Ga naar inhoud

3e Toerrit inschrijving


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

8. Aad 2x (??) Opel Corsa 1.2 enjoy

DJ.... Een Corsa????

Aad is lid van de "Red Devils" hoor, :angry::lol:

hahaha :m: dat duurde lang.... ;)

Ik wilde even weten wat hij voor een auto had, dus ik keek even in z'n profiel, toen zag ik het staan.

Link naar reactie
  • Reacties 381
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mooie datum....., kan ik dus mooi NIET!

Regel iets, maar kom dit keer.

Ja, ik moet ook steeds draaien afzeggen. En dat rooster wordt ook maanden van tevoren gemaakt. Heb ook niet erg vrienden gemaakt met m'n collega's :angry:

Link naar reactie
Mooie datum....., kan ik dus mooi NIET!

Regel iets, maar kom dit keer.

Ach soms kunnen we wel makkelijk praten. Maar <zucht> sommige verplichtingen kom je nu eenmaal niet onderuit.......... zoals vaderdag voor sommigen onder ons :schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie
Mooie datum....., kan ik dus mooi NIET!

Regel iets, maar kom dit keer.

Ach soms kunnen we wel makkelijk praten. Maar <zucht> sommige verplichtingen kom je nu eenmaal niet onderuit.......... zoals vaderdag voor sommigen onder ons :schater::schater::schater::schater:

Nou jaaaah, daar kan ik echt niks aan doen! :lol:

Het proefrijden moet ik trouwens ook afzeggen dit weekend, sorry. Ik heb een spoedboeking om buiten de deur te draaien. D'r is zoveel in het rooster voor me veranderd dat ik die niet kan weigeren. :angry: Het moet volgende week in de avond, als jij ook kan.

Link naar reactie
Mooie datum....., kan ik dus mooi NIET!

Regel iets, maar kom dit keer.

Ach soms kunnen we wel makkelijk praten. Maar <zucht> sommige verplichtingen kom je nu eenmaal niet onderuit.......... zoals vaderdag voor sommigen onder ons :schater::schater::schater::schater:

Nou jaaaah, daar kan ik echt niks aan doen! :lol:

Het proefrijden moet ik trouwens ook afzeggen dit weekend, sorry. Ik heb een spoedboeking om buiten de deur te draaien. D'r is zoveel in het rooster voor me veranderd dat ik die niet kan weigeren. :angry: Het moet volgende week in de avond, als jij ook kan.

Geen probleem, volgende week kan ik echter niet in de ZzZ.... Die wordt onderhanden genomen voor de rest van mijn project.

Het zal dan wel in de Saab of met jou ZzZ moeten..

Link naar reactie

8. Aad 2x (??) Opel Corsa 1.2 enjoy

DJ.... Een Corsa????

Aad is lid van de "Red Devils" hoor, :lmao: :lmao:

hahaha :lol: dat duurde lang.... :D

Ik wilde even weten wat hij voor een auto had, dus ik keek even in z'n profiel, toen zag ik het staan.

Moet je toch nog eens kijken zie je nog twee echte auto s staan, maar die corsa is van mijn echtgenote. de bij rijder van de navigator ( op de foto, van de foto wedstrijd van de z3 club )

Perfecte auto , per jaar 30000 km op gas, je blijft lachen 23 euro wegenbelasting per mnd is 3 euro meer dan het normale tarief en verbruik 1 op 13 a 0.42 euro cent en gasonderbouw 47 liter dus bagage ruimte volledig in takt.

Link naar reactie

HELEMAAL GOED :lol: !!! Noteert u mij voor een volle bak (2 dus) incl. maaltijd.

Overnachten zal niet zo nodig zijn, want de bijrijdster van deze import-Achterhoeker (Amsterdammer van geboorte :schater: , sssssttt) woont voldoende westelijk om ff heen en weer te reizen.

Michiel.

Link naar reactie
Ik denk dat ik in ieder geval kan komen, we zoeken nog even oppas voor de kleine en dan kan vrouwlief ook mee.

Zet in ieder geval mij maar op de lijst incl eten

Mooi! :)

en vrouwlief heet Mirjam.... maar het is nog niet zeker dat zij ook komt hoor.

Ik zal haar aanmoedigen door haar alvast op de lijst te zetten. :)

Link naar reactie

DJ, wil je bij mijn aanmelding het woord bijrijdster dan ook vervangen? Het is inderdaad wel zo aardig als haar naam gewoon wordt vermeld, in mijn geval Veerle. Bedankt.

@ SD: Goede suggestie!

Link naar reactie
1. DJL en Detmar(!) (all-in) 2.8 roadster

2 .peesnoot en (a.s.) vrouw (all-in) 1.9 roadster ->met dank aan de Chistine XS!!!

3. Chris XL en Christine XS (all-in) 2.8 roadster

4. Remmuz en bijrijdster (all-in) 2.8 roadster

5. Rob en Veerle (all-in) 1.8 roadster

6. Napoje en bijrijdster (toch?) 1.9 roadster

7. Sledge 2x (??) 1.9 roadster

8. Aad 2x (??) 1.9 roadster

9. Huub, Reinate en Sumo (all-in) 2.8 QP special edition

10.Michiel 2x (all-in) 2.8 roadster

11.Superduper met vrouwlief Mirjam (all-in) 3.0 roadster

Hun aanmeldingen kunnen natuurlijk nog komen of de 3e meeting valt in hun vakantie, maar ik mis op dit moment nog een aantal meetingbezoekers van 't eerste uur. Met name ontbreken nog

Ivo,

Ivodl,

Marc3,

Not2Fast,

Pierre,

Zedri.

Toch nog niet "meeting-moe", hoop ik? :D

Link naar reactie

De baas komt wel, maar de echte baas komt niet mee.

Ik ben nog ff in overleg of ik blijf pitten / klussen enzo ... en wie ik meeneem (Rimbro?)

:D

Link naar reactie

Tobiastoeter en zijn vrouw Ans zullen ook van de partij zijn dit keer.2.8 Roadster(All In). :muur:

En by the way, nog heel erg bedankt voor diegene die me erg netjes een mooie koppelingsstop heeft opgestuurd, er zat geen afzender op

:muur:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.