Ga naar inhoud

kerstboom


Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb in elk geval nieuwe fraaie matjes, sinds gisteren.

Orgineel? Ik heb nu voor €30,- een setje pasvorm matten besteld op de zaak.

Redelijk origineel, maar ik was wat duurder uit. Werk ook niet bij een autozaak. ^_^

Link naar reactie
Ik denk dat de meeste mensen hier alleen acties ondernemen die (redelijk) stijlvol zijn en nog terug te brengen in originele staat. Niet van die enorme spoilers etc.

Qua houding van de mensen om je heen heb ik wel redelijk gemengde gevoelens: je hebt mensen die zijn heel vriendelijk en geintresseerd en andere laten je niet invoegen (gaatjes dichttrekken) of proberen duidelijk te laten zien dat ze sneller zijn en halen dan de meest idiote capriolen uit. Er is zelfs voor me eens een opeltje corsa helemaal uit de bocht gevlogen op de oprit bij Utrecht Noord omdat hij buitenlangs er voorbij wilde...  :lmao:  ^_^

Maar je hoéft toch niets aan je auto te doen? Er zijn hier voldoende originalos en wij waarderen allemaal de klasse die de Z3 standaard al heeft.

ps: hoe kom je aan die nickname????  :offtopic:

Eens, eens, helemaal eens. Kleine dingetjes zoals oranje pinkers e.d. De meesten hier hebben een goede smaak hoor. Het zijn de kleine details die het 'm doen. Maar dat merk je vanzelf als je hier wat langer rondhangt, tommie.

En banden.. dat is de bottleneck. De link tussen wagen en weg. Daar moet je het beste hebben. Ik heb er 225 en 245 Michelins PS2 onder liggen en ik vind het heerlijk. Nog nooit zoveel grip gehad met een auto. en een beetje nattigheid? Nou en! dan gaat er af en toe een rood driehoekig lampje met een rondje d'r in knipperen in je dashboard.... Maar je kan natuurlijk ook gewoon beheerst rijden.

Maar je medeweggebruikers... dat is mij dus ook opgevallen. Hoe ze reageren, verschilt. Maar DAT ze reageren, dat is duidelijk. In de eerste weken probeerde ik echt iedereen die mij uitdaagde d'r uit de rijden (en dat lukt dan ook bijna altijd) Maar ja, het is ook beter voor je auto om 'm niet af te trappen eh. Dus waarom zou ik mijn auto vernaggelen omdat andere mensen je willen uittesten? Kijk mijn vriendin heeft geen klagen, maar als andere mensen een klein pikkie hebben hoef ik toch geen last van te hebben?

:lmao:

Het zijn opvallenderwijs voornamelijk de wat grotere leasebakken die het niet kunnen hebben. Die dan even moeten laten merken dat ze een turbootje op hun oliekacheltje hebben. Dat soort mensen kijk ik niet eens meer naar, die laat ik gewoon voor gaan. Laatst reed m'n schoonvader een stukje mee, en dan vind ik het nog wel leuk. Je bent toch trots op je wagen he. En je komt ze altijd tegen, dus toen ook. Ik trok weg bij een stolicht met zo'n nietszeggend koekblik naast me die heel hard optrok voor zijn doen... Dus ik zie 'm heftig proberen naast me te blijven terwijl ik gewoon een beetje sportief optrek want ik had niet eens door dat weer zo'n typ was. Ik denk, ok wat jij wil, en ik trap m'n gaspedaal nu WEL in...en weg was ik. Die auto toeteren, m'n schoonvader lachen :lol:

De gti'tjes vind ik nog wel leuk. Daar kan ik ook nog wel om lachen. Het is om die verbaasd/jaloerse blik in hun ogen als ze langs je rijden. Helaas kan je hun gezicht niet zien als je dan een paar honderd met verderop bent, en zij zich verbazen waarom d'r ineens zoveel afstand is ontstaan tuusen hun en jou auto. Waarna ze hun inhaal poging dan maar weer staken en naar hun eigen weghelft terugzakken.

Maar eigenlijk moet ik harder lachen om al die plastic rommel die dat type jongetjes op hun autootjes plakken. En dan een veel te grote loshangende uitlaat d'r achter die net niet past.

prachtig toch zo'n verhaaltje lezen en dan, beste vrienden,.... bloed m'n hartje een beetje en kan ik dat gevoel wat velen onder jullie delen niet zelf meemaken met mijn 1.9 tje :( , kheb dat gevoel alleen maar gehad met een wagentje dat ik een jaar of 5 geleden heb gehad nl een renault 5 GT TURBO, zalig.......

Link naar reactie
prachtig toch zo'n verhaaltje lezen en dan, beste vrienden,.... bloed m'n hartje een beetje en kan ik dat gevoel wat velen onder jullie delen niet zelf meemaken met mijn 1.9 tje :offtopic: , kheb dat gevoel alleen maar gehad met een wagentje dat ik een jaar of 5 geleden heb gehad nl een renault 5 GT TURBO, zalig.......

Ben ik er mee gestopt, zie een aantal posts hierboven, en nu begin jij?? ^_^ :schater::schater:

Link naar reactie

Rob volgens mij moet je het zien als een klein pikkie het gaat niet om de grote maar om wat je er mee kan :offtopic: :lmao: ^_^

Link naar reactie
Rob volgens mij moet je het zien als een klein pikkie het gaat niet om de grote maar om wat je er mee kan  :lmao:  :lol:  :offtopic:

^_^ :schater::schater::schater::schater::schater::schater:

En wat zal de voorkeur van een vrouw zijn 19 of 28 :lmao:

Link naar reactie
En wat zal de voorkeur van een vrouw zijn 19 of 28  :D

28 Huub. 28. :schater::schater::schater:

Zij reinata ook al vanuit de slaapkamer. :schater: ga er maar ff naast liggen :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.