Ga naar inhoud

3e Toerrit inschrijving


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Z3tje... even snel op de valreep...... stuur mij een mailtje naar chrisvanlawick[at]hotmail[punt]com... dan stuur ik je nog een file die je in kan vullen

You've got mail :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 381
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Z3tje... even snel op de valreep...... stuur mij een mailtje naar chrisvanlawick[at]hotmail[punt]com... dan stuur ik je nog een file die je in kan vullen

You've got mail :D

you've got mail

en dat is #1000 :rolleyes::blink:

aangepast door ChrisXL
Link naar reactie
Ik zet NU zaterdag 17 september én zondag 18 september vast. Wie oh wie kan én wil in dit weekend een rondje Friesland rijden? Reageert U maar met "Ja, ik wil" en voorkeursdatum! :blink:

Huub, lijkt het jou wat om samen met mij een ritje Friesland (elfstedentocht?:D) te organiseren?

Groetjes,

Cora

Cora.... mogguh.. anders gelijk een nieuwe topic openen in evenementen.

Geweldig dat je dit wil organiseren :rolleyes: Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.

De route meerijden zal niet echt makkelijk gaan gezien de afstanden en aankomede vakantie half augustus... maar we zien wel oke?

Link naar reactie

Right, fasten your seatbelts .. Cora is back! :rolleyes:

Ok dan, de 4e rit ... that's a deal!

Noteer alvast in de agenda's. Deze rit wordt georganiseerd in het weekend van 17 en 18 september door mij. En ... ik weet bijna zeker dat Huub het óók leuk vindt om mee te helpen met de organisatie, toch Huub? Wordt dus vervolgd.

Groetjes en morgen een hele fijne rit! Maak Rolf maar gek met de foto's, alhoewel, ik denk niet dat er veel Z4-"tjes" mee rijden (Rolf zijn favoriet :blink:)

Cora

Link naar reactie

ChrisXL, maak 'm niet gek! Of wacht, doe maar wel. Zijn belofte is: zodra hij dé profvoetballer bij Real Madrid is, krijgt mamma een Z4 én een villa. Op één voorwaarde: hij wil dan de Z3. Ach, aangezien hij in september 12 jaar wordt, kan ik dat gemakkelijk toezeggen, toch? :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.