Ga naar inhoud

Gezocht: Aero side skirts voor Z4 E85


FrankZ4

Aanbevolen berichten

  • Administrator
7 uren geleden, FrankZ4 zei:

Gezocht: Aero side skirts voor Z4 E85

Ik zoek nog altijd de originele Aero sideskirts voor de E85. Zijn nieuw niet meer leverbaar. Wie kan helpen, of vertellen waar te nog te verkrijgen zijn. 2e hands is ook goed....

Je bent ongetwijfeld niet de enige 😉

 

2 uren geleden, Griffendahl zei:

Er stond laatst een setje op kleinanzeigen, ik weet niet wat je budget is... Maar deze verkoper gaf ze bijna weg, voor 1600 euro zijn ze de jouwe 😉

Geen geld!

Link naar reactie
  • Administrator

Ja, dat is helaas zo'n beetje het beeld tegenwoordig. De non-standaard onderdelen worden steeds minder gemaakt en sommige zijn  nu op. Daardoor stijgen de tweedehands prijzen enorm, als je die onderdelen al tweedehands kunt krijgen:

 

- Aero bumper (prijzen tot EUR 1200 voor duidelijk gebruikte exemplaren zijn niks vreemds). Die zijn het afgelopen jaar maar een keer of twee voorbij gekomen op relevante fora en de veilingsites;

- Aeroskirts, zie ook boven. Tussen EUR 1000 en  EUR 1600 is heel "normaal" tegenwoordig. Ik heb die ook hooguit een paar keer voorbij zien komen het afgelopen jaar; 

- Afdekkapjes open dak. Nieuwprijs EUR 80,-. Je ziet nu tweedehands prijzen tot EUR 325,- voorbij komen; en

- Laatst een (licht beschadigde) M motorkap op het Duitse forum en Kleinanzeigen: EUR 2400,-

- Etc., etc.

 

Als je iets zoekt kun je onderhand beter een goedkope tweedehands Z4 in jouw kleur met de gezochte onderdelen kopen, onderdelen wisselen en die weer doorschuiven ... 

Link naar reactie

Zowel hier in NL als ook in Duitsland en Engeland zijn inmiddels velen op zoek naar Aero spullen...zo’n leverancier zou hier toch ook een signaal van moeten oppikken zou je zeggen en denken, goh ik heb de mallen nog en ga de markt weer bedienen en winst pakken....

 

geen idee wie die producent is anders zou ik hem gaan benaderen 😉

maar ik word steeds blijer van mijn destijds gewoon bij de dealer bestelde aeroskirts 🙂 

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.