Ga naar inhoud

Gezocht een nette E85 Z4 3.0


bofkont

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden, Zedje zei:

Dan begrijp ik niet dat je de vorige (2?) verkocht had, waren die niet (meer) je smaak?

Mijn 1e E85 was een automaat en idd niet zo mijn ding, maar wel een fijne auto hoor.

Mijn 2e die ik onlangs heb verkocht heeft wat een verhaal, ten eerste een ontzettend goed bod.

Maar de belangrijkste reden was omdat ik veel meer zou gaan reizen voor mijn werk, en dat was financieel niet te doen met een E85 3.0.

Maar goed deze plannen zijn op het laatste moment niet doorgegaan omdat ik nog eens een heel goed gesprek heb gehad met mijn huidige werkgever.

Dus ja eigenlijk best veel spijt  😬 en iets te voorbarig geweest, maar ach we vinden wel weer eentje.

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Nog steeds druk op zoek, maar het aanbod is bijzonder mager.

Afgelopen zaterdag bij eentje wezen kijken met 95000km, een mooie frisse auto zou je denken.

Maar helaas een uitgeleefd interieur en de carrosserie had zo de nodige plekken/deukjes.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Op 10-9-2020 om 19:26, bofkont zei:

Idd Maurits geloof ik direct.

Maar wil sowieso geen hout.

Allu of de individual leder inleg.

Die van Rubz is erg bijzonder, de kleur van de auto vind ik geniaal mooi, maar idd dat interieur.

Eigenlijk ben ik het wel met je eens, weet  nou niet of ik het mooi of spuuglelijk vind, maar ik ben er wel blij mee, tis in ieder geval weer wat anders😂😂😂 

30B04869-8C4F-4D54-9CD0-89D080AAAA99.jpeg

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.