Ga naar inhoud

Klus- en Uitdeukdag inschrijvingstopic


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zeg Huub, loppt dat vrouwtje op hete kolen ofzo? :muur:

Kijk die van mij eens uitdagend erbij lopen.

reet.gif

Die van jou is een stuk jonger denk ik :schater:

Link naar reactie
ik wil ook mijn deurpanelen wisselen...

Ik heb nog ruim 20 van die clips liggen waar de bekleding mee in de deur klikt. Die dingen willen wel eens breken.

Ik neem die dingen wel mee. :muur:

Link naar reactie
ik wil ook mijn deurpanelen wisselen...

Ik heb nog ruim 20 van die clips liggen waar de bekleding mee in de deur klikt. Die dingen willen wel eens breken.

Ik neem die dingen wel mee. ;)

Geweldig, bedankt Martijn.

Zullen ongetwijfeld van pas gaan komen :D

Link naar reactie

Kan je tijdens deze klusdag ook wiellagers laten vervangen?

Ik heb namelijk een tik en volgens mijn gevoel is de wiellager aan de linkervoorzijde aan vervanging toe.

Weet niet hoe lang vervanging duurt en wat dit kost, maar wellicht iemand van jullie wel?

Is een reparatie van deze aard ook mogelijk tijdens de klusdag?

Link naar reactie
Kan je tijdens deze klusdag ook wiellagers laten vervangen?

Ik heb namelijk een tik en volgens mijn gevoel is de wiellager aan de linkervoorzijde aan vervanging toe.

Weet niet hoe lang vervanging duurt en wat dit kost, maar wellicht iemand van jullie wel?

Is een reparatie van deze aard ook mogelijk tijdens de klusdag?

Dat is mogelijk. Werk wat door een monteur gedaan moet worden is alleen niet gratis. Detmar spreekt wel een prijs met je af.

Link naar reactie

Is er nog een plaatsje voor mij?

Wilde graag mijn deurpanelen vervangen (Napoje, als je dit leest, prijs enzo is dus akkoord...) en de hoogte van de bijrijdersstoel even nakijken.

En er vast nog wel meer :D

Link naar reactie

Is het een idee om in ieder geval één laptop met de TIS op locatie te hebben of hebben ze die bij DETMAR al?

Ik zou dat wel kunnen regelen maar mijn laptop heeft geen accu meer en moet dus continu op stroom. Is misschien niet heel handig in een werkplaats.

Link naar reactie
En is het wat om Osram Diadeem lampen in te kopen voor de oventruuk als er mensen zijn die gaan omkatten naar No-Orange-Look :D

Was ikke ;) had ff cookies verwijderd.

Link naar reactie
En is het wat om Osram Diadeem lampen in te kopen voor de oventruuk als er mensen zijn die gaan omkatten naar No-Orange-Look :D

Was ikke ;) had ff cookies verwijderd.

Huub is cookie monster. :schater::schater::schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.