Ga naar inhoud

Het grote (xenon) verlichting draadje


Superduper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 207
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hangt er natuurlijk vanaf wat je voor de inbouw betaalt?

En de prijs kon altijd nog lager worden met meerdere sets..... Maar goed we hebben nu al bij Bert besteld... vervelend dat we beide bedrijven qua prijs niet tegen elkaar uit konden laten spelen... Wie weet wat daar nog uit had kunnen komen???? :lol:

Link naar reactie
Hangt er natuurlijk vanaf wat je voor de inbouw betaalt?

En de prijs kon altijd nog lager worden met meerdere sets..... Maar goed we hebben nu al bij Bert besteld... vervelend dat we beide bedrijven qua prijs niet tegen elkaar uit konden laten spelen... Wie weet wat daar nog uit had kunnen komen???? :lol:

Tja, dat zou wel leuk geweest zijn. Ik betaalde € 70,- voor de inbouw omdat alles nog uitgevogeld moest worden. Ik geloof dat Aad € 30,- betaalde.

Link naar reactie
Hangt er natuurlijk vanaf wat je voor de inbouw betaalt?

En de prijs kon altijd nog lager worden met meerdere sets..... Maar goed we hebben nu al bij Bert besteld... vervelend dat we beide bedrijven qua prijs niet tegen elkaar uit konden laten spelen... Wie weet wat daar nog uit had kunnen komen???? :)

399 incl. is echt niet duur jij hebt natuurlijk geen inbouw kosten , het is een kwestie

van twee kabelbomen inpluggen, bij mij moest er toch echt wel wat verandert worden, en heb twee extra fittingen gekocht, zodat ik alles heel gemakkelijk

weer terug kan plaatsen.ik heb natuurlijk geen xenon reserve lampen, (in principe gaan ze niet stuk)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb de lampensets binnen voor diegene die ze besteld hadden. Er is één klein detail anders dan besteld: het zijn 8000K lampen ipv 6000K. Deze sets hebben dus iets blauwer licht. Ik heb met Bert afgesproken dat we ze gewoon kunnen monteren en de mensen die naar de 6000K lampen willen kunnen later gewoon omgeruild worden.

Maar op de klusdag kan dus gemonteerd gaan worden! :lmao:

Link naar reactie
Ik heb de lampensets binnen voor diegene die ze besteld hadden. Er is één klein detail anders dan besteld: het zijn 8000K lampen ipv 6000K. Deze sets hebben dus iets blauwer licht. Ik heb met Bert afgesproken dat we ze gewoon kunnen monteren en de mensen die naar de 6000K lampen willen kunnen later gewoon omgeruild worden.

Maar op de klusdag kan dus gemonteerd gaan worden! :offtopic:

Hij is fijn! :fez:

Vraagje: even voor de planning, hoelang denk je dat we per auto bezig zijn?

en inderdaad: hulde voor Super! :blink:

Link naar reactie
Met de fitting die jullie hebben denk ik ruim genomen een half uurtje. Je moet die ballasts een beetje netjes wegwerken. Is niet al teveel werk.

Dat valt mee. Tenminste, als iemand me wil helpen want ik heb eerlijk gezegd nog geen idee wat we precies gaan doen met "ombouwen" :blink:

Link naar reactie

Daarom kom ik je de lampjes persoonlijk brengen! kweenie of Aad ook aanwezig is, maar die heeft het ook al eens ondergaan. Het is niets anders dan een lampje verwisselen en een extra kastje ertussen pluggen, en dan je zonnebril opzetten.

Gisteren pas voor het eerst in echt donker er mee gereden. Kanonne, alles wat je hiervoor hebt gehad word tot waxinelichtjes gedegradeerd: wat een licht. De verkeersborden en striping knallen je van grote afstand al tegemoet. :blink:

Link naar reactie

Telegraaf:

Aanpak Xenonlamp

Automobilisten die achteraf hun wagen hebben voorzien van felle xenonlampen moeten hun voertuig aanpassen zodat tegenliggers niet meer worden verblind. De auto moet vanaf 1 jan. 2006 een automatische niveau regeling hebben waardoor de koplampen bij belading niet meer omhoog schijnen. Ook moeten koplampsproeiers aanwezig zijn om strooilicht door vervuilde glazen te voorkomen

:rolleyes::(

Link naar reactie
Telegraaf:
Aanpak Xenonlamp

Automobilisten die achteraf hun wagen hebben voorzien van felle xenonlampen moeten hun voertuig aanpassen zodat tegenliggers niet meer worden verblind. De auto moet vanaf 1 jan. 2006 een automatische niveau regeling hebben waardoor de koplampen bij belading niet meer omhoog schijnen. Ook moeten koplampsproeiers aanwezig zijn om strooilicht door vervuilde glazen te voorkomen

:rolleyes::(

Die heb ik!!, Maar ik geloof dat het wel meeviel bij achteraf ingebouwde sets. Daar is de sproei installatie niet verplicht, of heb ik het nu helemaal mis????

Link naar reactie
Dit staat vandaag in de krant, staat: vanaf 1 jan 2006

oke........... leuk weer onze volksvertegenwoordigers!!!! :(

Een spray installatie zit er zo op dat is het punt niet... wel dit soort constant wisselen van de regeltjes!!! :rolleyes:

Link naar reactie
automatische niveau regeling hebben waardoor de koplampen bij belading niet meer omhoog schijnen

Dat wordt lastiger.... en wat een onzin bovendien! Ik denk trouwens dat mijn koplampen de schoonste van de buurt zijn.. :rolleyes:

Waar haal ik die onzin nou weer vandaan dan?

Link naar reactie
automatische niveau regeling hebben waardoor de koplampen bij belading niet meer omhoog schijnen

Dat wordt lastiger.... en wat een onzin bovendien! Ik denk trouwens dat mijn koplampen de schoonste van de buurt zijn.. :rolleyes:

Waar haal ik die onzin nou weer vandaan dan?

lastiger?? Elke ZzZ heeft al niveau regeling van de koplampen.. :(

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.