Ga naar inhoud

Vogelpoep


HansB

Aanbevolen berichten

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wie weet hoe je het beste vogelpoep van de softtop kunt verwijderen???? :lmao:

Hans

Ik doe dat (voorzichtig) met de hogedrukspuit. Daarmee krijg je ook makkelijk groene aanslag weg.

Vogelpoep is trouwens de pest voor je lak. Daar kunnen veel mensen vast ook wel een riedeltje over opzetten. :lmao:

Link naar reactie
Vogelpoep is trouwens de pest voor je lak. Daar kunnen veel mensen vast ook wel een riedeltje over opzetten. :lmao:

Dat is voor mij de belangrijkste reden om de auto in de was te zetten. Als er op gescheten wordt is het er zo af! (handig die Tork rollen)

Link naar reactie

Ik doe dat (voorzichtig) met de hogedrukspuit.

De vogels en die katten wegspuiten? Idee!! Of die Poema uit Wageningen in je auto laten slapen...

Nou, ik was 'm juist zat. Altijd maar seuren joh da beest. Heb 'm d'r maar uitgesmeten ergens in een bebost gebied :lol:

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Schoonmaken met groene zeep werkt perfect! Alleen heb ik ergens op het wereldwijde web gelezen dat je de kap met koud water moet behandelen én dus niet met warm water! Vraag me niet waarom maar ik krijg sindsdien dus koude handen van mijn Z3 wassen. Oh ja, de hogedrukspuit werkt ook prima ... en het scheelt koude handen B)

Groetjes,

Cora

Link naar reactie

Ik doe dat (voorzichtig) met de hogedrukspuit.

De vogels en die katten wegspuiten? Idee!! Of die Poema uit Wageningen in je auto laten slapen...

en anders......... Die poema is nog steeds op vrije voeten, dus die kan je ook nog steeds inzetten :huh: B) ... sorry Ivo, moest ff :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.