Ga naar inhoud

Herstellen leer stoelen


Michb

Aanbevolen berichten

Herstellen leer stoelen

 

Ik ben van plan om het leer van mijn stoelen te laten herstellen. IK heb wat rondgekeken op internet en heb een paar bedrijven gevonden waarvan ik denk dat ze goed werk leveren. Ik heb echter geen enkel idee wat het zou moeten kosten.

 

Mijn bestuurdersstoel heeft behoorlijk wat instapschade, zit zelfs een scheurtje in bijrijdersstoel is nog in redelijk staat, maar zal wel schoongemaakt moeten worden. 

 

Mijn deurpanelen zijn nog in goed staat, maar zal men ook wel schoonmaken, zodat de kleur (ongeveer) hetzelfde is van de stoelen.

 

Heeft iemand enig idee wat de kosten zijn van herstel en schoonmaken?

 

Of heeft iemand het leer laten vernieuwen van stoelen en deurpanelen? En wat kostte dat dan?

 

 

 

aangepast door Michb
Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Compleet herstellen zal het nodige gaan kosten. Al rond gekeken op bijv eBay Duitsland? Daar staan regelmatig complete stoelen sets op en een enkele keer ook de complete OEM losse hoezen. Kan wellicht interessanter zijn?

 

Suc6!

Rob

Link naar reactie

Ben toevallig een tijdje geleden zelf bij een bedrijf langs geweest voor een offerte voor het opknappen van mijn interieur, wel een Z4 maar dat maakt niet uit. Uiteindelijk toch besloten om voor een setje M stoelen te gaan maar had wel al wat prijzen gekregen.

 

In Nijmegen bij een man die alleen auto bekledingen doet moest ik op ongeveer 450 euro rekenen om beide stoelen op te laten knappen. In mijn geval betekende dit voor de bestuurdersstoel: Wang en zitvlak nieuwe stukken leer erin + nieuw foam op zitvlak + spuiten van het leer zodat het perfect matcht met de originele kleur. Bijrijdersstoel: het leer van het zitvlak innemen en verschillende beschadigingen opvullen en bijspuiten. Deze man had veel positieve reviews maar zit erg uit de buurt aan je locatie te zien.  http://www.ozcan-autobekleding.nl/ 

 

Link naar reactie

Rit Ridder en Casper355 bedankt voor de reacties. Als ik de reactie van Casper355 lees lijkt het opknappen goedkoper dan nieuwe stoelen. Ik heb wel eens op ebay gekeken, maar complete stoelen heb je niet voor 500 euro volgens mij, daarnaast heb je vaak op de bijpassende deurpanelen nodig omdat je anders kleurverschil hebt. 

 

Ik zit inderdaad in de kop van Noord Holland. Ik zag een bedrijf in Alkmaar en een bedrijf in Friesland.

 

Als ik de reactie van Casper355 lees zou het bij mij ook circa 500 euro moeten kosten. Ga binnenkort eerst de APK laten uitvoeren en daarna bij deze twee bedrijven een offerte aanvragen.

Link naar reactie
  • 6 maanden later...
Op 3-1-2021 om 20:44, Casper355 zei:

Ben toevallig een tijdje geleden zelf bij een bedrijf langs geweest voor een offerte voor het opknappen van mijn interieur, wel een Z4 maar dat maakt niet uit. Uiteindelijk toch besloten om voor een setje M stoelen te gaan maar had wel al wat prijzen gekregen.

 

In Nijmegen bij een man die alleen auto bekledingen doet moest ik op ongeveer 450 euro rekenen om beide stoelen op te laten knappen. In mijn geval betekende dit voor de bestuurdersstoel: Wang en zitvlak nieuwe stukken leer erin + nieuw foam op zitvlak + spuiten van het leer zodat het perfect matcht met de originele kleur. Bijrijdersstoel: het leer van het zitvlak innemen en verschillende beschadigingen opvullen en bijspuiten. Deze man had veel positieve reviews maar zit erg uit de buurt aan je locatie te zien.  http://www.ozcan-autobekleding.nl/ 

 

Dat is een hele scherpe prijs, goede tip.

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.