Ga naar inhoud

Toerrit combineren met Klusdag?


DJLeonardo

goed idee of niet?  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. goed idee of niet?

    • Ja, zeer goed idee, dan neem ik een overnachting indien nodig.
      3
    • Nee, heel dom idee, ik doe dat liever apart.
      3
    • Weet je... het maakt me helemaal kein flaus aus
      1


Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Leuk idee, kunnen we 's avonds nog allemaal een borreltje (of 2) nemen.

of meer dan 2 :D :huh:

Ik keek net in het rooster en ik moet zaterdag avond draaien. Dus jullie zijn van harte welkom. wel oordopjes mee want ik draai nogal hard.

Eh Chris, ik denk dat jij toch maar voorop rijdt. ik rij wel achteraan met een hele donkere :muur:

Link naar reactie

Poetsen mag natuurlijk altijd.... Is altijd leuk om elkaar met allerlei tips te kunnen helpen, Als je maar de ruimte hebt.

De echte bazen, die de eind beslissingen nemen... tja. Ik kan me voorstellen dat die niet de hele dag in een garage willen zitten. Ik zal ChristineXS eens vragen wat er voor ander leuke dingen de doen zijn. Shoppen in Haarlem om maar eens een dwarsstraat te noemen........ ( als het maar niet weeeer zoveel geld kost :D )

Link naar reactie
Leuk idee, kunnen we 's avonds nog allemaal een borreltje (of 2) nemen.

Ja en dan de dag erna allemaal met een kater toeren! :) ;) :schater:

Link naar reactie
Gewoon zachtjes wegrijden 's morgens, niet gelijk al die Eisenmanns laten brullen! Heb je nergens last van.

We kunnen natuurlijk ook een detour langs de zee maken. Zeelucht doet wonderen. En bewonderende blikken van boulevardgangers ook :cooltext:

Ik zie ons al over de boulevard van Noordwijk, stuk of 25 Z's op een rijtje :)

Link naar reactie
Shoppen in Haarlem om maar eens een dwarsstraat te noemen........ ( als het maar niet weeeer zoveel geld kost ^_^ )

"Kijk, Zie je die hakjes? Die Zijn er ook in het chroom.

En die handtas, getuned door D&G, Zijn er maar twee van......"

Bladibla......kakelkakel.......pinpas.......kakelblabla......pinpas......bla......cash.......blabla......

En Zo heeft ieder Zijn uitgaven......

Z3bladiblaSchnitZerkakelkakel.............tuning..........pinpas.....hotwheels.......cash........blabla... :schater:

Link naar reactie

^_^ Kunnen we voor huub ff een apart topic opzetten. Graag suggesties voor een mooie naam. :schater:

Link naar reactie
^_^ Kunnen we voor huub ff een apart topic opzetten. Graag suggesties voor een mooie naam. :schater:

Dit is nog te vroeg zeker om zo wakker te worden,normaal gesproken hebben jullie geen last van mij om deze tijd :) maar nu hebben mijn collega's wel ff rust.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.