Ga naar inhoud

Mooi rood is niet lelijk

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met dank aan Aad.

Untitled-11.jpg

Untitled-2.jpg

Zou het lukken om zoveel rood in NH bij elkaar te krijgen?

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

geen probleem hoor

55hy01.gif

Geplaatst:
:huh: ... en jij offert je op?? Misschien kun je dat op de klusdag doen dan :schater:
Geplaatst:

betere oplossing:

lunettes.jpg

Geplaatst:

Oh natuurlijk! Alhoewel ik vind dat die als enige in Nederland (op die van BB na dan) in het midden zou moeten rijden :schater:

Geplaatst:

En da's nodig ook want Chris rijdt denk ik voorop....

Die rijdt in z'n eentje beter met een routebeschrijving in de hand dan mijn vriendin als ze niet eens hoeft de rijden... :D

Geplaatst:

Wel leuk hoor .... in je spiegels allerlei armen tekeer zien gaan :schater::schater:

Geplaatst:

Mooi rood is inderdaad niet lelijk, Ivo en ik weten ervan :D

Trouwens, die onderste foto is in het Zeeuwse genomen. Ze rijden op de boulevard van Vlissingen (en ook nummerplaathouder van Zwartepoorte).

Misschien een idee voor een volgende meeting?? B)

Geplaatst:

Goed gezien RimBro! (dat van die nummerplaat houder dan) . Dat waren idd locals die mee reden.

Als de heren Zeeuwen ook een meeting organiseren..... geweldig! Als het maar niet weer de Midden Zeeland route is hoor :D

Geplaatst:

Ik denk dat het Zeeuws Vlaamse landschap ook heel mooi is B)

Kan Dylotic ook wat van zijn favourite plekjes (=cafetjes) laten zien :D

Geplaatst:

nounouderdenounou

is niet gek, het mooie Vlissingen, ook nog Eisenmann kunnen laten brullen in de WS tunnel??? :notworthy:

Geplaatst:
nounouderdenounou

is niet gek, het mooie Vlissingen, ook nog Eisenmann kunnen laten brullen in de WS tunnel??? :lmao:

Of een stuk of 5 tegelijk... WAaahhh :notworthy:

Geplaatst:

Nope geen tunnel gehad, eigenlijk verplicht voor de Forum rit!! Wel een kudde schapen de stuipen op het lijf gejaagd. Dat die beesten nog in het wild lopen daar in Zeeland... in ieder geval was daarna de rechterkant van mijn auto mooi schoon. :)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen