Ga naar inhoud

1e Forum HT meeting


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Misschien kunnen wij in Fryslân over ut iesch rijden met de Z's.   :schater:

Dat kan Huub toch regelen? ;)

Huub maakt ervan: Z3 on the rocks. :schater:

Voor de krat Beerenburger in het vooronder. :lmao:

Link naar reactie
Ik zal voor de zomer wel een zeeuws-vlaanderen toerit organiseren.

Wat plaatsen regelen bij de griete om al die z's bij elkaar te zetten :)

zozooo... Het gaat goed met het Z3forum :D

Ik denk dat ik m'n andere hobby's maar vast ga opzeggen! :)

Link naar reactie
iedere maand moet kunnen vind ik, de club waar ik in zit is iedere maand een rit en iedere keer een andere locatie :)

kilometersvreten mmmm zalig

Dat is ook wel zo.... Ik ben daar zelf ook wel voor, heb echter geen idee of er genoeg animo hier op het Forum is om elke maand een rit te organiseren. B)

Als ikhet goed begrepen heb komt er in ieder geval nog een Zeeuws Vlaanderen rit aan :) En wellicht nog een "sneeuwrit" sumo20040554hs.jpg:) in het hoge noorden???? (Huub........???)

Link naar reactie

Ben niet een liefhebber van de sneeuw maar ben wel eens on de move voor leuke weggetjes om eventueel te rijden met een aantal ZZZ.maar dat voor later :):)

Link naar reactie
Ben niet een liefhebber van de sneeuw maar ben wel eens on de move voor leuke weggetjes om eventueel te rijden met een aantal ZZZ.maar dat voor later :) B)

Mooi mooi... Het hoge noorden moet heel wat bochtige afgelegen weggetjes hebben waar je normaal gesproken niet meer dan een halve schaap tegenkomt :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.