Ga naar inhoud

3e Toerrit inschrijving


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 381
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

speed stukjes, acceleratie plekken

Mocht ik een > 1.8 achter me hebben, ga me gerust voorbij. :schater::schater:

Ik amuseer me wel met mooie duinen, zee, polder landschappen en vogeltjes. :blink::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie
speed stukjes, acceleratie plekken

Mocht ik een (>) 2.8 achter me hebben, ga me gerust voorbij. :schater::schater:

Ik amuseer me wel met mooie duinen, zee, polder landschappen en vogeltjes. :blink::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

ff dit inbouwen Rob, dan blijf je er wel bij :blink:

Carburetor.jpg

Link naar reactie
speed stukjes, acceleratie plekken

Mocht ik een > 1.8 achter me hebben, ga me gerust voorbij. :schater::schater:

Ik amuseer me wel met mooie duinen, zee, polder landschappen en vogeltjes. ;) :schater::schater::schater::schater::schater::schater:

:blink: Nou Nou....er wordt niet ingehaald... :blink: Er zijn trouwens zat stukjes waar we rustig rijden.... je kent het wel..... kijken en bekeken worden :D het zg flaneren...

Link naar reactie
speed stukjes, acceleratie plekken

Mocht ik een > 1.8 achter me hebben, ga me gerust voorbij. :schater::schater:

Ik amuseer me wel met mooie duinen, zee, polder landschappen en vogeltjes. ;) :schater::schater::schater::schater::schater::schater:

:blink: Nou Nou....er wordt niet ingehaald... :blink: Er zijn trouwens zat stukjes waar we rustig rijden.... je kent het wel..... kijken en bekeken worden ;) het zg flaneren...

Ah, natuurlijk, we halen niet in! :D

Zal ik als 2e ZZZ in de file rijden? ;)

Leuk voor de zwaardere broeders (allemaal!) tijdens de speed- en acceleratiestukken! ;)

:schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie

Hallo,

ik vroeg me af of jullie ook wel eens gingen karten op zo'n dag. Ik heb me overigens niet aangemeld (c.q. niet aangevraagd of dit helemaal open is en ik ook mee zou kunnen), want ik weet nog niet of we (mijn vrouw en ik) kunnen op dat weekend, maar ik hou wel steeds het programma in de gaten. Klinkt leuk.

DVG The Shrike

Link naar reactie

De stukjes waar wat empo gereden gaat worden zijn te smal om verantwoord in te halen.

Je bent welkom om als tweede te rijden... zit je achter mij. Enne dat verschil tussen de "zwaardere" en "lichtere" ZzZ , ach.... ik meen me nog een zekere rit door Limboland te herinneren waar de 1.9 van ChristineXS prima op de bochtige weggetjes meekwam. Dat kan DJLeo beamen..... :blink:

Link naar reactie
Hallo,

ik vroeg me af of jullie ook wel eens gingen karten op zo'n dag. Ik heb me overigens niet aangemeld (c.q. niet aangevraagd of dit helemaal open is en ik ook mee zou kunnen), want ik weet nog niet of we (mijn vrouw en ik) kunnen op dat weekend, maar ik hou wel steeds het programma in de gaten. Klinkt leuk.

DVG The Shrike

Karten??? we rijden toch al in karts???

Dit is helemaal open en iedereen is welkom om mee te rijden. De aanmelding is voor de administratie en voorbereiding nodig. Tevens voor DJLeo om voor het buffet belangrijk te weten of je mee wilt eten.

Dus kom... verschuif jullie afspraak en we zien je 24 juli :blink:

Link naar reactie
Enne dat verschil tussen de "zwaardere" en "lichtere" ZzZ , ach.... ik meen me nog een zekere rit door Limboland te herinneren waar de 1.9 van ChristineXS prima op de bochtige weggetjes meekwam. Dat kan DJLeo beamen..... :blink:

Bij deze...

Link naar reactie

Even een oproepje @ Michel#1:

Ook jij mag niet ontbreken! En niet zeuren dat het zo ver weg is! :blink:

Groet, Rob.

aanmeldingen:

1. DJL en Detmar(!) (all-in) 2.8 roadster

2 .peesnoot en (a.s.) vrouw (all-in) 1.9 roadster ->met dank aan de Chistine XS!!!

3. Chris XL en Christine XS (all-in) 2.8 roadster

4. Remmuz en bijrijdster (all-in) 2.8 roadster

5. Rob en Veerle (all-in) 1.8 roadster

6. Napoje en bijrijdster (all-in) 1.9 roadster

7. Sledge 2x (??) 1.9 roadster

8. Aad, Ellie en Sari (all-in) 1.9 roadster

9. Huub, Reinate en Sumo (all-in) 2.8 QP special edition

10.Michiel 2x (all-in) 2.8 roadster

11.Superduper met vrouwlief Mirjam (all-in) 3.0 roadster

12.Tobiastoeter en Ans (all-in) 2.8 roadster

13.Ivo en Rimbro (all-in) :blink: QP

14.Roodkapje x2 (all-in) 2.8 roadster

tot de 24e!

Chris XL en DJLeonardo

Link naar reactie
ennnee............. de "lichtere" ZzZ zullen niet zo heeel snel willen uitbreken he? :schater::schater:

Chris! We hadden toch afgesproken dat we dat niet zouden vertellen, dat ik gisteren achterstevoren in het gras stond vlak naast de sloot? :blink:

Link naar reactie
ennnee............. de "lichtere" ZzZ zullen niet zo heeel snel willen uitbreken he? :schater:  :schater:

Chris! We hadden toch afgesproken dat we dat niet zouden vertellen, dat ik gisteren achterstevoren in het gras stond vlak naast de sloot? :blink:

:schater::schater::schater: Dat heb ik toch niet gezegd??? :schater::schater::schater: Leest je vriendin mee in dit Forum??? :blink:

Link naar reactie
ennnee............. de "lichtere" ZzZ zullen niet zo heeel snel willen uitbreken he? :schater:  :schater:

Chris! We hadden toch afgesproken dat we dat niet zouden vertellen, dat ik gisteren achterstevoren in het gras stond vlak naast de sloot? <_<

:schater::schater::schater: Dat heb ik toch niet gezegd??? :schater::schater::schater: Leest je vriendin mee in dit Forum??? <_<

Nee, gelukkig niet.... anders rijdt ze nooit meer mee :lol:

Link naar reactie

Het tweede gedeelte tour hebben we toch wat hulp nodig van Napoie!! Jij bent waarschijnlijk het beste bekend in de omgeving Schoorl, Bergen, Castricum sinds het you back yard is zou je toch de beste bospaadjes moeten kennen??? :lol:

Zondag 1100 gaan ChristineXS en ik eens de hele rit rijden zoals het nu is..... kunnen we schrappen en inkorten daar waar nodig. Wie wil meerijden??? :D Startpunt: de veelbesproken Ford museum Hillegom.

Link naar reactie
Het tweede gedeelte tour hebben we toch wat hulp nodig van Napoie!!  Jij bent waarschijnlijk het beste bekend in de omgeving Schoorl, Bergen, Castricum sinds het you back yard is zou je toch de beste bospaadjes

Wat ik zou doen...

je komt vanaf ijmuiden... daarna zou ik door de velsertunnel gaan en via beverwijk richting noordzeekanaal. (meubelboulevard op... naar een aantal meters naar rechts) en dan rechts het boerenland induiken. (Kan ook vanaf de A9 om tijd te winnen ivm met zwarte markt op zondag in beverwijk, je moet sowieso over de snelweg om over het kanal te gaan, of je moet over de sluizen bij ijmuiden maar dat kost bereveel tijd. pont vind ik geen optie ivm beperkte capaciteit voor auto's)

Dit moet je echt niet overslaan, hele gave bochtenweggetjes met dijken enzo die echt geen hond kent, zelfs mensen hier uit de buurt kenden ze niet. Die kun je doortrekken tot uitgeest, dan naar castricum/limmen (weg kent djl wel, bij stoplichten castricum rechtdoor, het eerste weggetje links). Door het boerenland (langs het spoor) richting egmond. en vandaar door naar bergen (binnendoor route, niet de borden volgen) en vervolgens kan je door naar petten of schoorl. Let wel in bergen is het zondags beredruk dus een stop kan je beter in schoorl doen. Misschien kan je bij schoorl het beste de polder in richting ijsselmeer/volendam. Al met al gaat dit wel wat tijd kosten!

Zal ff vriendin vragen of ze zondag hiervoor in is.

Ik heb ook ff een kaart gemaakt anders word het wat ingewikkeld.

Details kan je het beste op mappy uitspitten

Hoe laat vertrek je zondag?

PS: je mag nergens door het bos met de auto...

Link naar reactie
Het tweede gedeelte tour hebben we toch wat hulp nodig van Napoie!!  Jij bent waarschijnlijk het beste bekend in de omgeving Schoorl, Bergen, Castricum sinds het you back yard is zou je toch de beste bospaadjes

Wat ik zou doen...

Dat klinkt heel goed Napoje!!

Link naar reactie

:( Hehehe, dat is juist o.a. het eerste stuk! Het ging eigenlijk om het laatste stuk vanuit Alkmaar weer richting kust, dan via Schoorl weer afzakkend richting Hillegom :( Anyway bedankt.

BTW Zondag zullen we zo rond 11:00 vetrekken. Natuurlijk op ons gemak met voldoende stops en lunch etc....

Link naar reactie
:( Hehehe, dat is juist o.a. het eerste stuk! Het ging eigenlijk om het laatste stuk vanuit Alkmaar weer richting kust, dan via Schoorl weer afzakkend richting Hillegom :( Anyway bedankt.

BTW Zondag zullen we zo rond 11:00 vetrekken. Natuurlijk op ons gemak met voldoende stops en lunch etc....

rij hem anders een stuk omgekeerd. als je bv uit schoorl afzakt naar bergen > egmond > castricum/limmen kom je een heel end. Kan je ook redelijk doorrijden. (afhankelijk van het weer, bij mooi weer is het daar natuurlijk druk.) na castricum is er niet zoveel bijzonders meer, (tenzij je die polder bij heemskerk alsnog wil doen) zou dan een stuk a9 pakken om op te schieten of voor sommigen die niet mee eten vrij te laten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.