Ga naar inhoud

Gezocht: Sport stoelen E85 Z4 Zwart 2006


Aanbevolen berichten

Gezocht: Sport stoelen E85 Z4 Zwart 2006

Kleine kans maar ga toch een poging wagen. 

 

Ben opzoek naar een set zwart leder sport (M) stoelen voor een Z4 E85.

Het liefst elektrisch bedienbaar , verwarmd en van een facelift Z4. Mag eventueel ook handmatig verstelbaar, dan moet ik het frame overzetten van mijn huidige set. 

Mag ook een RHD set zijn. Als iemand nog wat heeft liggen of ze ergens voorbij ziet komen (ook buiten NL), een berichtje is altijd welkom. 

 

 

57-318.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...

Vandaag binnengekomen. Mijn oom had ze opgehaald dinsdag in Leeds, Engeland. Hij moest daar toch voor werk zijn dus kon ze mooi meenemen. Stoelen zijn handmatig dus moet ze nog ombouwen naar elektrisch. Dat wil zeggen, de zitting en leuning van frames wisselen met de huidige stoelen. Als iemand hier nog tips voor heeft, altijd welkom. Heb op internet al het een en ander erover gevonden. 

 

Deurpanelen zijn nog onderweg uit Duitsland . Hier was alleen iets fout gegaan met het adres en versturen van de panelen dus dit gaat nog wel even duren ben ik bang voor.. 

 

 

20201112_163325.jpg

Link naar reactie
3 uren geleden, Casper355 zei:

Vandaag binnengekomen. Mijn oom had ze opgehaald dinsdag in Leeds, Engeland. Hij moest daar toch voor werk zijn dus kon ze mooi meenemen. Stoelen zijn handmatig dus moet ze nog ombouwen naar elektrisch. Dat wil zeggen, de zitting en leuning van frames wisselen met de huidige stoelen. Als iemand hier nog tips voor heeft, altijd welkom. Heb op internet al het een en ander erover gevonden. 

 

Deurpanelen zijn nog onderweg uit Duitsland . Hier was alleen iets fout gegaan met het adres en versturen van de panelen dus dit gaat nog wel even duren ben ik bang voor.. 

 

 

20201112_163325.jpg

 

Beide via ebay trouwens?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.