Ga naar inhoud

kerstboom


Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben het eens dat BMW in het algemeen nogal eens "storende" reacties oproept, persoonlijk had ik meer last van de reacties op mijn vorige auto, een 523i, die werd nogaleens versleten als kampbak of pooierbak en dergelijke, erg jammer want de auto reed echt werkelijk fantastisch nooit een beter rijdende auto gehad behalve de Z3 nu dan :blink: , helaas voor de rest van de wereld BMW maakt nu eenmaal zo een beetje de beste auto's zeker qua rijplezier ik wil niet zeggen qua design de laatste jaren (die Bangle mag er van mij uit) maar smaken verschillen, op mijn Z3 2.8 roadster in Boston grun alleen nog maar zeer positieve reacties en 1 jaloerse reactie dus lekker blijven rijden in ons karretje, heerlijk ding en wil je gummen dan kan dat maar hoeft niet,

have a sunny day,

Sunbimmer

Link naar reactie

Het is in ieder geval een auto waar jong en oud naar blijft kijken.

Zet je roadster eens langs de kant in open toestand en ga op een afstandje op een terrasje zitten. De hoeveelheid mensen die kijken, soms zelfs even terug lopen :blink:

Heb zelfs gehad dat de "red devil" ;) :D werd.

De jochies van de GTI/GSI club.......... tja dat blijft onverandert. Zelfs al zou je een Daihatsjoe rijden komen ze naast je staan om vervolgens met een hoop kabaal bij een stoplicht weg te trekken. Het ligt natuurlijk aan jezelf of je je er toe laat verleiden om daarin mee te gaan. (moet toegeven dat ik soms daarin meega :blink: )

Al met al alleen maar positieve reacties gehad hoor.

Link naar reactie
ps: hoe kom je aan die nickname????  :blink:

Ik vind de nickname echt geniaal. erg leuk. Ik had vroeger bij F1 PCgaming altijd een nickname "Barty Time" (ik heet Bart) met een link naar "party time" etc. etc. , maar deze vind ik veel leuker. Erg leuk.

The Shrike

Link naar reactie

Nee sorry ik bedoelde Lobotommie (a.k.a. schuif eens een wig in mijn neus) (zie ook de quote waar ik naar verwees).

Wat een Bimmer (of "beamer") is weet ik, heb een half jaar in Houston gewoond.

DVG Shrike

Link naar reactie
ps: hoe kom je aan die nickname????  :blink:

Ik vind de nickname echt geniaal. erg leuk. Ik had vroeger bij F1 PCgaming altijd een nickname "Barty Time" (ik heet Bart) met een link naar "party time" etc. etc. , maar deze vind ik veel leuker. Erg leuk.

The Shrike

The Shrike.... geweldige boeken trouwens :blink:

Link naar reactie

Iets anders uit deze "kabel", (waren ff <_< ) is dat nogal wat mensen hierboven neerbuigend over de GSI en GTI jongens met hun "japannertjes" praten. Denk je/vind je nu echt dat wij veel anders zijn? We kunnen wel als een paar joden en palestijnen gaan wijzen naar al die verschillen, maar Joden en Palestijen lijken vanuit een objectief referentiekader toch echt heel veel op elkaar. Zo ook zij en wij.

Er zijn wel verschillen en mijn smaak is ook BMW (heb ook 5serie "patser"/"pooierbak" gehad hiervoor) en ja, ook ik moest daar 10 jaar geleden, toen ik student was, waarschijnlijk om lachen als je me zou zeggen dat ik zoveel geld aan een auto zou uitgeven. Wij zijn ook nu in de ogen van veel mensen rare pievers, in een patserige sportauto (en ja, allemaal met een te kleine plasser).

Het is toch grappig dat ze een passie hebben om hun auto te pimpen. Zolang ze geen andere mensen directe schade bezorgen of lastig vallen, kan ik alleen maar positief zijn over de GTI jongens. Ik heb vroeger ook een matje gehad toen ik 15 was (midden jaren 80) en vond mezelf toen ook cool (Bono had hem ook). Nu lach ik daar weer om en waarschijnlijk lach ik over 10 jaar over mijn gedrag nu.

Zo, dat was mijn belijdenis weer voor vandaag. Sorry voor het gepreek.

DVG The Shrike

Link naar reactie
Iets anders uit deze "kabel", (waren ff <_< ) is dat nogal wat mensen hierboven neerbuigend over de GSI en GTI jongens met hun "japannertjes" praten.

Bij mij komt dat voort uit het feit dat ze nogal asociaal rijden en lawaai maken hier in de buurt. En respect heb ik voor mensen die een passie voor hun auto hebben. Maar een oude CRX kopen en er dan alleen een kanon van een uitlaat onder hangen om zoveel mogelijk lawaai te maken.... En dan 10 keer met 120 door de bebouwde kom heen en weer rijden vind ik geen passie voor auto's <_<

Dat was mijn preek...

Link naar reactie

Ach neerbuigend over deze jongens, nee dat is niet correct. Iedereen heeft de auto gekocht die bij zijn stijl cq budget (nog belangrijker) past en is daar vreselijk trots op. Zelfs Rob, al klaagt hij alleen maar <_< .

Bij deze jongeren die voor relatief weinig geld een snelle auto kunnen kopen zijn er echter wat andere zaken die mij storen.

Dat is niet het geluid. Ik heb zelf net een nieuwe Eisenmann eronder zitten. Dus ik moet daar niets over zeggen. Wat een gebrul!!! <_<

Dat is niet het modden, we doen als Forum eigenlijk niets anders. Hetzij een beetje gematigder.

Dat is wel het veelal onverantwoordelijk hardrijden, daar waar het eigenlijk niet kan. Door de stad, langs terasjes etc... allemaal om op te vallen. Dat moet niet nodig zijn. Veel van deze jongens hebben (nog) niet veel rij ervaring en hebben hun auto's dan ook niet echt goed in de hand en als ze niet oppassen zullen ze het nooit krijgen.

Geloof me maar ik heb niets dan gesprekken met mijn zoon in zijn "nightrider" bak hierover... Het gaat er toch om dat je gezien wordt, dat kan niet als je met de snelheid van het licht voorbij schiet.

Zo dat was mijn serieuze stukje proza voor vandaag.

Link naar reactie
Dat is niet het geluid. Ik heb zelf net een nieuwe Eisenmann eronder zitten. Dus ik moet daar niets over zeggen. Wat een gebrul!!! <_<

Het gaat er om WAAR je dat gebrul ten toon spreid. In een tunnel of op landweggetjes: prima, graag zelf! Maar als ik op Zondag ochtend in de tuin zit, of 's nachts wil slapen, ga dan niet heen en weer scheuren... en dat doen ze hier dus wel. Voor de rest zal het me jeuken wat ze met hun auto doen. Normaalgesproken als er zo'n potuitlaat voorbij komt lach ik alleen maar besmuikt, net als je dat doet met iemand die in een pimpelpaarse broek met wijde pijpen voorbijloopt (is maar een voorbeeld)

En d'r zijn nou eenmaal een hoop afzichtelijke uitbouwkits in omloop en ik vind het gewoon knap dat ze dan juist ook nog de vreselijkste combinaties maken van verschillende tuners door elkaar. Moeten ze verder zelf weten en ik waardeer de intentie absoluut. Mijn smaak is het alleen niet.

Overigens wel opvallend dat als ze mijn auto zien, ze altijd even met zeer goedkeurende blikken blijven kijken. Het lijkt wel of ze wel weten wat mooi is maar toch... ik weet het niet <_<

Link naar reactie
Iedereen heeft de auto gekocht die bij zijn stijl cq budget (nog belangrijker) past en is daar vreselijk trots op. Zelfs Rob, al klaagt hij alleen maar <_< .

Ah, ah. Da's niet helemaal correct: Ik klaag niet, maar wordt keer op keer op de feiten gedrukt dat ik A. met een ondermaats motortje rijd, B. ik achteraf voor deze 1.8 veel te veel heb betaald, ik had een 2.8 kunnen kopen voor dat geld (jazéker, eigen schuld, te impulsief gekocht!) en C. niet meer terug kan omdat ik inmiddels voor mijn doen heel veel geld heb gepompt in deze 1.8. Méér dan ik ooit in een andere auto (lees BMW) heb gedaan.

Het liefst zou ik de 1.8 wegdoen om met een fraaie ZZZ opnieuw te beginnen. Maar ja, dat is pure kapitaalvernietiging en dat gaat me toch echt te ver.

Je hebt volkomen gelijk als ik tot vervelens toe dit maar blijf zeggen, in plaats van te accepteren dat een 1.8 óók heel veel plezier oplevert. Absoluut waar en natúúrlijk heb ik dat plezier en ben ik trots op mijn ZZZ. Echt wel!

Wel, ik doe mijn best en het zal dan ook wel goedkomen. In elk geval zal ik mijn opmerkingen over vermogen e.d. vanaf nu matigen, zoniet geheel stoppen...

Laat dit mijn serieuze bijdrage voor vandaag zijn. <_<:lol:

Link naar reactie
Iedereen heeft de auto gekocht die bij zijn stijl cq budget (nog belangrijker) past en is daar vreselijk trots op. Zelfs Rob, al klaagt hij alleen maar :lol: .

Ah, ah. Da's niet helemaal correct: Ik klaag niet, maar wordt keer op keer op de feiten gedrukt dat ik A. met een ondermaats motortje rijd, B. ik achteraf voor deze 1.8 veel te veel heb betaald, ik had een 2.8 kunnen kopen voor dat geld (jazéker, eigen schuld, te impulsief gekocht!) en C. niet meer terug kan omdat ik inmiddels voor mijn doen heel veel geld heb gepompt in deze 1.8. Méér dan ik ooit in een andere auto (lees BMW) heb gedaan.

Het liefst zou ik de 1.8 wegdoen om met een fraaie ZZZ opnieuw te beginnen. Maar ja, dat is pure kapitaalvernietiging en dat gaat me toch echt te ver.

Je hebt volkomen gelijk als ik tot vervelens toe dit maar blijf zeggen, in plaats van te accepteren dat een 1.8 óók heel veel plezier oplevert. Absoluut waar en natúúrlijk heb ik dat plezier en ben ik trots op mijn ZZZ. Echt wel!

Wel, ik doe mijn best en het zal dan ook wel goedkomen. In elk geval zal ik mijn opmerkingen over vermogen e.d. vanaf nu matigen, zoniet geheel stoppen...

Laat dit mijn serieuze bijdrage voor vandaag zijn. <_< :D

Goed gezegd en je hebt gewoon een hele mooie bak <_<

Link naar reactie
Iedereen heeft de auto gekocht die bij zijn stijl cq budget (nog belangrijker) past en is daar vreselijk trots op. Zelfs Rob, al klaagt hij alleen maar :D .

Ah, ah. Da's niet helemaal correct: Ik klaag niet, maar wordt keer op keer op de feiten gedrukt dat ik A. met een ondermaats motortje rijd, B. ik achteraf voor deze 1.8 veel te veel heb betaald, ik had een 2.8 kunnen kopen voor dat geld (jazéker, eigen schuld, te impulsief gekocht!) en C. niet meer terug kan omdat ik inmiddels voor mijn doen heel veel geld heb gepompt in deze 1.8. Méér dan ik ooit in een andere auto (lees BMW) heb gedaan.

Het liefst zou ik de 1.8 wegdoen om met een fraaie ZZZ opnieuw te beginnen. Maar ja, dat is pure kapitaalvernietiging en dat gaat me toch echt te ver.

Je hebt volkomen gelijk als ik tot vervelens toe dit maar blijf zeggen, in plaats van te accepteren dat een 1.8 óók heel veel plezier oplevert. Absoluut waar en natúúrlijk heb ik dat plezier en ben ik trots op mijn ZZZ. Echt wel!

Wel, ik doe mijn best en het zal dan ook wel goedkomen. In elk geval zal ik mijn opmerkingen over vermogen e.d. vanaf nu matigen, zoniet geheel stoppen...

Laat dit mijn serieuze bijdrage voor vandaag zijn. :D :D

:lol: Rob, dat geeft toch helemaal niks? Niemand hier vind dat je klaagt, ik vind het juist te waarderen als je een beetje zelfspot bedrijft. Chris bedoelt het als grapje hoor.

Maar als je serieus vind dat je te weinig vermogen hebt zou ik toch echt overwegen om 'm te verkopen! Je kan:

1. de 1.8 weer in oorspronkelijke staat herstellen en al je assecoires meenemen naar je nieuwe Z

2. alles in 1 geheel verkopen aan een leuke dameskapster die wel van wat leuke dingetjes houdt in d'r auto ;)

Ik heb ook eens een "verkeerde" auto gekocht, en m'n verlies genomen. Het is even slikken, maar je krijgt er wel dubbel plezier voor terug. En als je blijft hikken met onteveredenheid geniet je d'r ook niet van... is mijn visie dan.

Wat zijn we weer serieus vandaag jongens! <_< Ik zeg BIER! :lmao: :lol:<_< :fez:

Link naar reactie
Je kan:

1. de 1.8 weer in oorspronkelijke staat herstellen en al je assecoires meenemen naar je nieuwe Z

2. alles in 1 geheel verkopen aan een leuke dameskapster die wel van wat leuke dingetjes houdt in d'r auto  :lol:

Meenemen?? VDO-navigatie, Eibach ProSet verlagingsveren 30 mm, Eisenmann uitlaat, BMW-rolbeugels, fraaie armsteun en 2-delige aluminium console uitbouwen en opnieuw monteren?? Ik heb de oude onderdelen niet eens meer! <_<

Leuke dingetjes als chroomaccenten, Schnitzer-look pedaaltjes, handrem, versnellingsknop e.d. opnieuw aanschaffen, jazeker, daar kan ik mee leven. <_<

Nee, laat mij maar lekker doorrijden in in mijn (inderdaad best fraaie) 1.8! :D

Link naar reactie
Nee, laat mij maar lekker doorrijden in in mijn (inderdaad best fraaie) 1.8! :D

Wederom... well said!!! <_<

BTW.. waar blijven je nieuwe geupdate foto's??? <_<:lol:

Ja, ik zal binnenkort eens goede foto's maken en updaten in de Members Gallery.

Heb in elk geval nieuwe fraaie matjes, sinds gisteren.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.