Ga naar inhoud

Seat bushings


Aanbevolen berichten

:lmao:

Goed, bijna iedereen heeft nu een mailtje ontvangen, bijna zeg ik omdat mijn limiet overschreden is. <_<

"De e-mail kon niet verzonden worden omdat je het aantal toegestane e-mails per dag hebt overschreden met limit e-mails per dag"

Pierre, jij krijgt gewoon een mailtje op je thuis mail, Peter en Martijn moeten even tot morgen wachten. :)

Ik heb nog geen mailtje gehad.

Link naar reactie
  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Betaald:

Ton

Martijn

Michel

Dinsdag zullen de eerste bushing op de post gaan.

Zoals ik al voorspelde verliep de eerste keer niet geheel zonder problemen. De eerste stoel wilde helemaal niet meer bewegen. :m: Stoel eruit, alles nagekeken, blijkt dat de boutjes niet al te hard aangedraaid moesten worden. Komt alles klem te zitten.

Toen was stoel nummero 2 aan de beurt. Deze keer verliep alles een stuk sneller, maar..... de kabels vergeten er terug in te steken, auto op contact.... het airbag lampje licht op..... :D

De eerste stoel zo'n 3 uur, tweede stoel 1,5 uur. Het meeste werk is nog de plaatjes op de juiste dikte schuren. Dit moet zo gebeuren dat de plaatjes er zonder speling in zitten, maar ook weer niet te krap. Het gehele systeem moet namelijk losjes in elkaar zitten, zodat de stoelen vrij kunnen bewegen. Deze fout heb ik gemaakt bij de eerste stoel, die heeft het nu iets zwaarder met verplaatsen.

Ik zal komende week een kort stukje schrijven met handige tips zodat jullie niet ook de zelfde fouten begaan. ;)

Link naar reactie

- Michel#1 | Betaald

- Napoje | Geen response

- Ivo | Vakantie

- DJLeonardo | Vakantie/Geen response

- ChrisXL | Betaald

- Z3tje | Response

- jdebest | Betaald

- Superduper | Geen response

- Ton | Betaald

- Peter | Response

- Pierre | Afhalen

- Martijn | Betaald

Alleen Napoje en Superduper hebben nog niks van hun laten horen. Wel een mailtje gehad?

@ DJL, kijk ook even in je mailbox wanneer je bij bent gepraat door de familie. :D

@ Tobiastoeter, post even je mail adres (in spam vrije vorm). Mijn mailbox hier werkt nog steeds niet naar behoren. :unsure:

Link naar reactie

- De inkoopactie is bijna afgerond. Van Michel en Ton had ik nog graag even een bevestiging of de bushings veilig zijn aangekomen.

- Ivo, geen probleem. Ik wist waar je zat. ;)

Status

- Michel#1 | Ontvangen

- Napoje | Verzonden (wacht op bevestiging)

- Ivo | Betaald (morgenvroeg op de post)

- DJLeonardo | Bericht

- ChrisXL | Ontvangen

- Z3tje | Ontvangen

- jdebest | Ontvangen

- Superduper | Ontvangen

- Ton | Verzonden (wacht op bevestiging)

- Peter | Ontvangen

- Pierre | Afhalen

- Martijn | Ontvangen

- Tobiastoeter | Bericht

*DJL en Tobias gewijzigd. ;)

Link naar reactie
Tobias, morgen gaan ze op de post. :lol:

Lennart, van jouw heb ik twee adressen ontvangen.

Eentje met de zonne....

En die andere met de HOUWENING......

Je begrijpt vast wel welke ik bedoel. Naar welke moet ik het pakketje opsturen? :lol:

zonne a.u.b.

geld is onderweg...

dank dank dank :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.