Ga naar inhoud

Het grote (xenon) verlichting draadje


Superduper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 207
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

forgive my ignorance, maar als je de lampen zo'n beetje met elke fitting kan kopen die er bestaat, waar is dan precies dat verloopje voor nodig?

Dat mag je aan de heren ontwerpers van BMW vragen. Het feit dat de converter erg lijkt op die van opel geeft inderdaad dan ook de mogelijkheid aan om opel xenon lampen aan te schaffen. Helaas kan ik nergens een kit vinden waar die inzitten.

Wat je dus zou kunnen doen is om een normale kit te bestellen, de lampen aan iemand door te verkopen, en dan die Opel lampen erin te zetten. Ik zou dit niet doen, omdat als er net iets niet past, moet je direct aan de lamp gaan zitten pielen die € 70,-. Dat doe ik liever aan een stuk plastic van €5,-

Link naar reactie

Hier nog twee fotootjes van de ingebouwde setjes.

ballast1.jpg

ballast2.jpg

  • Naam---------------------lamptype----------------adapter nodig (ja/nee)
  • Aad------------------------H7-------------------------regelt het zelf
  • ChrisXL
  • Dylotic--------------------HB4/9006--------------------nee
  • Pierre?
  • DJLeonardo--------------HB4/9006--------------------nee

grrrr, waarom werken tabs en spaties niet...

Link naar reactie

Luitjes, kunnen de geintresseerden nog even opgeven wat voor setje ze willen bestellen? Het zou mooi zijn als we eventueel op de klusdag het een en ander zouden kunnen onbouwen, maar dan moeten we uiteraard de setje al even van te voren bestellen (lees binnen twee weken).

Link naar reactie
Luitjes, kunnen de geintresseerden nog even opgeven wat voor setje ze willen bestellen? Het zou mooi zijn als we eventueel op de klusdag het een en ander zouden kunnen onbouwen, maar dan moeten we uiteraard de setje al even van te voren bestellen (lees binnen twee weken).

vanavond, beloofd!

Link naar reactie

Is nu even lastig te checken wat voor licht ik heb, de auto is in de garage en pas dit weekend (op zijn vroegst morgen middag) heb ik hem terug. Tevens door drukte ben ik nu even niet in staat langs te rijden om te kijken wat erin zit.

Dit weekend zal ik je uodaten

Link naar reactie
Is een beetje complex, ik heb wel interesse maar wil hem wel ingebouwd krijgen heb geen zin en tijd om weer zelf te prutsen :m: En op de 23e weet ik nog niet of ik kan, net terug van vakantie en zo :huh:

Dat is niet zo'n probleem. Je kan netzoals Aad dan gewoon een afspraak maken met de man (Bert Bosman) van Xenonverlichting om het te laten inbouwen. Hij zit voor jou wel een eind weg. Maar jij zal in je :ok: toch gewoon HB4 hebben? Dan klik je die lampjes er zo in en hoef je alleen de ballast maar vast te plakken.

Als je de forumdeal noemt zal je die ook krijgen, met misschien iets aan inbouwkosten.

Is nu even lastig te checken wat voor licht ik heb, de auto is in de garage en pas dit weekend (op zijn vroegst morgen middag) heb ik hem terug. Tevens door drukte ben ik nu even niet in staat langs te rijden om te kijken wat erin zit.

Is ook geen probleem.

Link naar reactie
Ok, prima, ik werk het lijstje bij.

Willen de andere mensen in het lijstje ook nog even opgeven óf ze een setje willen bestellen en dan welk type?

SuperD: ik haak af, sorry. Ik heb xenon op mijn Peut en op de MQP vind ik de BlueVisions momenteel wel goed genoeg. :huh:

Toch een prima actie, SuperD :ok:

Link naar reactie
Ok, prima, ik werk het lijstje bij.

Willen de andere mensen in het lijstje ook nog even opgeven óf ze een setje willen bestellen en dan welk type?

SuperD: ik haak af, sorry. Ik heb xenon op mijn Peut en op de MQP vind ik de BlueVisions momenteel wel goed genoeg. :huh:

Toch een prima actie, SuperD :m:

Oke, jammer. Hopelijk begin je geen trend aan gezien de reacties nogal op zich laten wachten :ok:

Link naar reactie
Superduper, Ik denk dat ik ook maar afzie van het aanbod.

:)

Jammer, dylotic. Begon Ivo dan toch een trend....

Ik hoop dat we dan de prijs nog kunnen halen.

  • Naam---------------------lamptype----------------adapter nodig (ja/nee)
  • Aad------------------------H7-------------------------regelde het zelf
  • ChrisXL-------------------HB4/9006--------------------nee (evt 2 autos)
  • Pierre-------------------------regelt het later ivm vakantie.
  • DJLeonardo--------------HB4/9006--------------------nee

Link naar reactie

Bedankt Chris. Dus ook geen adapter gekoei nodig. Geld dit voor beide autos? :)

Als je bv later met Pierre mee zou gaan voor de tweede auto (kan je tussendoor nog even sparen), dan zijn er 6 mensen die bij hem gekocht hebben. Ik denk wel dat we die prijs halen, zeker omdat Aad al voor dit bedrag bij hem geweest is...

Ik zal hem nu de bestelling voor leggen. Ik denk haast dat het nu niet nodig is om hem voor montage te vragen, aangezien het nu redelijk standaard werk is gebleven.

Ik ga dus nu de aangegeven zaken bij hem 'bestellen' indien de prijs € 399,- blijft. Anders horen jullie het nog.

Link naar reactie
Bedankt Chris. Dus ook geen adapter gekoei nodig.  Geld dit voor beide autos?  ;)

Als je bv later met Pierre mee zou gaan voor de tweede auto (kan je tussendoor nog even sparen), dan zijn er 6 mensen die bij hem gekocht hebben. Ik denk wel dat we die prijs halen, zeker omdat Aad al voor dit bedrag bij hem geweest is...

Ik zal hem nu de bestelling voor leggen. Ik denk haast dat het nu niet nodig is om hem voor montage te vragen, aangezien het nu redelijk standaard werk is gebleven.

Ik ga dus nu de aangegeven zaken bij hem 'bestellen' indien de prijs € 399,- blijft. Anders horen jullie het nog.

Aanstaande dinsdag laat ik bij de auto van mijn vrouw ( opel corsa ) ook een xenon verlichting inbouwen, prijs blijft 399 euro en een heel klein bedrag voor de inbouw kosten , ik heb de fittingen veranderd, dus het geheel kan snel worden ingebouwd.

Mijn zwager wil ook nog een setje hebben, dus ik zit op 3 stuks.

Het is een van de beste opties die ik tot nu toe op mijn auto heb geplaatst, en ik heb er wat. :) :D Wat een verlichting. Je gaat gewoon 's avonds voor je lol rijden! Voor degenen die ik over de streep moet trekken, die mag 's avonds even in mijn auto rijden om het zelf te ervaren.

Link naar reactie

Ok, ik heb Bert weer gesproken, en de prijs is hetzelfde gebleven. :D

Hij zou graag alvast de namen willen hebben die het eventueel later (dit jaar) willen monteren zodat die ook nog van de korting kunnen profiteren.

Ik heb nu daarvoor staan: Pierre, Aad (zwager) , ChristineXS. Als andere nog plannen in deze richting hebben geef dat dan even aan.

De kitjes kunnen makkelijk voor de klusdag binnen zijn.

Ik stel voor dat diegene die nu de lampen willen bestellen het geld naar mij overmaken en dan bestel ik de kits bij Xenonverlichting. Mail me even prive voor de betalingsdetails op i.nijman apenstaartje superdupernet.nl.

Ik zie dat DJLeonardo op vakantie is. En hij zou pas rond 8-9 juli weer terug zijn. Om er zeker van te zijn dat de kits erzijn, zal ik zijn geld even voorschieten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.