Ga naar inhoud

rood witte achterlichten E85


Aanbevolen berichten

rood witte achterlichten E85

Goedendag,

Net nieuw op dit forum en sinds enkele weken in het bezit van een Z4 2.5 van 2003 en nu al helemaal verkocht!

 

Als eerste heb ik mijn rode  versleten interieur omgewisseld voor een zwart interieur uit een engelse auto en het leer van de deurplaten overgezet. Nu is het tijd voor de buitenkant. Ik heb nog 2 elektrische onderstellen liggen, dus als iemand interesse heeft....hoef er niets voor te hebben, maak er liever iemand blij mee. Tevens nog rode hoofdsteunen in goede staat (ook voor niets). 

 

Maar goed nu het volgende project. Daarom ben ik op zoek naar rood/witte achterlichten met ook een wit mistachterlicht. Ik hoop dat er iemand is die mij hiermee kan helpen!?

 

Groet,
Eddy

 

 

 

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Link naar reactie

Hoi Bruno,

Bedankt voor je reactie. Deze heb ik ook gezien, maar volgens mij heeft deze set links een rood mistachterlicht. Dus niet symmetrisch en dat vind ik minder mooi. 

Link naar reactie

Veel zoeken op de bekende sites als Marktplaats, (buitenlandse) fora of op eBay.co.uk  en dan zoeken naar Engelse achterlichten van aanbieders/slopers die meestal alleen in de UK verzenden, maar een vriendelijk mailtje wil nog wel eens helpen.

 

Soms komen ze ook voorbij op exotische lokaties als Estland en Letland van sloperijen aldaar; lijkt niet erg logisch, maar ze hebben ze vaak wel. :default_wink:

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.