Ga naar inhoud

Vogelpoep

HansB

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie weet hoe je het beste vogelpoep van de softtop kunt verwijderen???? :lol:

Hans

• Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

En daarna elke vogel die maar in de buurt durft te komen neer schieten :lol:

Geplaatst:

Dan moet je die kat ook weer afschieten......... ben je weer terug bij af :cooltext:

Geplaatst:
Dan moet je die kat ook weer afschieten......... ben je weer terug bij af ;)

Ja, daar SCHIET je dus niks mee op! :lmao: :schater::P

Geplaatst:
Wie weet hoe je het beste vogelpoep van de softtop kunt verwijderen???? :lmao:

Hans

Ik doe dat (voorzichtig) met de hogedrukspuit. Daarmee krijg je ook makkelijk groene aanslag weg.

Vogelpoep is trouwens de pest voor je lak. Daar kunnen veel mensen vast ook wel een riedeltje over opzetten. :lmao:

Geplaatst:
Vogelpoep is trouwens de pest voor je lak. Daar kunnen veel mensen vast ook wel een riedeltje over opzetten. :lmao:

Dat is voor mij de belangrijkste reden om de auto in de was te zetten. Als er op gescheten wordt is het er zo af! (handig die Tork rollen)

Geplaatst:

Onder het motto Stront & Zeke!

Mischien moet je de stront eraf zeiken? :lmao:

Geplaatst:
Ik doe dat (voorzichtig) met de hogedrukspuit.

De vogels en die katten wegspuiten? Idee!! Of die Poema uit Wageningen in je auto laten slapen...

Geplaatst:

De vogels en die katten wegspuiten? Idee!! Of die Poema uit Wageningen in je auto laten slapen...

Nou, ik was 'm juist zat. Altijd maar seuren joh da beest. Heb 'm d'r maar uitgesmeten ergens in een bebost gebied :lol:

• 4 weken later...
Geplaatst:

Schoonmaken met groene zeep werkt perfect! Alleen heb ik ergens op het wereldwijde web gelezen dat je de kap met koud water moet behandelen én dus niet met warm water! Vraag me niet waarom maar ik krijg sindsdien dus koude handen van mijn Z3 wassen. Oh ja, de hogedrukspuit werkt ook prima ... en het scheelt koude handen B)

Groetjes,

Cora

Geplaatst:

en anders......... Die poema is nog steeds op vrije voeten, dus die kan je ook nog steeds inzetten :huh: B) ... sorry Ivo, moest ff :D

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen