Ga naar inhoud
  • 0

"witte" knipperlichtglazen in de koplampen Z3


RoBroere

Vraag

  • Antwoorden 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties voor deze vraag

Beste reacties voor deze vraag

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 1

Iemand op het Britse Z-forum (maar zo te zien woonachtig in Zuid-Afrika!) maakte een paar jaar terug losse knipperlichtglazen: https://www.zroadster.net/forum/viewtopic.php?t=41304

 

Je zou kunnen proberen hem te contacten om te zien of ze nog leverbaar zijn.

 

NB: inbouwen is niet helemaal 'plug'n'play': je zal je huidige lichtunits uit elkaar moeten halen en opnieuw sealen nadat je de glaasjes vervangen hebt...

 

spacer.png

Link naar reactie
  • 0
11 uren geleden, MadMarky zei:

Het welbekende Z3 demontagebedrijf uit het noorden van het land (RKV) kan koplampen voor je ombouwen. Misschien hebben ze ook wel losse glaasjes in de verkoop, hoe dan ook kun je ze altijd even contacteren.

Oke dankjewel!

Op 3-12-2020 om 11:44, pimgmx zei:

Iemand op het Britse Z-forum (maar zo te zien woonachtig in Zuid-Afrika!) maakte een paar jaar terug losse knipperlichtglazen: https://www.zroadster.net/forum/viewtopic.php?t=41304

 

Je zou kunnen proberen hem te contacten om te zien of ze nog leverbaar zijn.

 

NB: inbouwen is niet helemaal 'plug'n'play': je zal je huidige lichtunits uit elkaar moeten halen en opnieuw sealen nadat je de glaasjes vervangen hebt...

 

spacer.png

Oke Dankjewel!

Link naar reactie
  • 0
Op 3-12-2020 om 11:44, pimgmx zei:

Iemand op het Britse Z-forum (maar zo te zien woonachtig in Zuid-Afrika!) maakte een paar jaar terug losse knipperlichtglazen: https://www.zroadster.net/forum/viewtopic.php?t=41304

 

Je zou kunnen proberen hem te contacten om te zien of ze nog leverbaar zijn.

 

NB: inbouwen is niet helemaal 'plug'n'play': je zal je huidige lichtunits uit elkaar moeten halen en opnieuw sealen nadat je de glaasjes vervangen hebt...

 

spacer.png

Goedemorgen, Weet je misschien een rechtstreeks E-mail adres? want ik heb me geregistreerd bij het engels Z3 forum maar dat blijft maar inactief. Mvg Ronald

Link naar reactie
  • 0
1 uur terug, RoBroere zei:

Weet je misschien een rechtstreeks E-mail adres?

Helaas...
Ik heb een account voor zroadster.org (dat ik misschien eens per jaar gebruik 😉), niet voor zroadster.net.

Vrees dat het even afwachten is tot je account geactiveerd is, anders ter geheugensteun een mailtje naar de admin (admin@zroadster.net) sturen?



 

aangepast door pimgmx
Link naar reactie
  • 0
1 minuut geleden, pimgmx zei:

Helaas...
Ik heb een account voor zroadster.org (dat ik misschien eens per jaar gebruik 😉), niet voor zroadster.net.

Vrees dat het even afwachten is tot je account geactiveerd is, anders ter geheugensteun een mailtje naar de admin (admin@zroadster.net) sturen?



 

Wederom bedankt!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.