Ga naar inhoud

james bond


lobotommie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Geweldige oplossingen zie je hier toch voorbij komen. Ik had het bij de vorige Z ook, en dan met name bij hard remmen. Bij de dealer wilde ze er niet eens naar kijken: er zit altijd wel wat speling op de bouten meneer. :m: Maar goed, dit is inmiddels wel een bekend fenomeen hier dus ik zal niet weer opniew beginnen...

Link naar reactie

Ondertussen weet ik wel wat het is, (er is een leuk stukje "kebab"), echter al die rotzooi los te halen (ongeveer een uur per stoel) voor vier stukjes rubber, en dan al het gekloot met resetten van radio/airback..........daar moet een boerenslimmere oplossing voor zijn.

Link naar reactie
daar moet een boerenslimmere oplossing voor zijn.

Yup :fez:

Service reset is helaas geen airbag reset. Maar bij mij deed bmw maaral in zaandam het voor niets hoor. zou toch eens die software willen hebben. Trouwens als je geen contact maakt gebeurt er niets met je lampie.

Link naar reactie

Ik zit eigenlijk te denken aan het laten vollopen van die vergane stukjes rubber met een soort :

- lijm

-pur

-vloeibaar rubber

-hars

-velpon

met een injectiespuit met een lange naald (ik heb er een van 15cm), of een slangentje of zoiets, alleen je kan het niet zien..........straks lijm ik mijn stoel vast (Z3 te koop alleen voor personen boven de 1.98m).

Zou alleen de voorste rubbers voldoende zijn????????????????????

Wenst U mij geluk ik ga het nu (jawel) proberen.

(had ik nog maar een defender, daar moest ik ooit met een hamer op :schater: slaan)

Link naar reactie

Ben ik weer.........................................en veel wijzer

't valt tegen

je kunt namelijk die rubbers niet zien, de hele bovenste rail schuift mee (werkelijk maar een paar millimeter, ik dacht minimaal een paar cm te bespeuren).

Trouwens wel een extra opberghoesje ontdekt, er zit tussen de vloer en het obdertapijt wel 5 cm ruimte, de vorige eigenaar heeft daar een soort uitsparing met doosje laten maken (ik had al visioenen van goud/drugs/wapens en reichsmarc...............niets van dat alles alleen een keycode van de radio)

Maar mijn stoel beweegt nog steeds B)

Link naar reactie
Ben ik weer.........................................en veel wijzer

't valt tegen

je kunt namelijk die rubbers niet zien, de hele bovenste rail schuift mee (werkelijk maar een paar millimeter, ik dacht minimaal een paar cm te bespeuren).

Trouwens wel een extra opberghoesje ontdekt, er zit tussen de vloer en het obdertapijt wel 5 cm ruimte, de vorige eigenaar heeft daar een soort uitsparing met doosje laten maken (ik had al visioenen van goud/drugs/wapens en reichsmarc...............niets van dat alles alleen een keycode van de radio)

Maar mijn stoel beweegt nog steeds B)

Ik zou heel erg blij zijn met die keycode van de radio!!! Mocht er een keer te lang de spanning af zijn dan valt de radio in een beveiliging en kan je zonder die code helemaal niets meer. Goed bewaren dus.

En die stoel is inderdaad niet zomaar iets wat je ff oplost helaas :muur:

Link naar reactie

Heb inderdaad ook last van schuivende stoelen. Ze maken ook geluid als ik optrek of stevig de bocht doorschiet (het zijn sportstoelen). Ik volg deze topic op de voet...weet ook niet of ik wel zo handig ben als in die handleiding staat...straks krijg ik die stoelen er niet meer in.... B)

Link naar reactie

Ik heb die handleiding van kebab eens goed uitgeschreven, het probleem zit hem dus in die verbindingssporen (vier stukjes) die de bovendste rail laten inglijden in de onderste.

Het rubber in deze glijstukjes(verbindingen) is dus niet goed en gaat speling vertonen (krijgen ze dus vroeg of laat allemaal last van)

Nou kwam ik op een amerikaanse site een verhandeling tegen van iemand die onder de voorste verbindingsbout van de onderste rail, kleine busjes had gezet....dwz zijn stoel ging dus ietwat achterover hangen, en gaf (volgens hem ook meer steun), als een en ander klopt zit dus de onderste spoorstang dus met maar twee grote bouten vast (er is er een te zien voor en achter) bij het verschuiven van de stoel.

Als (volgens mijn boerenverstand) ik die losdraai kan ik de gehele stoel kantelen en er dus onder, wellicht zie ik dan die verbindingsukjes (als ik erbij kan kan ik zeker met een rubberpolymeer oid er wat aan doen)

Bovendien (volgens onze amerikaanse vriend) als je je stoel van voren wat omhoog brengt glij je ook practisch niet meer naar voren.

Zucht..................................gaan we weer B)

Link naar reactie

Hee, dat is handig... doe mij die url eens! Ik vind de stoel n.l. wat te ver naar voren staan. Voor m'n rud=g moet ik wat verder achterover zitten. Kon notabene in m'n oude polootje van '90 ook al! Maar dus niet in de Z. Dus dat wil ik wel even weten. Kan ik gelijk die stoel verhelpen, hoewel... de bijrijders stoel. moah laat ook maar B)

Link naar reactie
Ik zou heel erg blij zijn met die keycode van de radio!!! Mocht er een keer te lang de spanning af zijn dan valt de radio in een beveiliging en kan je zonder die code helemaal niets meer. Goed bewaren dus.

Als het een BMW radio betreft kunnen Ze bij de dealer de code opvragen a.d.v. het serienummer ^_^

Link naar reactie
Hee, dat is handig... doe mij die url eens! Ik vind de stoel n.l. wat te ver naar voren staan. Voor m'n rud=g moet ik wat verder achterover zitten. Kon notabene in m'n oude polootje van '90 ook al! Maar dus niet in de Z. Dus dat wil ik wel even weten. Kan ik gelijk die stoel verhelpen, hoewel... de bijrijders stoel. moah laat ook maar ^_^

is al eens langs geweest

http://www.danzbb.com/interior_mods/seat_m...odification.htm

Link naar reactie
Wat gaat dat tegen Raketman? Het kraken? :huh:

Heb het linkje inmiddels al gevonden. :D

zie hier

kraken, daar had ik ook last van. Bij sportstoelen dan. Ligt aan die kunsstof platen achterop de stoelen. Heb ik opgelost door losse stroken schuim van 1cm ertussen te plaatsen. (en over de klemmen waarmee ie aan de stoel zit)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.