Ga naar inhoud

Seat bushings


Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@ Sledgehammer

Had je vraag helemaal niet gezien

- Michel#1, jij blijft bij 4 setjes?
:m:

Hoeveel heb je nou voor me besteld?

En oja

dus ik verwacht ze na het weekend binnen te krijgen.
dan kunnen we ze dus niet inbouwen met de klusjesdag! :m:
Link naar reactie

Vier ja. Maar die man zegt ook, hij maakt de plaatjes iets te dik. Je moet ze dus op maat schuren. Zou je de plaatjes iets te ver af schuren, heb je nog altijd een setje reserve.

Zijn er na montage nog over, ben ik er zeker van dat je ze kwijt komt op het forum. Er zijn altijd mensen die na afloop zoiets hebben van "Sh*t, had ik nu maar wel een setje besteld" :ok:

Uhm, de klusdag is toch pas 23 Juli? :huh:

http://www.digitalediensten.nl/z3forum//in...?showtopic=1831

Link naar reactie
Vier ja. Maar die man zegt ook, hij maakt de plaatjes iets te dik. Je moet ze dus op maat schuren. Zou je de plaatjes iets te ver af schuren, heb je nog altijd een setje reserve.

Zijn er na montage nog over, ben ik er zeker van dat je ze kwijt komt op het forum. Er zijn altijd mensen die na afloop zoiets hebben van "Sh*t, had ik nu maar wel een setje besteld" :m:

Uhm, de klusdag is toch pas 23 Juli? :huh:

http://www.digitalediensten.nl/z3forum//in...?showtopic=1831

Ja, altijd mensen........ :D Ik dus. :ok:

Link naar reactie

Nou Michel#1, ik had ook al een setje extra besteld, en nu mailt die man dat hij een paar extra bushings erbij zou doen voor het geval dat. :huh:

Als je het niet erg vind, verkoop ik die twee setjesvan jou aan Martijn, en doe ik de mensen van de klusdag(jij dus) wat extra plaatjes erbij. Deal??? :ok:

Link naar reactie

Oww ja is goed joh.

Het maakte me niet uit hoeveel je had besteld. Wist even de aantal niet meer....

Maar dat komt wel goed als de stoeltjes maar vast zitten.

En had me even verkeken. juni/ juli zo verwarrend allemaal! :blink::lol:

Link naar reactie

Daar zijn ze dan: :)

bushing3ng.jpg

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik zal jullie even laten zien hoe ik aan de uiteindelijke prijs ben gekomen.

Bushings ontvangen: 124 stuks

Geld overgemaakt: €185,32

(185,32/124)*4= €5,98 per set

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Via de forummail zal ik jullie tussen nu en vanavond de benodigde gegevens verschaffen, en vragen om de adressen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat willen de jongens van de klusdag:

DJLeonardo, Chris XL, Superduper, Michel#1, Napoje

Alles naar 1 persoon sturen, of iedereen apart? Vergeet ze dan wel niet mee te nemen. :lol:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link naar reactie

B)

Goed, bijna iedereen heeft nu een mailtje ontvangen, bijna zeg ik omdat mijn limiet overschreden is. :)

"De e-mail kon niet verzonden worden omdat je het aantal toegestane e-mails per dag hebt overschreden met limit e-mails per dag"

Pierre, jij krijgt gewoon een mailtje op je thuis mail, Peter en Martijn moeten even tot morgen wachten. :rolleyes:

Link naar reactie
Vier ja. Maar die man zegt ook, hij maakt de plaatjes iets te dik. Je moet ze dus op maat schuren. Zou je de plaatjes iets te ver af schuren, heb je nog altijd een setje reserve.

Zijn er na montage nog over, ben ik er zeker van dat je ze kwijt komt op het forum. Er zijn altijd mensen die na afloop zoiets hebben van "Sh*t, had ik nu maar wel een setje besteld" ;)

Uhm, de klusdag is toch pas 23 Juli? :huh:

http://www.digitalediensten.nl/z3forum//in...?showtopic=1831

Inderdaad, ben de laatste tijd niet zo actief op het forum, maar als er een setje over is hou ik me aanbevolen. <_<

Link naar reactie

Tobias, wanneer mijn installatie zondag slaagt, kun je nog 2 setjes van mij overkopen. Deze had Douglas als reserve erbij gestopt. Had ik op het totaal bedrag gedeeld, en zelf betaald.

De mensen van de klusdag krijgen ook 1 setje reserve, mocht er iets misgaan. Ze moeten er zonder speling in worden gelagen met een rubberen hamer. Advies is, schuren --> passen --> schuren --> passen --> etc. etc.

Betaling is binnen Michel. :huh:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.