Ga naar inhoud

Elektrisch dak?


Tonroad

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Met een gespierde arm hoef je ook niet je stoel uit te komen.  :)

Dat met die gespierde arm lukt mij i.e.g. niet met gemonteerd (jaja: neergeklapt) windscherm. Okay, dus toch maar die torso- en armspierapparaten gaan gebruiken op de sportschool?

Nee: nieuw cylindertje kopen.........! Of de boel nu eindelijk eens uit elkaar halen en proberen te laten repareren.

Michiel.

Link naar reactie
Nee: nieuw cylindertje kopen.........! Of de boel nu eindelijk eens uit elkaar halen en proberen te laten repareren.

Michiel toch. Ik meende dat jij je zaakjes vlot voorelkaar zou hebben... :)

Link naar reactie

Chronisch tijdgebrek, Rob............. En weet je wat helemaal zo verraderlijk is? Als het mooi weer :rolleyes: is en die kap ligt open, heb je er ook nog eens geen last van!! Komt echter natuurlijk binnenkort in :) orde

Michiel.

Link naar reactie
Alles kan. :rant: Het mechanisme is vrij eenvoudig en bestaat uit een aandrijfmotor + hydraulische veer. De ETK geeft een prijs aan van rond de €800,- inclusief bekleding en schakelaar.

Met een gespierde arm hoef je ook niet je stoel uit te komen. :)

naamloos3xj.gif

Hier heel goedkoop aangeboden!! :rolleyes:

elektrische dak bediening.

Link naar reactie

Ik vind het wel een van de lekkerste opties hoor dat electrische dak. Als je het vanuit je stoel met de hand moet doen is dat funest voor je nek en schouder!

Er zijn wel verschillende types electrische bediening als je de TIS mag geloven. Ik zou zeker eens bij de dealer informeren, want het lijkt mij een lastig karweitje.

Link naar reactie
Alles kan. :blush: Het mechanisme is vrij eenvoudig en bestaat uit een aandrijfmotor + hydraulische veer. De ETK geeft een prijs aan van rond de €800,- inclusief bekleding en schakelaar.

Met een gespierde arm hoef je ook niet je stoel uit te komen. ;)

naamloos3xj.gif

Wat zouden ze bedoelen met incl. bekleding :m:

Link naar reactie
Je zou eens moeten weten SD.... Sommige woorden die zij vertalen slaan echt op niets.  :D

dat ding zou je nou mooi in dat lege vak in de motorruimte kunnen plaatsen. is toch hydraulisch? gewoon langere slangen/kabels denk ik.

Link naar reactie

Volgens BMW montagehandleiding onder nr.31.

De verwijderde linker bagageruimte- wielkastbescherming wordt niet meer benodigd, deze wordt door de nieuwe afdekking ( passend voor el.hydr. cabriokap) vervangen.

Totale montage bij BMW ca. 3,5 uur

De hydraulische kapbediening van BMW is voor elke Z hetzelfde, er is na 99 een modificatie geweest

n.l. een ander hydraulisch aggregaat, welke ook gewoon in de vorige modellen past.

Link naar reactie
Alles kan.  :lol:  Het mechanisme is vrij eenvoudig en bestaat uit een aandrijfmotor + hydraulische veer. De ETK geeft een prijs aan van rond de €800,- inclusief bekleding en schakelaar.

Met een gespierde arm hoef je ook niet je stoel uit te komen.  B)

[foto]

Hier heel goedkoop aangeboden!! :muur:

elektrische dak bediening.

Past die in model 2000? Ik denk dat het niet eenvoudig is om zelf in te bouwen aan die riempjes en schroefjes te zien :s (tenzij er een duidelijke handleiding bij zit)

Link naar reactie
volgens die eerste aanbieder kan het niet voor een 97. volgens de ETK wel. Weet iemand hoe dat zit?

Sommige vroege '97 modellen missen een bevestigings punt, zie plaatje

IM0023941.JPG

Bij mijn originele kap ontbrak het ook. (mijn Z is van mei 97) Op de nieuwe kap zat het wel.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.