Ga naar inhoud

! GEANNULEERD ! INSCHRIJFTOPIC Europatour VIII 19 juni t/m 30 juni 2021 - Umbrië (+ XXL optie!)


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Vanwege Covid-19 en alle mogelijke bijkomende ellende is Editie VIII een jaartje opgeschoven. Aangezien het in 2021 een jubileumeditie betreft (10 jaar Europatour), deze keer een XL editie met een XXL optie voor de terugreis via de Dolomieten voor de liefhebbers.

 

We gaan, uiteraard alleen als Covid-versie-zoveel niet wederom roet in het eten gooit, naar Umbrië in Italië, waarbij wellicht ook stukken Toscane  & Marche zullen worden aangedaan. 

 

Op de doorreisavond en aankomstavond in Umbrië zal er voor een diner worden gezorgd (inclusief in de reissom). Alle overige avonden zijn voor eigen rekening en naar eigen voorkeur in te vullen zoals bij de vorige Toscane tours. Ontbijt is uiteraard voor iedere ochtend inbegrepen.

 

De locatie in Umbrië zal zodanig worden gekozen dat een dag Rome zeker tot de mogelijkheden behoort. Reken ook op een stuk of 2 rustdagen, maar gezien de aard van de rit zijn er uiteraard extra rustdagen in te vullen. Ook deze reis wordt een combinatie van touren, gezelligheid, cultuur en nog veel meer. Ik zal nog niet teveel verklappen, maar Assisi, L'Aquila, Terme di Saturnia, Natuurpark Gran Sasso en Monte Sibillini zullen zeker niet ontbreken. De gehele invulling volgt in de komende maanden. Uiteraard kies ik weer voor een hotel met buitenzwembad in Umbrië.

 

De kosten voor de volledige reis van 19 juni t/m 30 juni zijn:

€ 825,00 p.p. obv 2 pers. kamer

€ 935,00 p.p. obv 1 pers. kamer

Incl:

- prijs is voor 11 overnachtingen uitgaande van 2 nachten half-pension en 9 nachten b&b

- alle hotelkamers vv eigen douche en toilet

Excl:

- brandstof, tol en reisverzekeringen

- lunches, overige consumpties & diners op de overige 9 dagen

 

De reisindeling is als volgt:

Vertrek op zaterdag 19 juni (verzamelen wederom bij Hockenheim of verderop onderweg aansluiten indien gewenst) met 1 overnachting in Zwitserland of Italië. Aankomst zondag 20 juni ergens in hartje Umbrië. We sluiten de reis af op woensdagochtend 30 juni, waarna op eigen gelegenheid terug naar Nederland kan worden gereden of gebruikt kan worden gemaakt van de XXL optie (hierover later meer) tot zondagochtend 4 juli.

 

Inschrijven:

Je inschrijving is pas definitief na ontvangst van een aanbetaling van tenminste 20% van de totale reissom. Deze aanbetaling dient bij inschrijving te worden overgemaakt op rekeningnummer NL64 ABNA 0591532956 tnv ROB Nieuwenhuis CJ ovv forumnaam en 'Europatour 2021'. Het restbedrag dient op een nog nader te bepalen datum, ook afhankelijk van de toestand in de wereld volgend jaar, te zijn voldaan. Deelname aan de tour is voor de gehele periode van 19 juni t/m 30 juni. De XXL periode is optioneel. Inschrijven kan tot 30 november 2020. Dit kan ook nog tot deze datum onder voorbehoud. Aanmeldingen die na deze datum binnenkomen, zijn op basis van beschikbaarheid. De ervaring heeft echter geleerd dat dit normaal gesproken niet zo'n heel groot probleem moet zijn. Voor mij is het uiteraard wel praktisch om het zo bijtijds mogelijk te weten, ivm het zoeken naar hotels die ook de beschikbaarheid hebben over het door ons benodigde aantal kamers. 

 

De rit zal uiteraard pas doorgang vinden indien de situatie het volgend jaar toelaat. Reserveringen en (aan)betalingen van de hotels zal ik dan ook pas doen op het moment dat er geen directe aanleiding (meer) is tot annuleren ivm corona, of indien het hotel volledig kosteloos annuleren aanbiedt. Indien ook deze rit vanwege corona wederom geen doorgang kan vinden, zal de rit in onderling overleg worden verplaatst of geannuleerd. In dat laatste geval zullen de aanbetalingen worden gerestitueerd. 

 

DEELNEMERS:

GEEL = AANBETAALD - GROEN = VOLLEDIG BETAALD

 

01 - BMW-Z-CSi (Rob & Richelle)

02 - Shoveltje (Cees & Mary) 

03 - Scorpion (Roger & Jacqueline) 

04 - gessel (Cock & Jacqueline)

05 - Gersh (Gerwin & Jordi)

06 - GuidoK (Guido) 

07 - Zetter (Freek)

08 - Dakloozzzz (Gerry & Marianne) ovb

09 - maRRco (Marco & Christina)

10 - jetpropdlx (Eric & Linda) ovb

11 - Z-ttree (Ed & Carla) ovb

12 - Schaika (André & Sandra)

13 - Ruud_19 (Ruud x2 & Monique) ovb

 

 

 

 

  • Like 3
Link naar reactie
  • Administrator

Gezellig Ed, dat wit zal mooi kleuren bij het Italiaanse landschap 😉, ik zet jullie erbij en voeg jullie toe aan de appgroep.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • Administrator

Hoi André en Sandra,

 

Allereerst welkom op 't forum! Leuk, ik zet jullie er in elk geval vast bij. Eerst maar even de 2e 'golf' afwachten hoe e.e.a. gaat lopen. In januari pak ik het in elk geval op vwb zoeken naar locaties, plannen routes etc. 

 

Zodra ik meer weet, update ik dit topic.

 

Groet,

Rob

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
  • Administrator

Helaas, helaas, ook deze gaat on hold. Ik ga me nog bezinnen op een mogelijk later tijdstip dit jaar. Het vooruitzicht voor buitenlandse reizen deze periode, is nog te onzeker. 

 

Keep you posted!

 

Rob

 

 

  • Sad 1
Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi wijzigde de titel naar ! GEANNULEERD ! INSCHRIJFTOPIC Europatour VIII 19 juni t/m 30 juni 2021 - Umbrië (+ XXL optie!)
  • BMW-Z-CSi sloot dit topic
  • BMW-Z-CSi Niet in de spotlight en Losgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.