezelfde armsteun hebt als ik, Huub?

Link naar reactie
Misschien dat ik van de week mijn armsteun binnenkrijg,Aad mischien dat jij wil helpen met deze in te bouwen,of iemand anders :lol:

Moet ook twee dagen vroeg op  :lol:

Ik meen dat je dezelfde armsteun hebt als ik, Huub?

Klopt helemaal Rob die van Harald en N2F

Link naar reactie
Misschien dat ik van de week mijn armsteun binnenkrijg,Aad mischien dat jij wil helpen met deze in te bouwen,of iemand anders :lol:

Moet ook twee dagen vroeg op  :lol:

Ik meen dat je dezelfde armsteun hebt als ik, Huub?

Klopt helemaal Rob die van Harald en N2F

Fraai!

Link naar reactie
Misschien dat ik van de week mijn armsteun binnenkrijg,Aad mischien dat jij wil helpen met deze in te bouwen,of iemand anders :lol:

Moet ook twee dagen vroeg op :lol:

Aad, is altijd bereid om een handje te helpen, zeker voor iemand uit het heitelan

daar liggen namelijk mijn roods

Link naar reactie

Heeft iemand veel ervaring met het loshalen van de deurpanelen?

Bob (de uitdeuker) heeft al aangegeven dat de Z3 veel spanten in de deur heeft dus waarschijnlijk moeten de deurpanelen los. Was daar niet ook iets met clipjes die dan afbreken? ;) Wil de expert zich even melden?

Link naar reactie
Misschien dat ik van de week mijn armsteun binnenkrijg,Aad mischien dat jij wil helpen met deze in te bouwen,of iemand anders :m:

Moet ook twee dagen vroeg op  ;)

Aad, is altijd bereid om een handje te helpen, zeker voor iemand uit het heitelan

daar liggen namelijk mijn roods

tiege dank foar dien oanbod oant sien sju die snein. ;)

Link naar reactie

Als het slecht weer is, kom ik ff beurten (met de Peut), anders hang ik de hele dag in de lucht, want daarvoor heb ik zondag geen tijd :)

Link naar reactie
Heeft iemand veel ervaring met het loshalen van de deurpanelen?

Bob (de uitdeuker) heeft al aangegeven dat de Z3 veel spanten in de deur heeft dus waarschijnlijk moeten de deurpanelen los. Was daar niet ook iets met clipjes die dan afbreken?  :) Wil de expert zich even melden?

heb net een zakje met 20 van die dingen gehaald.... daarvan blijft wel wat over. Mijn panelen en die van Ivodl gaan er nl ook uit...

en zo ziet dat eruit...

81_1_b.JPG

Link naar reactie
Heeft iemand veel ervaring met het loshalen van de deurpanelen?

Bob (de uitdeuker) heeft al aangegeven dat de Z3 veel spanten in de deur heeft dus waarschijnlijk moeten de deurpanelen los. Was daar niet ook iets met clipjes die dan afbreken?  <_< Wil de expert zich even melden?

heb net een zakje met 20 van die dingen gehaald.... daarvan blijft wel wat over. Mijn panelen en die van Ivodl gaan er nl ook uit...

en zo ziet dat eruit...

81_1_b.JPG

Zonde, had je niet hoeven halen. Ik heb ook ooit eens van die dingen gehaald.

En natuurlijk niet gebruikt. :D

Link naar reactie

Zonde, had je niet hoeven halen. Ik heb ook ooit eens van die dingen gehaald.

En natuurlijk niet gebruikt. :D

Link naar reactie
heb net een zakje met 20 van die dingen gehaald.... daarvan blijft wel wat over. Mijn panelen en die van Ivodl gaan er nl ook uit...

Dat is heel fijn!

Het wordt trouwens doorwerken die dag..

Wat moet ik allemaal doen:

-deurpaneel aan 1 kant los, uitdeuken, weer vast

-bijrijdersstoel eruit, seat bushing d'r in, stoel weer terug

-Xenon inbouwen

-koplampen in de oven, witte knippers d'r in en weer terug plaatsen.

-gasklephuis laten schoonmaken, e.v. benzine filter.

:D

Link naar reactie
Heeft iemand veel ervaring met het loshalen van de deurpanelen?

Bob (de uitdeuker) heeft al aangegeven dat de Z3 veel spanten in de deur heeft dus waarschijnlijk moeten de deurpanelen los. Was daar niet ook iets met clipjes die dan afbreken?  <_< Wil de expert zich even melden?

Aad heeft een speciale tool voor het verwijderen van deurpanelen, een vork waar

het klemmetje van het deurpaneel tussen past . En dan het paneel er af drukken, als je dit gereedschap niet gebruikt maak je toch meestal de deur bekleding kapot.

Link naar reactie
Heeft iemand veel ervaring met het loshalen van de deurpanelen?

Bob (de uitdeuker) heeft al aangegeven dat de Z3 veel spanten in de deur heeft dus waarschijnlijk moeten de deurpanelen los. Was daar niet ook iets met clipjes die dan afbreken?  :notworthy: Wil de expert zich even melden?

Aad heeft een speciale tool voor het verwijderen van deurpanelen, een vork waar

het klemmetje van het deurpaneel tussen past . En dan het paneel er af drukken, als je dit gereedschap niet gebruikt maak je toch meestal de deur bekleding kapot.

mooi aad... dat zijn wijze woorden! Ik zal mij even bij jou vervoegen zaterdag

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.