Ga naar inhoud

Rondje Brabant Zondag 8 Augustus 2021


maRRco

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, maRRco zei:

12 uurtje met licht of donker vloerbrood

Oeps, sorry, ik zie nu pas dat je kunt kiezen. Als het nog is op te geven, dan voorkeur voor donker, maar licht is ook goed.

Link naar reactie
  • Administrator

Heb overwogen om mij nog last minute aan te melden, maar mijn gezondheid liet het vorig weekend helaas nog niet toe 😔

 

Denk overigens ook dat eea wellicht met de vakantie periode te maken zal hebben gehad.

 

Desalniettemin gewoon ritjes plannen Marco, de reacties zijn louter positief dus voor toekomstige ritten zal er ongetwijfeld meer animo volgen, zeker wanneer de horeca weer zonder restricties 'los' mag.

  • Like 1
Link naar reactie

Vind het een goede opkomst. Ben zelf helemaal geen voorstander van > 30 autos. Enigzins kleinschalig bevordert het onderlinge contact en dat is m.i toch het hoofdoel. (heb ook nog overwogen voor een Meet en Greet op de eindlocatie

Link naar reactie
  • Administrator
1 uur terug, maRRco zei:

Henk, de opkomst was goed alleen de meeste die meereden waren niet van dit forum terwijl we hier toch genoeg leden hebben.

Ik tel er toch minstens 9 van de 14 die hier op 't forum zitten 😉

Link naar reactie

Klopt Rob maar die heb ik zelf uitgenodigd via whatsapp, daar ze helaas aangeven dat ze nog maar weinig op het forum kijken. 

Hopelijk als straks alles weer "normaal" is en er weer meer activiteiten komen op het forum dat ze weer als vaste bezoeker terug keren.

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Je moet het ze ook niet té gemakkelijk maken hè 😉

 

Naast specifieke topics, kunnen overigens ook onderwerpen/forums 'gevolgd' worden. Als een ieder die geïnteresseerd is in tourritjes het tourritten forum zou volgen, dan krijgen ze vanzelf een mailtje wanneer er een nieuwe rit wordt aangemaakt. Ik ben niet zo van het spammen met nieuwsbrieven, maar wellicht zal ik daar eens een nieuwsbriefje aan wagen. 😊

  • Like 1
Link naar reactie
Op 17-8-2021 om 20:03, BMW-Z-CSi zei:

Je moet het ze ook niet té gemakkelijk maken hè 😉

 

Naast specifieke topics, kunnen overigens ook onderwerpen/forums 'gevolgd' worden. Als een ieder die geïnteresseerd is in tourritjes het tourritten forum zou volgen, dan krijgen ze vanzelf een mailtje wanneer er een nieuwe rit wordt aangemaakt. Ik ben niet zo van het spammen met nieuwsbrieven, maar wellicht zal ik daar eens een nieuwsbriefje aan wagen. 😊

Dat lijkt me een prima idee. Wist ik ook niet en zie dat er maar een handvol mensen de ritten volgen.

  • Like 1
Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.