Ga naar inhoud

ik ben geen 1.8


Aanbevolen berichten

  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben geen 18 meer.........heb geen 1.8...........ben 40, en bezit een 3.0 :schater:

als veel post word je vanzelf groter :) ;)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Een andere methode :De ervaring die een persoon heeft met een Z3,iemand die bijv. al 6jaar Z3 rijdt heeft meer ervaring dan iemand die er net een gekocht heeft,alleen is dat voor de moderator niet gemakkelijk uit te voeren.

En met welke stappen loopt de huidige methode,word je ook 2.5member,of tellen alleen de europese types ? jahaha...

Link naar reactie
ik vroeg me ook al af waarom er bij mij 1.8 onder m'n naam staat,terwijl ik toch echt een 2.8 bezit;dit heeft dus te maken met je activiteit op het forum?

Ja klopt hoe meer je post hoe hoger je ranking ;) je :lmao: status krijg je bij 2500posten je hebt nog even te gaan.

Link naar reactie
ik vroeg me ook al af waarom er bij mij 1.8 onder m'n naam staat,terwijl ik toch echt een 2.8 bezit;dit heeft dus te maken met je activiteit op het forum?

Ja klopt hoe meer je post hoe hoger je ranking :D je :m: status krijg je bij 2500posten je hebt nog even te gaan.

Mits de oppermoderator zich bedreigt gaat voelen en de ranking wat bijsteld.. ;) ;)

Link naar reactie
ik vroeg me ook al af waarom er bij mij 1.8 onder m'n naam staat,terwijl ik toch echt een 2.8 bezit;dit heeft dus te maken met je activiteit op het forum?

Ja klopt hoe meer je post hoe hoger je ranking :D je ;) status krijg je bij 2500posten je hebt nog even te gaan.

Mits de oppermoderator zich bedreigt gaat voelen en de ranking wat bijsteld.. :D :m:

hm... denk je de onze Opper Heer Moderator ;) het zomaar weer doen denk je??

Link naar reactie

Ja kijk, daar gaan we weer........ helemaal gestressed afwachten tot de geruite pet van onze Opper Heer Moddereter ;) scheef staat.

Ach als je dan toch weer wijzigingen aan gaat brengen, misschien een status "Hartge", kan je daarop starten voordat je een 1.8 wordt?? :schater::schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.