Ga naar inhoud

Gezocht een nette E85 Z4 3.0


bofkont

Aanbevolen berichten

 

Beste mensen,

 

Onlangs mijn E85 verkocht , kreeg een bod wat ik niet kon weigeren.

Dus nu weer op zoek naar een nette originele E85 Z4 3.0.

Heb je iets in de aanbieding doe me gerust een berichtje.

aangepast door bofkont
Link naar reactie
4 uren geleden, Griffendahl zei:

Leuk Bofkont, misschien iets meer aangeven wat je zoekt?

 

- Automaat of handbak?

- 3.0i of 3.0si?

- Specfieke opties een must?

- Max km stand?

- Kleur?

Ja idd wel belangrijke info lol 

 

Wil sowieso een handbak.

3.0i of 3.0SI zijn beide een mogelijkheid.

Max iets van 175000km, liefst minder.

Kleur is niet heel belangrijk, vooral de staat is voor mij doorslaggevend.

Absolute eis is volledig OEM en in de basis netjes.

Leuk zo zijn een sport interieur en een Individual uitvoering.

Voor een bijzonder exemplaar heb ik wel wat extra budget voor over.

 

aangepast door bofkont
Link naar reactie
  • Administrator

Voor de zekerheid: heb je de ex van Veloce bij Maaskant al zien staan? Aan de prijs, maar als je het verkooptopic van Veloce er nog even bij pakt, zie je dat die ook wel in uitzonderlijk nette staat is.

 

EDIT: dat is inmiddels aangepast en de foto’s van de bodem zijn weg. Zo dan: nog nooit ‘s winters buiten geweest en dat zag je echt aan alles.

Link naar reactie
1 uur terug, Maurits zei:

Voor de zekerheid: heb je de ex van Veloce bij Maaskant al zien staan? Aan de prijs, maar als je het verkooptopic van Veloce er nog even bij pakt, zie je dat die ook wel in uitzonderlijk nette staat is.

 

EDIT: dat is inmiddels aangepast en de foto’s van de bodem zijn weg. Zo dan: nog nooit ‘s winters buiten geweest en dat zag je echt aan alles.

 

Foto's en info beschikbaar hoor,

Ik denk niet dat er een tweede zoals de 84-NS-DX rondrijdt !

029.JPG

030.JPG

031.JPG

13062350_1016156028477391_8739472084095994645_n.jpg

Link naar reactie
12 uren geleden, Ewout zei:

Net even op Autoscout heel Europa gekeken. ‘K heb met je te doen...

Haha hoezo??

Staan wel een paar leuke tussen, maar goed wil een auto toch eerst zien en rijden om tot een conclussie te komen.

 

En qua regelwerk en tijd is dat toch wel lastig.

Maar goed dat is te plannen als ik echt iets mooi tegenkom.

 

 

aangepast door bofkont
Link naar reactie

Ja sorry is idd een handbak.foutje van mij , Maaskant heeft er 3 staan.

Hele mooie auto!! Maar of ik nu voor de 3e maal een sterling grey zou willen, ik weet het niet.

En voor 16k staat er ook eentje in Purmerend met 50.000km.

En die ziet er er ook perfect uit.

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
5 uren geleden, bofkont zei:

Haha hoezo??

Staan wel een paar leuke tussen, maar goed wil een auto toch eerst zien en rijden om tot een conclussie te komen.

 

 


Ik was niet bepaald onder de indruk van het aanbod. Ja een mooie M en Alpina, maar onrealistisch. Maar ik vond er verder niks tussen uitspringen. Heb zelf vorig jaar het aanbod een beetje in de gaten gehouden om evt een E85 voor m’n moeder aan te schaffen, toen zat er leuker spul tussen. Maar goed is allemaal smaak kwestie. Benieuwd naar je volgende!

Link naar reactie
1 uur terug, Ewout zei:


Ik was niet bepaald onder de indruk van het aanbod. Ja een mooie M en Alpina, maar onrealistisch. Maar ik vond er verder niks tussen uitspringen. Heb zelf vorig jaar het aanbod een beetje in de gaten gehouden om evt een E85 voor m’n moeder aan te schaffen, toen zat er leuker spul tussen. Maar goed is allemaal smaak kwestie. Benieuwd naar je volgende!

Ja idd heb ik ook hoor, het aanbod is sowieso magertjes.

Link naar reactie

Weinig aanbod in NL, niemand wil zijn/haar geliefde E85 kwijt natuurlijk! Gelukkig is er een buurland met meer keuze.

 

Als je iets bijzonders wilt qua kleurstelling, wat vind je hiervan?


https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=301740724&lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES

 

Bijzondere kleurstelling, ik heb nog nooit de M stoelen in deze kleur gezien. Vind zelf de lichtblauwe kleur erg mooi. Wel een forse prijs voor een E85 maar hij heeft ook een heel lage km stand.

Ik zou als ik jou was gewoon in Duitsland wat rondzoeken. De rest BPM bij een E85 is een schijntje vanwege de leeftijd, en invoeren stelt niet veel voor.

 

Succes!

 

$_20.jpg

 

$_20.jpg

  • Like 1
Link naar reactie

Vind hem wel aardig bij me passen anders hoor, ten eerste helemaal OEM.

Maar dan helaas weer geen airco en een navigatie pro.

Al is die laatste zeker geen must, ze geven vaak problemen nu ze ouder worden.

En de prijs vind ik dan toch wel weer pittig, maar goed deze houden we zeer zeker in gedachten!

Hij past binnen budget wat ik in gedachten heb.

Heb geen haast de winter komt eraan, wellicht dat er nog mensen graag vanaf willen dan.

aangepast door bofkont
Link naar reactie
24 minuten geleden, bofkont zei:

Heel fraai exemplaar!! dank voor het zoeken/meedenken waardeer ik!

Ja deze kleur stoelen heb ik vaker gezien, maar zijn sowieso vrij schaars.

Maar damn wat een eind weg staat deze, dat gaat echt plannen worden dan.

 

 

En dan nog zou ik liever die zilveren 3.0is halen met die rode M-stoelen...

  • Like 1
Link naar reactie

Ik zou dan eerst even bellen en een goed gesprek voeren om zeker te stellen dat het een serieuze verkoper is, en dat je niet voor niks komt.

Soms is het ook handig om even te videobellen, kun je zelf vragen om op details in te zoomen.

Duitsers vinden het minder leuk als je een heel laag bod doet aan de telefoon, maar je kunt wel heel netjes en beleefd peilen hoeveel ruimte er in de prijsstelling is, of zelf je budget aangeven en vragen of hij/zij denkt dat jullie daar uit kunnen komen.

Succes!

Tim

Link naar reactie

Goede Tips Timewa, vind het sowieso een pracht exemplaar wat de moeite zeer zeker waard is!

Nu nog even tijd zien te vinden als ik die kant op wil gaan, vrij lastig momenteel.

Zojuist, Griffendahl zei:

En deze?

Dubbele uitlaten is sowieso al een nee voor mij, de wagen moet absoluut OEM zijn.

Maar zeker wel netjes voor de rest! en de nieuwere 3.0SI motor is wel fijn!

Link naar reactie
3 minuten geleden, Griffendahl zei:

Tjah, dan heb je in ieder geval wel volleren stoelen, die half lederen exemplaren in die blauwe zouden voor mij een no go zijn.

Ach ja zo heeft iedereen zijn dingetje natuurlijk.

Ik vind half lederen stoelen juist wel weer fijn, mijn E46 had ze destijds ook.

 

aangepast door bofkont
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.