Ga naar inhoud

Klus- en Uitdeukdag inschrijvingstopic


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Of we vragen het aan Braat. Die besteld ze zelf immers ook bij hem...

(wat zeg ik nou voor geks  :D )

NOEM DIE NAAM TOCH NIET!!! :D IK WORD ER GEK VAN!! :D

Ai, sorry :) Het floepte d'r uit voor ik er erg in had. Misschien is het een ziekte...

"het syndroom van Braat"

Link naar reactie
  • Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is dit onder het motto slechte reclame is ook reclame?

DJLeonardo is 1 van de vele aliassen van:

BART BRAAT!!!!!! :o :lmao:

Nou, jonges nu jullie het toch weten:

kom allemaal maar naar mijn winkeltjes en koop wat snoepgoed voor je Z, dan kan ik binnekort een Z8 kopen :P

Link naar reactie

Helaas jongens ik moet afzeggen voor 23 juli de 24 kan ik helaas ook niet mee.

Het zit niet mee met de data ik hoop toch zeker een keer op een voor mij goeie datum zodat ik jullie eens kan ontmoeten.

Next time better

André

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik heb me net geregistreerd! Kan ik me nog aanmelden voor 23 juli? Gaat mij om de volgende zaken:

1. 1x deukje

2. seat bushings (moet die ringen nog regelen)

3. koppelingstopper (kan ik nog zo'n setje krijgen?)

4. windschermpje voor een Z3 die niet voorbereid is voor beugels (wie heeft er nog eentje liggen?)

5. gezellige dag met Z3-fanaten!

Link naar reactie

Voor de bushing moet je even contact opnemen met Douglas. Dan heb je ze misschien nog net voor de klusdag in huis. Ze moeten namelijk in Amerika besteld worden.

whamac {@} msn {punt} com

(spamvrij)

Je zou ze ook orgineel kunnen kopen bij BMW, maar dan bestaat er de kans dat over een paar jaar hetzelfde probleem weer ontstaat.

Link naar reactie
Gast Z3_Felix_2.8

Ben ook van departij. Wil mijn verwarming van de bestuurdersstoel fixen (schakelaar omwisselen met bijrijder of stekkertjes fixen)

groeten, felix

Link naar reactie

Is er op de klusdag op 23 juli iemand die verstand heeft van het loshalen en weer terugplaatsen van de linkerdeur-bekleding i.v.m. het nakijken en eventueel repareren van het linkerraam-mechanisme, omdat dat raam nauwelijks nog wil zakken????? Zo ja, dan kom ik hiervoor graag! Wie reageert?

Link naar reactie
Deur bekleding is vrij simpel, is een kwestie van lostrekken van de drukknopjes en 1 schroef in het handvat. Wel even opletten met de bedrading van je speakers in de deur.

Ga je het voor Rob ook repareren??? :mellow: :banaan:

En heeft er iemand verstand van die elektrische draadjes,heb nog steeds een storing in een angel eye brandend airbaglampje,is een los draadje onder de stoel en krijg de elektrische koplamp verstelling niet goed op zijn plaats ,hoor de motortjes wel maar er versteld niets.Zo ja rij ik ook naar hillegom

Link naar reactie

ChrisXL, OK, deurbekleding loshalen is dus makkelijk. Terugbouwen ook?? En het raam-mechanisme, heb je daar ook ideeën over? Oftewel, kun je mij tijdens die dag vertellen wat ik moet doen om dit te kunnen repareren??

Link naar reactie
Deur bekleding is vrij simpel, is een kwestie van lostrekken van de drukknopjes en 1 schroef in het handvat. Wel even opletten met de bedrading van je speakers in de deur.

Ga je het voor Rob ook repareren??? :mellow: :banaan:

En heeft er iemand verstand van die elektrische draadjes,heb nog steeds een storing in een angel eye brandend airbaglampje,is een los draadje onder de stoel en krijg de elektrische koplamp verstelling niet goed op zijn plaats ,hoor de motortjes wel maar er versteld niets.Zo ja rij ik ook naar hillegom

Huub, laten we gewoon gaan. Als ik dit hier zo lees is alles op te lossen. Met z'n allen moeten we er uit kunnen komen.

Link naar reactie
Deur bekleding is vrij simpel, is een kwestie van lostrekken van de drukknopjes en 1 schroef in het handvat. Wel even opletten met de bedrading van je speakers in de deur.

Ga je het voor Rob ook repareren??? :mellow: :banaan:

En heeft er iemand verstand van die elektrische draadjes,heb nog steeds een storing in een angel eye brandend airbaglampje,is een los draadje onder de stoel en krijg de elektrische koplamp verstelling niet goed op zijn plaats ,hoor de motortjes wel maar er versteld niets.Zo ja rij ik ook naar hillegom

Huub, laten we gewoon gaan. Als ik dit hier zo lees is alles op te lossen. Met z'n allen moeten we er uit kunnen komen.

Oke Chrisxl noteer mij maar als aanwezige weer een extradag achter de geraniums weg :party:

geraniums%20fenetre%20juil%20cad.jpg

Link naar reactie
Deur bekleding is vrij simpel, is een kwestie van lostrekken van de drukknopjes en 1 schroef in het handvat. Wel even opletten met de bedrading van je speakers in de deur.

Ga je het voor Rob ook repareren??? :mellow: :banaan:

En heeft er iemand verstand van die elektrische draadjes,heb nog steeds een storing in een angel eye brandend airbaglampje,is een los draadje onder de stoel en krijg de elektrische koplamp verstelling niet goed op zijn plaats ,hoor de motortjes wel maar er versteld niets.Zo ja rij ik ook naar hillegom

Huub, laten we gewoon gaan. Als ik dit hier zo lees is alles op te lossen. Met z'n allen moeten we er uit kunnen komen.

Oke Chrisxl noteer mij maar als aanwezige weer een extradag achter de geraniums weg :party:

geraniums%20fenetre%20juil%20cad.jpg

:party: :D Idd, we zouden er met zijn allen best uit kunnen komen. Wat betreft de deurbekleding nog even... ja hoor die krijg ik ook wel weer goed terug hoor :D Het raammechanisme kan verschillende dingen zijn, soms iets simpels als smeren. In het ergste geval is he electromotortje op en moet vervangen worden. Dit is natuurlijk heel vervelend aangezien dat dan waarschijnlijk op de dag zelf niet gedaan kan worden, tenzij Detcar een sloperij in de buurt weet met Z3 spulletjes.

En hey... volgens DJ zal zijn vriend er ook bij zijn om iedereen met raad en daad bij te staan, ik denk dat hij ook wel de nodige zijraampjes voorbij heeft zien komen hoor. :D :D :D

@Huub, wat betreft losse draadjes onder de stoel, aangezien we toch al druk bezig zijn stoelen in en uit de auto te halen moet dit ook wel te doen zijn. De rest moet ook wel te vinden zijn. Ik hoop dat Detcar wel de auto's kan "uitlezen" en errors kan resetten.

Link naar reactie
Is er op de klusdag op 23 juli iemand die verstand heeft van het loshalen en weer terugplaatsen van de linkerdeur-bekleding i.v.m. het nakijken en eventueel repareren van het linkerraam-mechanisme, omdat dat raam nauwelijks nog wil zakken????? Zo ja, dan kom ik hiervoor graag! Wie reageert?

Zaterdag 23 juli ben ik ook van plan om naar de klusdag te komen. Niet om aan m'n eigen auto te werken, maar misschien kan ik dan even naar je mechaniek van de deur kijken. Zoiets heb ik al meer gerepareerd. Ik denk niet dat het ernstig is wat je beschrijft want je raam gaat nog naar beneden, ook al gaat het moeilijk, dus de motor is dan meestal niet kapot.

Hallo DJ, je kan me op de lijst zetten voor de klusdag op 23 juli.

Link naar reactie

Ik wil 23 juli ook wel komen.

Ik zou m'n stoelen graag willen doen en als het even kan, twee kleine deukjes uit m'n rechter portier en motorkap laten halen.

Kan er ook steenslag worden bijgespoten?

Link naar reactie
Is er op de klusdag op 23 juli iemand die verstand heeft van het loshalen en weer terugplaatsen van de linkerdeur-bekleding i.v.m. het nakijken en eventueel repareren van het linkerraam-mechanisme, omdat dat raam nauwelijks nog wil zakken????? Zo ja, dan kom ik hiervoor graag! Wie reageert?

Zaterdag 23 juli ben ik ook van plan om naar de klusdag te komen. Niet om aan m'n eigen auto te werken, maar misschien kan ik dan even naar je mechaniek van de deur kijken. Zoiets heb ik al meer gerepareerd. Ik denk niet dat het ernstig is wat je beschrijft want je raam gaat nog naar beneden, ook al gaat het moeilijk, dus de motor is dan meestal niet kapot.

Hallo DJ, je kan me op de lijst zetten voor de klusdag op 23 juli.

Geweldig en geruststellend, Aad! Héél graag, uiterst sympathiek. Zie je de 23ste. :lmao: <_<

Link naar reactie

Ik zag even het lijstje op de startpost, en er staan bij mij dingen achter die niet nodig zijn. Ik ben er wel om in ieder geval de Xenon kits mee te nemen en eventueel te helpen bij de montage van de lampen en alle andere klusjes.

De seat bushings hoeven niet gemonteerd te worden omdat ik (nog) geen last heb van rammelende stoelen.

Als enige wil ik nog even mijn lichtbeeld laten checken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.